..: Fotogalerie - detaily fotografie 163.087-0 :..
 

163.087-0


163.087-0Informace o fotografii:
 - Úsek: Lichkov - Mladkov
 - Datum: 12.4.2009
 - Autor: David Maier  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Os 20020 Lichkov - Letohrad
 - Zobrazeno: 3761x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
16.04.2009 (21:08)  
Twix:
To je mi jasný, "elektrický regionovy" (opravdu v uvozovkách) jsou potřeba více než sůl. Ale nejsou.
akreditovaný fotograf nebo člen ŽP Railfort  mail  
Počet komentářů uživatele36 »fotek 0
16.04.2009 (18:44)  
Pod tenhle přejezd jezdím na chalupu. Když byl mechanický, tak jsem na něj cinkal dětem. Závorářky v Mladkově ho ale byly líné zvedat. Při ostrém křižování v Lichkově to bylo pochopitelné, ale jinak...
akreditovaný fotograf nebo člen ŽP Railfort  mail  
Počet komentářů uživatele36 »fotek 0
16.04.2009 (18:40)  
Špáňa: Asi takhle. Co jsem tam jel, tak z Letohradu zaplnění slušné a pak se rozpouští, aby v Lichkově zbyli lidi akorát tak na tu 2x810 Králíky/Hanušovice. Jsou odstraněny excesy, kdy si v 810+010 stáli lidi mezi Letohradem a Jablonným na hlavách a kdy v Letohradu probíhaly závody kolejištěm o poslední místa při přestupu z Ústí nad Orlicí. Nově vzniklý přestup v Lichkově je kulturnější a nutný pro méně lidí než původně v Letohradu. Peršing je opravdu zbytečný, žehle postačuje. Moje dojmy ale jednoznačně pozitivní.
16.04.2009 (16:04)  
R 1463 Úpa: Svršek je tvořen zejména vyzískaným materiálem R 65 na pražcích typu SB 8P a odpovídá třídě přechodnosti D4 (22,5 tuny na nápravu), což je hodnota odpovídající hlavním tratím, takže co se nákladní dopravy týče, je tato trať připravena plnohodnotně.
Jinak elektrifikace jistě měla smysl. To, co je na fotce, je příklad toho nejméně hospodárného provozu - jinak zde jezdí dva páry rychlíků Wroclav - HK - Praha/obráceně, poměrně solidně vytížené a také náklady, kterých tu sice nejezdí tolik, co by mohlo a snad někdy bude, ale jejichž přeprava je pro ČD nesporně mnohem výhodnější než dříve.
16.04.2009 (15:17)  
jsem tedy nepříjemně překvapen, že zde není svršek dle UIC 60,,,,takže nevím, jak to bude s těmi avizovanými náklady, které vyžadují možnost většího zatížení na nápravu....
Každopádně foto potěšilo, doufejme jen, že elektrifikace měla smysl
16.04.2009 (12:57)  
Flaizer: Jenže sebehospodárnější regulace Ti nevyřeší to, že mrtvá hmotnost peršinga, kterou neustále rozjíždíš a brzdíš, dělá víc než hmotnost vozů. Elektrické třívozové Desiro SŽ má 188 míst k sezení a váží 99 t, souprava na obrázku má kapacitu stejnou a váží 164 t.
Johník: Jak to myslíš, elektrické jednotky pro které nemám využití? Kdyby spadlo z nebe 50 menších elektrických jednotek, to bys koukal jak se po nich na celé síti SŽDC zapráší :-)
16.04.2009 (12:01)  
Mě to příjde normální, navíc tu bylo tvrzeno na co výkoný peršing - to asi nevíte, že to má tyristorovou regulaci, takže to jezdí tak na 25% max 50% výkonu při rozjezdu, kdyby sešlápnul plyn regulátoru, tak by se pasažéři váleli na podlaze...stačí, když některej fíra se žehlou dá plnej knedlík - o jeden stupínek na kniplu navíc, to pak regulátor vylítne na plno a my se máme co držet... rozhodně je to lepší, než motorový kufry, který většinou dávali plný knedlík, navíc se tam moc lyžařů nevešlo...
16.04.2009 (8:18)  
Pěkné foto. Jinak doufám že když už se zadrátovala trať Letohrad-Lichkov-Polsko, že rozum konečně zvítězí a rychlíky Praha-Wroclaw budou jezdit přes Pardubky a ne se dvěma přestupy přes Hradec. Je to výrazně pomalejší, a kromě toho, takový Potštejn či Bohousová (při vší úctě k nim) opravdu nejsou zastávky pro mezinárodní rychlík.
16.04.2009 (8:01)  
Nezapomeňte, že koleje patří SŽDC a tyhle osobáky (byť třeba elektricky nehospodárné) provozuje ČD.
Řečnická otázka: Co je třeba mít dřív? Elektrické jednotky, pro které nemám využití, nebo elektrickou trať pro niž nemám vozidla.
Důvodem elektrifikace úseku Letohrad - Lichkov nebyla osobní doprava, ale doprava nákladní. A je smutné, že tranzit je přes tento přechod tak slabý. Na kolik v tom mají prsty dobýhající výluky a nakolik celosvětová ek. krize? Snad se to zlepší.
16.04.2009 (7:11)  
Mě zajímá, co zde bude jezdit třeba za rok, jestli zde bude alespoň ten peršing, kterého zde nyní dali kvůli většímu mediálnímu zájmu. Aby nepřišli ČD za krajem, že jestli chcou elektrický provoz, ať si připlatí, jinak nasadí zpět 810ku kvůli neefektivnosti.
Situace je taková, že na rameni Olomouc - Prostějov začíná jezdit na některých obratech bardotka (dříve se tu střídala žehlička, bobina, cokoliv bylo v depu se sběračem). Jaká bude situace letos na končící elektrizaci Zábřeh - Šumperk? Tam je situace jednodušší, protože lze vytvořit smysluplné vozební rameno Přerov - Šumperk. Elektrické jednotky jsou třeba. Určitě vznikne nějaká mediální zpráva ČD, kde upřesní výhled obnovy vozového parku, kde poukáží na větší nutnost menších elektrických jednotek. Ale všichni víme, jak to chodí na ČD. Pořád jezdíme v Bčkách, kolo vozíme za stovku, ztrátovost Pendolin si neumíme vysvětlit, apod..

Na železnici české nejde o ziskovost státních dopravců, ale spíše o ziskovost soukromého sektoru (stavebních firem, soukromých dopravců - dopravců ministrů); ať to vezmeme z více úhlů pohledu, hlavní je situaci českých železnic trvale usměrňovat tak, aby teklo co nejvíce státní peněz do soukromých rukou; toto maximalizovat až na hranici většího mediálního zájmu.

Vím jedno, kdybychom se dostali na podobná místa, na které zde poukauzuji, bude se většina nás chovat stejně, je to normální lidská vlastnost - být sobecký, přihrát malou domů, z "cizího" krev neteče, česká malost, apod..
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko