..: Fotogalerie - detaily fotografie 163.007-8 :..
 

163.007-8


163.007-8Informace o fotografii:
 - Úsek: Poděbrady - Libice nad Cidlinou
 - Datum: 7.10.2009
 - Autor: Jiří Navrátil  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 1574x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Málo hodnocení pro Rating uživatelů

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele597 »fotek 0
09.01.2019 (17:17)  
Silnice či dálnice je nepříjemná tím, že jde v podstatě o liniový zdroj a hlučí nepřetržitě. Železnice je na tom lépe.

Tady v Poděbradech se úpravy dělaly hlavně kvůli stížnostem, autor prezentuje úsek jako "zkušební" - asi to tak bylo oficiálně a VÚŽ tam periodicky, ročně měřil, zde se vlastnosti nezhoršují.
09.01.2019 (19:20)  


Ano, u trati tady bydlí věčný štěžovatel, před jeho domem je např. i nová živice v dělce 200m aniž jsou opraveny navazující úseky úplně stejné původní kvality.

Zkušební úsek spočíval v osazení dvou různých typů absorbérů hluku tzv. bokovnic - VOSSLOH a CORUS. Dnes se na SZDC používá převážně Vossloh, ale už jiný typ než byl použit zde.
09.01.2019 (16:12)  
Lapil: tak vzhledem k tomu, že hlavní podíl na tom dalece se nesoucím hluku má hluk od pneumatik, tak mě to zas tolik nepřekvapuje. Změna to je opravdu pocitově výrazná.

(další hluková úleva je nemít dálnici skrz město, ale to není tak docela případ ulice v Holešovičkách, a taky dost off-topic)
09.01.2019 (16:06)  
OT
Že vidím hlukový úsek: zrovna včera jsem mluvil s jednou paní doktorkou z Bulovky. Moc si libovala, že snížení rychlosti v Holešovičkách (pro nepražáky: jeden z klíčových příjezdů do Prahy) ze 70 na 50km/h ZÁSADNĚ zlepšilo hlukovou pohodu, takže si teď může nechat v ordinaci otevřené okno a nemusí na pacienty hulákat. Dost mě to překvapilo a přijde mi to důležité, tož jsem se podělil :-).
08.01.2019 (14:48)  
V 1.TK probíhá výluka za účelem zřízení zkušebního hlukového úseku, v pozadí je vidět dvoucestný bagr firmy SGJW. V tuto chvíli probíhala výměna kolejnic, upevňovadel, pryžových podložek za nové. O 1,5 měsíce později byly na kolejnice namontovány bokovnice pro další snížení hluku.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko