..: Fotogalerie - detaily fotografie 163.064-9 + 163.062-3 :..
 

163.064-9 + 163.062-3


163.064-9 + 163.062-3Informace o fotografii:
 - Místo focení: Základna VUZ Velim
 - GPS: 50°5'0.474"N, 15°5'16.586"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 15.5.1995
 - Autor: BBvK  Poslat email autorovi
 - Pozn.: sken z dia
 - Zobrazeno: 7599x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

registrovaný uživatel Davson  mail  
Počet komentářů uživatele341 »fotek 0
17.01.2014 (8:59)  
Koukám, že zde má 184 polopantograf s jednou horní vzpěrou, podobně jak 371, 380. Později měly všechny pod DNT už klasický "véčkový".
16.01.2014 (23:43)  
Karlicku, patrne tahani nakladu je jen takova zatez, co ani nestoji za rec :) Ono to bylo kvuli nizsi spolehlivosti krys a kvuli rychlejsim rozjezdum pulsne rizenych masin. Tenkrat byl na tech oranistich co zanechali komousi svatek jet 120, tak Vmax potize necinila.
16.01.2014 (17:24)  
Pamatuji si, jak v devadesátých letech nové 163 převzaly hodně rychlíků od řady 150, zřejmě kvůli záruce.
16.01.2014 (10:43)  
Ano, jde o lokomotivy vyrobené tuším v roce 1992, které nebyly z finančních důvodů na straně Č(S)D převzaty. K tomu nakonec došlo někdy v průběhu roku 1995. Do té doby byly ve vlastnictví Škody, která je využívala ke zkouškám budoucí 184, tady ještě 93E.
16.01.2014 (10:19)  
a vzadu 184, neniliz pravda... to bylo slavy, kdyz se prijela podivat do CT na 150let Olomouc-Praha... 163 uz clovek (cti: smrkac jako ja) povazoval za bezne a 184 za super bombu, kterou chudaka zvrou do dolu... a pritom provozne nektere kusy 163 zacinali slouzit az ve stejne dobe jako 184... Predpokladam, ze i tomu lze vzdecit za setkani techto vypulirovanych krasavic na okruhu...

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko