Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
163.064-9 + 163.062-3 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Základna VUZ Velim - GPS: 50°5'0.474"N, 15°5'16.586"E » - Datum: 15.5.1995 - Autor: BBvK - Pozn.: sken z dia - Zobrazeno: 7599x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Koukám, že zde má 184 polopantograf s jednou horní vzpěrou, podobně jak 371, 380. Později měly všechny pod DNT už klasický "véčkový".
Karlicku, patrne tahani nakladu je jen takova zatez, co ani nestoji za rec :) Ono to bylo kvuli nizsi spolehlivosti krys a kvuli rychlejsim rozjezdum pulsne rizenych masin. Tenkrat byl na tech oranistich co zanechali komousi svatek jet 120, tak Vmax potize necinila.
Pamatuji si, jak v devadesátých letech nové 163 převzaly hodně rychlíků od řady 150, zřejmě kvůli záruce.
Ano, jde o lokomotivy vyrobené tuším v roce 1992, které nebyly z finančních důvodů na straně Č(S)D převzaty. K tomu nakonec došlo někdy v průběhu roku 1995. Do té doby byly ve vlastnictví Škody, která je využívala ke zkouškám budoucí 184, tady ještě 93E.
a vzadu 184, neniliz pravda... to bylo slavy, kdyz se prijela podivat do CT na 150let Olomouc-Praha... 163 uz clovek (cti: smrkac jako ja) povazoval za bezne a 184 za super bombu, kterou chudaka zvrou do dolu... a pritom provozne nektere kusy 163 zacinali slouzit az ve stejne dobe jako 184... Predpokladam, ze i tomu lze vzdecit za setkani techto vypulirovanych krasavic na okruhu...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko