Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
162.114-3 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Šumperk - GPS: 49°57'44.492"N, 16°59'8.54"E » - Datum: 19.6.2016 - Autor: David Maier - Zobrazeno: 6949x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 5 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
(gp)
Milovice se ukázaly být nerelevantní
Skutečně? Já měl za to, že tento projekt byl docela úspěšný.
Milovice se ukázaly být nerelevantní
Skutečně? Já měl za to, že tento projekt byl docela úspěšný.
JIP: Pohodlí cestování autem kamkoli je věc jedna, ale ekonomika je věc druhá a podstatnější. Pokud pojedu někam ve více než dvou lidech, jsou náklady na cestu autem pod železnicí. Takže jet vlakem na hory, mít méně komfortu a ještě si za to připlatit? :D
Je pravda že Kouty je v tomhle případě o něco relevantnější srovnávat s GaPa, Ehrwaldem a spol, ale i zde lze na krumpáči a lopatě bez dalších poznámek trvat :-) Co mně při cestě RJ do Vídně napadlo: " Hoši máte to pěkný, ale....to jste si fírové moc nepomohli, to měl táta na bobině taky úhrnem 40ks pomalých 120-30kmh-120 za to totáče na "korytě" z Práglu do Přerova...Tady je těch propadů rychlostí též víc než požehnaně...To naše koryto je pohoda jazz proti tomu....Sorry asociaci s koryty a lokálkami v horách, ve mě vzbudila tato v ČR celkem všední koridorová souprava (vůz ojetina a eso)
Tak zase podhorská doprava a podhorská doprava....:-) :-) :-) Po výletu na zugspitze se mi po přestupu na RJ v Innsbrukuhned zdálo že fíra bere boj s 5 minutama sekery docela vážně a pěkně od podlahy....Pohled na informační tabuli? 230 kmh, tunel netunel zatáčka nezatáčka, sunutá souprava k tomu a minimálně 220kmh tam bylo opravdu značný úsek cesty, o úseku před Vídní nemá cenu hovořiti...Našinec je z toho pak celej frustrovanej, že by nejradši navrhoval vzít lopatu, krumpáč a železniční dopravu u nás zahrabat dva metry pod zem :-) :-) :-)
optus: presne tak. Problem mnoha ceskych arealu je nemaji patricne zazemi, aby se dalo prijet lyzovat VHD. Mnohdy bych i VHD jel, i ke sjezdovce neco klidne dosel, ale co pak? To mam jako nakracet v preskacich uz v Brne do tramvaje, nebo jak si to kdo predstavuje. To je obecny problem mnoha sportovnich aktivit v CR spojenych s dopravou. Vsude se rve kolik je aut, ale ono to bez chybejicich zazemi na atraktivnich mistech jenak nez autem mnohdy nejde. Auto totiz slouzi jako prevlekarna a predevsim ulozni skrinka. A nutno podotknout ze prostory by byly, i na mnoha lokalkach jsou velke nadrazni budovy, ktere obvykle zeji prazdnotou. To by ale nekdo musel myslet a neco delat. Jina vec je napr. zkuste vyrazit s rodinou na vylet s kolem. kdyz mate zaplatit jizdenku a napr. 4 kola, nejaky ten prestup + demetni rezervace do vybranych spoju, ktere vas omezuji, tak vysledek je ze uz mam nosic na 4 kola na kouli za auto a VHD proste nepouzivam. Nemluve, ze vzhledem k rycholsti podhorskych lokalek, se clovek na vetsi vzdalenost vlakem ani nema sanci rozumne nekam dostat. Zkuste si napr. naplanovat denni vylet vlakem z Prahy do Harrachova, zabezkovat a pak odjet zpet. Vlakem nemozne, autem uplna pohoda. A to mimochodem plati z Prahy pro vsechny smery nekam na hory jak vlete tak v zime. Oni ti prazaci nemaji ani tak line prdele jet VHD, ale ono proste zkratka jinak nez autem nejde.
wen: Ano, jsou to vozy DB.
zirecek: Přesně tak, je záměr protáhnout trať až pod sjezdovky.
Všem skeptikům: Od velké vody 1997 svazek obcí zatím x-krát prokázal, že ví, co dělá. Tak je nechte, ať v tom pokračují.
zirecek: Přesně tak, je záměr protáhnout trať až pod sjezdovky.
Všem skeptikům: Od velké vody 1997 svazek obcí zatím x-krát prokázal, že ví, co dělá. Tak je nechte, ať v tom pokračují.
KEPRT: No Brňácí by měli fajn spojení, kdyby Railjet stavil nakopci v Semmeringu. No ale z nádraží ke sjezdovkám je to celkem kus a do kopce... Takže spíš bych tipnul, že kdo bude chtít, tak skočí do auta...
Totéž mě napadá v případě Koutů... Než se tahat s lyžemi vlakem, raději pojedu autcem. Myslím, že náklady při jízdě 2 lidí v autě už budou pod náklady vlaku...
Totéž mě napadá v případě Koutů... Než se tahat s lyžemi vlakem, raději pojedu autcem. Myslím, že náklady při jízdě 2 lidí v autě už budou pod náklady vlaku...
K těm hypotetickým rychlíkům z Brna pod sjezdovku bych doplnil ještě dotaz na délku staničních kolejí na diskutované trati.. No a možná nejdůležitější dotaz míří spíš někam do sociologie - jako student jsem párkrát byl na lyžích pomocí VHD - s běžkama OK, ale sjezdovky? Jako student OK, ale s rodinou? Neboli - jak vekou lyžařskou frekvenci lze čekat z Brna/Olomouce do Koutů? Nehovoře o tom, že být brňák, tak mířím na lyže spíš na jih.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko