..: Fotogalerie - detaily fotografie 162.114-3 :..
 

162.114-3


162.114-3Informace o fotografii:
 - Místo focení: Šumperk
 - GPS: 49°57'44.492"N, 16°59'8.54"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 19.6.2016
 - Autor: David Maier  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 6949x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 5
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Komín  mail  
Počet komentářů uživatele360 »fotek 0
08.07.2016 (22:21)  
(gp)
Milovice se ukázaly být nerelevantní
Skutečně? Já měl za to, že tento projekt byl docela úspěšný.
08.07.2016 (10:45)  
JIP: Pohodlí cestování autem kamkoli je věc jedna, ale ekonomika je věc druhá a podstatnější. Pokud pojedu někam ve více než dvou lidech, jsou náklady na cestu autem pod železnicí. Takže jet vlakem na hory, mít méně komfortu a ještě si za to připlatit? :D
08.07.2016 (9:10)  
JK ml.: je to peršan. :)
08.07.2016 (6:47)  
Je pravda že Kouty je v tomhle případě o něco relevantnější srovnávat s GaPa, Ehrwaldem a spol, ale i zde lze na krumpáči a lopatě bez dalších poznámek trvat :-) Co mně při cestě RJ do Vídně napadlo: " Hoši máte to pěkný, ale....to jste si fírové moc nepomohli, to měl táta na bobině taky úhrnem 40ks pomalých 120-30kmh-120 za to totáče na "korytě" z Práglu do Přerova...Tady je těch propadů rychlostí též víc než požehnaně...To naše koryto je pohoda jazz proti tomu....Sorry asociaci s koryty a lokálkami v horách, ve mě vzbudila tato v ČR celkem všední koridorová souprava (vůz ojetina a eso)
08.07.2016 (6:40)  
Tak zase podhorská doprava a podhorská doprava....:-) :-) :-) Po výletu na zugspitze se mi po přestupu na RJ v Innsbrukuhned zdálo že fíra bere boj s 5 minutama sekery docela vážně a pěkně od podlahy....Pohled na informační tabuli? 230 kmh, tunel netunel zatáčka nezatáčka, sunutá souprava k tomu a minimálně 220kmh tam bylo opravdu značný úsek cesty, o úseku před Vídní nemá cenu hovořiti...Našinec je z toho pak celej frustrovanej, že by nejradši navrhoval vzít lopatu, krumpáč a železniční dopravu u nás zahrabat dva metry pod zem :-) :-) :-)
registrovaný uživatel JiP 
Počet komentářů uživatele95 »fotek 0
08.07.2016 (0:04)  
optus: presne tak. Problem mnoha ceskych arealu je nemaji patricne zazemi, aby se dalo prijet lyzovat VHD. Mnohdy bych i VHD jel, i ke sjezdovce neco klidne dosel, ale co pak? To mam jako nakracet v preskacich uz v Brne do tramvaje, nebo jak si to kdo predstavuje. To je obecny problem mnoha sportovnich aktivit v CR spojenych s dopravou. Vsude se rve kolik je aut, ale ono to bez chybejicich zazemi na atraktivnich mistech jenak nez autem mnohdy nejde. Auto totiz slouzi jako prevlekarna a predevsim ulozni skrinka. A nutno podotknout ze prostory by byly, i na mnoha lokalkach jsou velke nadrazni budovy, ktere obvykle zeji prazdnotou. To by ale nekdo musel myslet a neco delat. Jina vec je napr. zkuste vyrazit s rodinou na vylet s kolem. kdyz mate zaplatit jizdenku a napr. 4 kola, nejaky ten prestup + demetni rezervace do vybranych spoju, ktere vas omezuji, tak vysledek je ze uz mam nosic na 4 kola na kouli za auto a VHD proste nepouzivam. Nemluve, ze vzhledem k rycholsti podhorskych lokalek, se clovek na vetsi vzdalenost vlakem ani nema sanci rozumne nekam dostat. Zkuste si napr. naplanovat denni vylet vlakem z Prahy do Harrachova, zabezkovat a pak odjet zpet. Vlakem nemozne, autem uplna pohoda. A to mimochodem plati z Prahy pro vsechny smery nekam na hory jak vlete tak v zime. Oni ti prazaci nemaji ani tak line prdele jet VHD, ale ono proste zkratka jinak nez autem nejde.
registrovaný uživatel hank 
Počet komentářů uživatele259 »fotek 0
07.07.2016 (19:35)  
wen: Ano, jsou to vozy DB.

zirecek: Přesně tak, je záměr protáhnout trať až pod sjezdovky.

Všem skeptikům: Od velké vody 1997 svazek obcí zatím x-krát prokázal, že ví, co dělá. Tak je nechte, ať v tom pokračují.
registrovaný uživatel wen 
Počet komentářů uživatele125 »fotek 0
07.07.2016 (15:19)  
A ten vůz je DB, nebo se mi to jen zdá?
07.07.2016 (14:38)  
KEPRT: No Brňácí by měli fajn spojení, kdyby Railjet stavil nakopci v Semmeringu. No ale z nádraží ke sjezdovkám je to celkem kus a do kopce... Takže spíš bych tipnul, že kdo bude chtít, tak skočí do auta...
Totéž mě napadá v případě Koutů... Než se tahat s lyžemi vlakem, raději pojedu autcem. Myslím, že náklady při jízdě 2 lidí v autě už budou pod náklady vlaku...
07.07.2016 (14:05)  
K těm hypotetickým rychlíkům z Brna pod sjezdovku bych doplnil ještě dotaz na délku staničních kolejí na diskutované trati.. No a možná nejdůležitější dotaz míří spíš někam do sociologie - jako student jsem párkrát byl na lyžích pomocí VHD - s běžkama OK, ale sjezdovky? Jako student OK, ale s rodinou? Neboli - jak vekou lyžařskou frekvenci lze čekat z Brna/Olomouce do Koutů? Nehovoře o tom, že být brňák, tak mířím na lyže spíš na jih.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko