Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
162.114-3 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Tatenice - Hoštejn - Datum: 3.10.2011 - Autor: Tomáš Kubovec - Pozn.: IC 1003 Regiojet, postrk 162.112 - Zobrazeno: 9543x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
02.12.2011 (23:37)
Vojta Karásek) Ten článek je zajímavý. Jediné, nad čím se dá objektivně debatovat, je ta citace radiokomunikace. Nedovolím si vyvozovat závěr, jestli dotyčný lže, nebo mluví pravdu. Ale tvrdit podle zvednutého svěrače a prezence mašiny na konci vlaku, že je činná, to je dost troufalé. Řešilo se to X-krát a Honza Paroubek jasně řekl, že to není postrk, ale k službě pohotový stroj se strojvedoucím, který netlačí. Jestli kluci tlačili, nezjistíme.
02.12.2011 (22:29)
Josef Petrák: Takže postrky netlačily? A jak to proboha můžete tak jistě tvrdit? Se vší úctou k Vám, není v silách žádného člověka zjistit všechny údaje, ze všech mašin,natož z každého dne. Tak mi tedy vysvětlete, jaktože tak sebevědomě a s jakou zárukou si dovolujete vypustit verdikt "netlačil"!?
Předem díky za odpověď!
A propo: http://www.fscr.cz/zajmy_strojvudce/20_2011/zajmy20.htm (článek těsně před půlí stránky)
Předem díky za odpověď!
A propo: http://www.fscr.cz/zajmy_strojvudce/20_2011/zajmy20.htm (článek těsně před půlí stránky)
02.12.2011 (22:22)
Paya: Už si nevybavuji Tvojí fotografii a kdo zamítal první s komentářem, ale je dobré zohlednit:
1/ jak moc je sloup výrazný a je srostlý s mašinou - zde krajinovka, není tak dominatní
2/ je toto nejlepší možný kompromis - mašina by mohla být v jiné pozici zase nalepená na další sloup
3/ celková atmosféra fotografie - zde je celkem stěžejní, mlha prosvícená slunečním svitem.
No možná to píši zbytečně, elektriky fotíš více jak já ;)
1/ jak moc je sloup výrazný a je srostlý s mašinou - zde krajinovka, není tak dominatní
2/ je toto nejlepší možný kompromis - mašina by mohla být v jiné pozici zase nalepená na další sloup
3/ celková atmosféra fotografie - zde je celkem stěžejní, mlha prosvícená slunečním svitem.
No možná to píši zbytečně, elektriky fotíš více jak já ;)
02.12.2011 (21:58)
Drahoši, netlačil a teď už ani nejezdí. Ke konci října s touhle drahou srandou skončili. A evidentně se mašiny celkem zajezdily.
02.12.2011 (21:36)
Chary: Nemusí...ale je veřejným tajemstvím,že tlačí.Ale třeba se to už změnilo...nerad bych dělal nějaké ukvapené závěry.Tohle všechno se dá vyčíst ze záznamů rychloměru(samozřejmě pokud se jedná o rychloměr elektronický).Mě jde spíše o jinou věc.Kdo (a jestli vůbec) to u těchto dopravců někdo kontroluje.Samotného by mě to zajímalo.Třeba někdo doplní.
Drahoši, co takhle dobíjení baterek, topení na stanovišti, pomocné pohony? Nemusí zrovna tlačit, aby měl hrábě hore, ne?
Payo, o jakou fotku se jedná?
Payo, o jakou fotku se jedná?
02.12.2011 (21:19)
Zadní mašina smeták nahoře...opět činný postrk...hmm.
S dovolením bych použil slova našeho 9 letého komentátora:
"Nějak se mi to nezdá".
Ale neberte to prosím nejak vážně...když to nezajímá ty,co by měli dohlížet,aby se po kolejích jezdilo podle předpisů...mě je to úplně fuk.Jen jsem si toho všimnul...asi profesionální deformace.
S dovolením bych použil slova našeho 9 letého komentátora:
"Nějak se mi to nezdá".
Ale neberte to prosím nejak vážně...když to nezajímá ty,co by měli dohlížet,aby se po kolejích jezdilo podle předpisů...mě je to úplně fuk.Jen jsem si toho všimnul...asi profesionální deformace.
Ten sloup z loko hloupě trčí, to je pravda. Ale je to také to nejmenší zlo, jak jinak to nakomponovat? Fotil bych zrovna tak.
Tome, to je zase parádička, štěstí se tě drží. :-)
Tome, to je zase parádička, štěstí se tě drží. :-)
Hřižák: To není osud, to je realita ;-) Všíchni sme si rovni a někdo je si rovnější, tak to prostě v životě funguje :-)
Předem děkuju za mínusové nesouhlasy jako u předchozího komentaře Přátelé.
Omluva panu Kubovcovi za OT.
Předem děkuju za mínusové nesouhlasy jako u předchozího komentaře Přátelé.
Omluva panu Kubovcovi za OT.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- administratorzy - pytania i odpowiedzi
Info
informacni okenko