Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
162.001-2 + 460.026-8 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Ostrava-Svinov - Datum: 8.1.2010 - Autor: Strnda - Pozn.: 162.001 odstupuje z Ex 230 Kysuca - Zobrazeno: 6089x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Pardon, já myslel, že to silenc neví, tak jsem to chtěl osvětlit. Jasně, že ti, co chodí na stránky želpejdž, jsou znalí. Já jsem jen nadšenec, už od mala, ale taky toho o železnici ještě spoustu nevím.
No tak, chlapi, nehádejte se, vždyť jde víceméně o h..... :-))))
Ale hlavní je koment fotečky, a ta je pěkná, Strnda umí hezky fotit :-)
No tak, chlapi, nehádejte se, vždyť jde víceméně o h..... :-))))
Ale hlavní je koment fotečky, a ta je pěkná, Strnda umí hezky fotit :-)
vjta00) myslím, že ne každý, kdo tu je, to ví a zná. tak se mi spíš zdá zbytečné co tu píšeš ty ;)
No já jdu ještě blíž ke kamnům. Tohodle jsem si užil dost u bývalých ČSD.
Jinak ty neustálé dohady 363,362,163,162, dejte jim někdo převodovku, tak jako měly některé Francouzské konstrukce, pak se bude 4 pákama v podvozcích měnit převodový poměr a bude od těhle debat klid.
Jinak ty neustálé dohady 363,362,163,162, dejte jim někdo převodovku, tak jako měly některé Francouzské konstrukce, pak se bude 4 pákama v podvozcích měnit převodový poměr a bude od těhle debat klid.
Jurik : Myslím že tohle každý kdo tady je ví :D tak se mi zdá zbytečné co tu píšeš = měl bys napsat radši koment k fotce,neber to ve zlém ;-) , fotka pěkná, dobře si to chytil...Dávám 5* jak atmosféra mě dojala tak i vlaky :-P
Na tyhle přepřahy se chodím dívat (jak na Svinov, tak občas do Bohumína), díky za zvěčnění, navíc v krásné zimní atmosféře :-)
Z Žiliny do Ostravy jezdí slovenské 162, jak tady na EC 230/231 (po trati 321, 1 pár vlaků), tak na frekventovanějším severním rameni po trati 320. V Bohumíně se přepřahají na naše banány 151. Slováci těch svých 8 rychlých peršingů stejně nějak jinak moc nevyužijí.
Navíc i ty rychlé peršingy jsou zde (prozatím) víceméně zbytečné, na trati 321 je max. rychlost Ostrava-Český Těšín tuším že 80 km/hod., na trati 320, z Dětmarovic po státní hranici se Slovenskem je max.100 km/hod., s tím, že poddolovaným Karvinskem je rychlost omezena na 60 km/hod., stejně tak úsek Ostrava-Bohumín. Teď navíc velké omezení kvůli modernizaci tratě z Českého Těšína do Čadce.
Proto je doba jízdy z Ostravy do Žiliny (cca. 110 km) neuvěřitelné 2 hodiny. Ale doufám,a snad se toho brzy dočkáme, že se to v budoucnu alespoň o půl hodiny zkrátí.
Z Žiliny do Ostravy jezdí slovenské 162, jak tady na EC 230/231 (po trati 321, 1 pár vlaků), tak na frekventovanějším severním rameni po trati 320. V Bohumíně se přepřahají na naše banány 151. Slováci těch svých 8 rychlých peršingů stejně nějak jinak moc nevyužijí.
Navíc i ty rychlé peršingy jsou zde (prozatím) víceméně zbytečné, na trati 321 je max. rychlost Ostrava-Český Těšín tuším že 80 km/hod., na trati 320, z Dětmarovic po státní hranici se Slovenskem je max.100 km/hod., s tím, že poddolovaným Karvinskem je rychlost omezena na 60 km/hod., stejně tak úsek Ostrava-Bohumín. Teď navíc velké omezení kvůli modernizaci tratě z Českého Těšína do Čadce.
Proto je doba jízdy z Ostravy do Žiliny (cca. 110 km) neuvěřitelné 2 hodiny. Ale doufám,a snad se toho brzy dočkáme, že se to v budoucnu alespoň o půl hodiny zkrátí.
dost dobra jenom se zeptam proc vymenuji 162 ? neni v Ziline dekuji
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko