..: Fotogalerie - detaily fotografie 151.018-9 :..
 

151.018-9


151.018-9Informace o fotografii:
 - Místo focení: Brandýs nad Orlicí
 - Datum: 28.6.2008
 - Autor: Honzinus78 (lvl 45) 
 - Zobrazeno: 3306x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
18.05.2009 (11:06)  
Krásná fotka ( je to ta lokomotiva která nabourala do mostu v Studénce) http://www.youtube.com/watch?v=3uBQel95clI&feature=related
26.10.2008 (11:17)  
Hezká fotka. Za 5*.
15.10.2008 (21:34)  
Pavel Ch: Zriceni na hradu tam opravdu je, docela by mne zajimalo, jestli vite ze tam je, nebo jste ji identifikoval v tom bezovem flicku (nic proti foto)

foto: Myslim ze foto je moc hezka, konecne neco noveho z useku UO - Chocen ;-) Pekne barvy, ale mozna bych zkusil o neco vice toho stromu vravo.
15.10.2008 (22:39)  


O zřícěnině ví i autor :-)
15.10.2008 (19:42)  
Ještě se vrátím k předešlým příspěvkům a bludy o 150 km/h a překračování rychlosti.
Strojvedoucí má na stanovišti zprávu o brzdění vlaku kde v kolonce 63 je nejvyšší rychlost soupravy vozů jakmile je vlak sestaven z různých vozů tak se bere nejnižší rychlost takže když je nejnižší rychlost 140 km/h tak fíra pojede 140. Tak nevím co tady řešíte za bludy že jede 150 atd.
15.10.2008 (19:31)  
PAja: Mně by jenom zajímalo jak se může obruč vyzout když na těchto vozech jsou monobloková kola nebo-li celistvá tak mi vysvětli jak se asi vyzujou?????
15.10.2008 (15:49)  
To yThomas_cz: Proč by měřením stylem "stopky a hektometrovníky" mělo dojít k chybě cca 15km/h???
registrovaný uživatel sAd 
Počet komentářů uživatele226 »fotek 0
15.10.2008 (12:51)  
Tak tuhle kachnu už jsem před nějakou dobou slyšel, tak jsem si ji párkrát (cca 12× na různých R, IC, EC) ověřoval pomocí GPS na trati Ostrava-Praha a opačně. Pokud jely v soupravě vozy Vmax 140, tak vlak zrychloval a jakmile dosáhl 140, tak konec. Tato rychlost pak byla překročena o mxa 2 km/h, ale to bych přičítal odchylce u GPS.
15.10.2008 (12:35)  
No to je rozhodně hloupost. Pochybuju, že by si fírové troufli tak ohrožovat bezpečnost provozu.
15.10.2008 (11:15)  
Fotka pěkná... ;o)

Ad Nádražák: A mohu se zeptat, jak jste tu rychlost měřil? Doufám, že aspoň s pomocí GPS, když tu tvrdíte něco takového...metodu stopky a hektometrovníky na sloupech TV neberu - přesnost cca +/- 15 km/h! Nebo si opravdu myslíte, že si strojvedoucí, "monitorovaný" elektronickým rychloměrem, troufne překročit Vmax o 10 km/h?!
registrovaný uživatel PAja 
Počet komentářů uživatele22 »fotek 0
15.10.2008 (7:30)  
S tím překročením rychlosti se mi to nezdá. Nejde o to jestli to ten vagon vydrží. To každopádně vydrží, ale jde tu o brydící procenta o zábrzdnou vydálenost. A u klasickejch špalíkovech brzd i o bezpečnost. Při vysokých rychlostech a intenzivnějším brzdění se třením může obruč dvojkolí zahřát natolik že se "vyzuje", co by mohlo nastat všichni domyslí. To si nikdo nedovolí.
Jináč pekná vzpomínková fotečka.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko