Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
151.018-9 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Brandýs nad Orlicí - Datum: 28.6.2008 - Autor: Honzinus78 (lvl 45) - Zobrazeno: 3306x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
18.05.2009 (11:06)
Krásná fotka ( je to ta lokomotiva která nabourala do mostu v Studénce) http://www.youtube.com/watch?v=3uBQel95clI&feature=related
26.10.2008 (11:17)
Hezká fotka. Za 5*.
Pavel Ch: Zriceni na hradu tam opravdu je, docela by mne zajimalo, jestli vite ze tam je, nebo jste ji identifikoval v tom bezovem flicku (nic proti foto)
foto: Myslim ze foto je moc hezka, konecne neco noveho z useku UO - Chocen ;-) Pekne barvy, ale mozna bych zkusil o neco vice toho stromu vravo.
foto: Myslim ze foto je moc hezka, konecne neco noveho z useku UO - Chocen ;-) Pekne barvy, ale mozna bych zkusil o neco vice toho stromu vravo.
Ještě se vrátím k předešlým příspěvkům a bludy o 150 km/h a překračování rychlosti.
Strojvedoucí má na stanovišti zprávu o brzdění vlaku kde v kolonce 63 je nejvyšší rychlost soupravy vozů jakmile je vlak sestaven z různých vozů tak se bere nejnižší rychlost takže když je nejnižší rychlost 140 km/h tak fíra pojede 140. Tak nevím co tady řešíte za bludy že jede 150 atd.
Strojvedoucí má na stanovišti zprávu o brzdění vlaku kde v kolonce 63 je nejvyšší rychlost soupravy vozů jakmile je vlak sestaven z různých vozů tak se bere nejnižší rychlost takže když je nejnižší rychlost 140 km/h tak fíra pojede 140. Tak nevím co tady řešíte za bludy že jede 150 atd.
PAja: Mně by jenom zajímalo jak se může obruč vyzout když na těchto vozech jsou monobloková kola nebo-li celistvá tak mi vysvětli jak se asi vyzujou?????
To yThomas_cz: Proč by měřením stylem "stopky a hektometrovníky" mělo dojít k chybě cca 15km/h???
Tak tuhle kachnu už jsem před nějakou dobou slyšel, tak jsem si ji párkrát (cca 12× na různých R, IC, EC) ověřoval pomocí GPS na trati Ostrava-Praha a opačně. Pokud jely v soupravě vozy Vmax 140, tak vlak zrychloval a jakmile dosáhl 140, tak konec. Tato rychlost pak byla překročena o mxa 2 km/h, ale to bych přičítal odchylce u GPS.
No to je rozhodně hloupost. Pochybuju, že by si fírové troufli tak ohrožovat bezpečnost provozu.
15.10.2008 (11:15)
Fotka pěkná... ;o)
Ad Nádražák: A mohu se zeptat, jak jste tu rychlost měřil? Doufám, že aspoň s pomocí GPS, když tu tvrdíte něco takového...metodu stopky a hektometrovníky na sloupech TV neberu - přesnost cca +/- 15 km/h! Nebo si opravdu myslíte, že si strojvedoucí, "monitorovaný" elektronickým rychloměrem, troufne překročit Vmax o 10 km/h?!
Ad Nádražák: A mohu se zeptat, jak jste tu rychlost měřil? Doufám, že aspoň s pomocí GPS, když tu tvrdíte něco takového...metodu stopky a hektometrovníky na sloupech TV neberu - přesnost cca +/- 15 km/h! Nebo si opravdu myslíte, že si strojvedoucí, "monitorovaný" elektronickým rychloměrem, troufne překročit Vmax o 10 km/h?!
S tím překročením rychlosti se mi to nezdá. Nejde o to jestli to ten vagon vydrží. To každopádně vydrží, ale jde tu o brydící procenta o zábrzdnou vydálenost. A u klasickejch špalíkovech brzd i o bezpečnost. Při vysokých rychlostech a intenzivnějším brzdění se třením může obruč dvojkolí zahřát natolik že se "vyzuje", co by mohlo nastat všichni domyslí. To si nikdo nedovolí.
Jináč pekná vzpomínková fotečka.
Jináč pekná vzpomínková fotečka.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko