Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
151.006-4 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Kojice - Týnec nad Labem - Datum: 14.4.2019 - Autor: Jiří Navrátil - Zobrazeno: 3227x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Drobným pomníčkem této přeložky je hektometrovník u kolínského zhlaví stanice Záboří, u mostu přes Doubravu, s vyznačeným skokem staničení km 337,400=337,100.
Na stránce kontaminace.cenia.cz je budovaná přeložka také pěkně patrná (i se zachyceným nákladním vlakem ještě ve staré trase). Snímkováno 1954
19.02.2020 (19:40)
Tak já myslím, že většina (stejně jako já) dohledává čísla vlaků až zpětně podle času z EXIFu. Spíše by to chtělo na vlak samostatnou kolonku, aby to bylo přehlednější, příp. šlo podle vlaku i dohledat fotku, což teď nelze (opravte mě, pokud se pletu).
19.02.2020 (17:30)
To je takový problém doplnit číslo pravidelného vlaku? Jinak fotka hezká.
19.02.2020 (18:13)
Úplně jednoduché to není, protože já si čísla vlaků k fotkám nepíšu... ale bude to podle času Ex 142 „Ostravan“
R Hukvaldy určitě ne, viz oběhy řady 151 v minulém GVD: http://www.sledovani.55p.cz/bohumin_121_2019/index.php?file=index373c
19.02.2020 (15:51)
Známa přeložka trati mezi Týncem nad Labem a Kojicemi poskytuje poměrně zajímavé pohledy na trať, která se v tomto místě těsně přibližuje k Labi.
Zde vlak jede po přeložce trati zprovozněné v roce 1956, kdy došlo v rámci elektrizace trati k jejímu napřímení a nahrazení dvou protisměrných oblouků relativně přímou trasou s hlubokým skalním zářezem. Přeložka dlouhá 2,33 km byla vyprojektována na rychlost 150 km/h a ta byla v rámci koridorizace ponechána.
Kdo by se chtěl dozvědět více, doporučuji knihu Zmizelé koleje, zmizelá nádraží, která je dostupná i elektronicky a to včetně zajímavých fotek z výstavby přeložky.
Zde vlak jede po přeložce trati zprovozněné v roce 1956, kdy došlo v rámci elektrizace trati k jejímu napřímení a nahrazení dvou protisměrných oblouků relativně přímou trasou s hlubokým skalním zářezem. Přeložka dlouhá 2,33 km byla vyprojektována na rychlost 150 km/h a ta byla v rámci koridorizace ponechána.
Kdo by se chtěl dozvědět více, doporučuji knihu Zmizelé koleje, zmizelá nádraží, která je dostupná i elektronicky a to včetně zajímavých fotek z výstavby přeložky.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko