Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
151.006-4 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Sedlíšťka - Zámrsk - Datum: 22.9.2018 - Autor: Jiří Navrátil - Zobrazeno: 2485x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10- Málo hodnocení pro Rating uživatelů | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Jen si dovoluji upozornit, že od vzniku ČD a DFJP UPa to je pouhých 25 let, nikoliv 15... :-) Nějak jsem podlehl skepsi, když jsem to přepočítal. :-) A pozítří to bude už 26... :-)
30.12.2018 (13:16)
Dík za upozornění, opraveno, asi budu muset vrátit diplom :D
Samotné stáří by nevadilo, naopak v případě vagonů může být pro cestující i výhodou - starší vozy bývají mnohdy pohodlnější. A mašina může dobře sloužit i po padesáti letech - stačí nahlédnout do Švýcarska. Jen kdyby ovšem stáří bylo spojeno s odpovídající údržbou, s níž má národní dopravce dodnes velký problém.
Je tomu tak, ale vezměme v potaz, že jak lokomotiva, tak vozy byly v průběhu jejich existence zásadně modernizovány.
Konkrétněji:
151: 1978, mod. 1992-2002
Bmz232: 1976-8, mod. 2003-9
Bmz225: 1980-2, mod. 2004-9
Bmz232: 1976-8, mod. 2003-9
Bmz232: 1976-8, mod. 2003-9, úpravy 2013-8
A149: 1972-8, úprava interiéru 2010-nyní
Pokud bychom to vzali podle výroby, tak nejmladším by byl druhý vůz s pouhými 36-38 lety. Z pohledu vybavenosti a pohodlí cestujícího jsou na tom však tyto vozy (kromě první třídy, bohužel) lépe, než o pár let mladší vozy B249 či AB349 ;)
Konkrétněji:
151: 1978, mod. 1992-2002
Bmz232: 1976-8, mod. 2003-9
Bmz225: 1980-2, mod. 2004-9
Bmz232: 1976-8, mod. 2003-9
Bmz232: 1976-8, mod. 2003-9, úpravy 2013-8
A149: 1972-8, úprava interiéru 2010-nyní
Pokud bychom to vzali podle výroby, tak nejmladším by byl druhý vůz s pouhými 36-38 lety. Z pohledu vybavenosti a pohodlí cestujícího jsou na tom však tyto vozy (kromě první třídy, bohužel) lépe, než o pár let mladší vozy B249 či AB349 ;)
29.12.2018 (13:55)
Díky za podrobný rozbor... právě ta první třída je podle mě největší ostudou, ono takových vlaků vyšší kvality s vozy A, (B, BDs apod.) jezdí pořád dost a dost.
A samozřejmě i z pohledu dopravního je vagon s Vmax = 140kmh zbytečnou brzdou provozu.
A samozřejmě i z pohledu dopravního je vagon s Vmax = 140kmh zbytečnou brzdou provozu.
28.12.2018 (13:04)
40 let stará lokomotiva ř. 151 nosí od konce srpna reklamní nátěr "Jedeme v tom spolu" propagující 25 let od vzniku Českých drah 1.1.1993 a zároveň vzniku Dopravní fakulty Univerzity Pardubice 1.4.1993.
Vozy Bmz pocházející původně z flotily OBB na tom budou se stářím podobně, lak mohou mít také klidně 25 let starý, podle fleků na boku.
Řazení Ex 141 uzavírá vůz A, zřejmě v celé soupravě nejstarší.
Vozy Bmz pocházející původně z flotily OBB na tom budou se stářím podobně, lak mohou mít také klidně 25 let starý, podle fleků na boku.
Řazení Ex 141 uzavírá vůz A, zřejmě v celé soupravě nejstarší.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko