Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
151.027-0 + 150.005-7 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Praha-Klánovice - Praha-Běchovice Blatov - Datum: 24.4.2006 - Autor: Stanislav Lopata - Zobrazeno: 2804x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 5 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Já vidím brány jen na prvních dvou sloupech za lávkou. Podle mě jsou dál převěsy. Tohle je převěs, ne?
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/362012.jpg
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/obb352.jpg
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/obb430.jpg
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/122371.jpg
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/1502164.jpg
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/151025.jpg
atd...
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/362012.jpg
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/obb352.jpg
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/obb430.jpg
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/122371.jpg
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/1502164.jpg
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/151025.jpg
atd...
Na fotce ale převěsy nejsou, někde byly už tehdy po opakovaných závadách nahrazeny branami.
Je to nádhera, ty prolamovaný nosníky.
M474: Můžeš to nějak upřesnit, s tím padáním troleje?
M474: Můžeš to nějak upřesnit, s tím padáním troleje?
Návěstní lávky sloužily jako brány... To bylo jenom někde, jinde byly převěsy, a fungovalo to tak, že při závadě jedné troleje spadly všechny 3.
28.11.2018 (21:26)
Fajnové retro! :-)
Tenhle úsek před rekonstrukcí mně vždy fascinoval tím,že ty návěstní lávky zároveň sloužily jako brány trakčního vedení. A ty staré návěstidla měly taky něco do sebe. Mimochodem v úseku Praha-Běchovice - Poříčany byl v té nulté (nebo-li prostřední) koleji první (a na dlouhou dobu jediný) obousměrný autoblok.
28.11.2018 (19:35)
Trochu místa dole a vpravo by nebylo?
28.11.2018 (22:27)
Toto se řešilo již při schvalování fotky. Bohužel více místa není. Dnes bych to fotil trochu jinak, tenkrát jsem to bral vše metodou "více natěsno" a "aby byla mašina velká".
A asi jsem v tom nebyl sám - když se podívám na fotky z té doby a porovnám s tím, "jak se fotí dnes", tak většina tehdejších fotek je s těsnějším ořezem
A asi jsem v tom nebyl sám - když se podívám na fotky z té doby a porovnám s tím, "jak se fotí dnes", tak většina tehdejších fotek je s těsnějším ořezem
28.11.2018 (18:13)
Na fotce je moc hezky vidět stav kolejnic a GPK, v roce 2009 se to muselo ještě před koridorizací rychle vyměnit za komplet nové kolejnice...
28.11.2018 (22:46)
Já si vzpomínám, že tento úsek fungoval jako spolehlivý "budíček" při cestě do Prahy. Jakmile na něj vlak najel, dělalo to takový rámus od podvozků, že ve vagonu nebylo slyšet vlastního slova.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko