..: Fotogalerie - detaily fotografie E 499.112 :..
 

E 499.112


E 499.112Informace o fotografii:
 - Místo focení: Děčín hlavní nádraží
 - Datum: 20.7.2013
 - Autor: Patrik 
 - Zobrazeno: 8299x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
05.01.2014 (22:34)  
Děkuji všem za hodnocení a komentáře , plus v neposlední řadě za včasnou informaci, bez které by foto nevzniklo:)

ps: byl to výletní vlak z Německa v trati (Cottbus) - Bad Schandau - Plzeň hl.n. a zpět. Do Děčína a zpět na tom jela 01 0509-8 a z Děčína do Berouna a zpět bobina.
05.01.2014 (16:31)  
Jen doplním lehké souvislosti -

řadě 100 (E422.0) se někdy říká kapesní bobina nebo bobinka
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/100/

a řadě 184 se někdy říká bobobina
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/184/
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
05.01.2014 (16:19)  
Pro Duškin:
Přezdívky se neřídí předpisy, ale lidma. Bobina pochází jednoznačně od označení podvozku Bo'Bo'.Podvozky nulky a jedničky se liší - především pohon spojkou Škoda (kardan v duté hřídeli hnací nápravy na rozdíl od licenční lamelové spojky Secheron u 499.0).

Povídala se pověst - Když vyjela Bobina s kulatými okny, nelíbilo se to jakémusi služebně staršímu fírovi, že ponorka na koleje nepatří, až mu vyhověli u Škodů. Nicméně prvý stroj řady E 499.1 ještě kulatá okna měl. Až Brejle opět kulatá okna přinesly.

I jedničkové E 499.1 se říkalo Bobina, nákladním E 469.x zřídka. Bobiny byly dlouho výlučně v depu Praha Střed (Masna) a jezdily až do Košic, ne-li do Čierne. V Žilině se firové zpravidla střídali.
05.01.2014 (14:45)  
Více.
05.01.2014 (14:42)  
Fotka je pěkná, mně vadí jak se loko a vagony moc lesknou. A myslel jsem si, aspoň mi to tenkrát nádražák vštěpoval,
,, že bobina pravá je s kulatými bočními okny ,, . Vím že ten název je konstrukcí podvozku, ale stejně jak to je ? Je název pro loko pouze s kulatými okny nebo je verzí bobin více ?
05.01.2014 (11:26)  
něco podobného jsem zažil v pardubicích jen bez toho ohnostroje.moc pěkně se to povedlo a tak 5*
05.01.2014 (0:20)  
Může.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
05.01.2014 (0:04)  
Bobina může tahat i náklad?
S nástupem panterů můžeme zapomenout i na tuto mašinu :-(
Kromě pantera se tam objeví tak nejvejš sysloid nebo peršing s Honeckerovou pomstou bez sysla :-(
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
04.01.2014 (22:44)  
Pro Keprt>
A syšel jste, pane kolego, doslova řvát elektromotory? To když vytahovala pomalinku E 469.X kaloun ložených Wapek do nádraží Třebovice z ranžíru šachty. To rozechvělo i nová eurookna v elektrárně Komořany. (To je tam, co za kopcem leží Most).
04.01.2014 (20:09)  
stoupa, ZdŠ: v 90. letech byly 141 v Děčíně běžně k vidění, v osobní i nákladní dopravě. Možná, že některé byly v tamním depu v rámci DKV Ústí nad Labem i dislokovány. Zmínil bych zajímavý výkon - v roce 2000 vozily pražské bobiny zvláštní vlak pro návštěvníky Expo Hannover. A nakonec v uplynulém roce se dost vyskytovala 141.004 na osobákách Děčín - Most.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko