Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
123.010-1 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Nelahozeves zámek - Kralupy nad Vltavou - Datum: 10.2.2014 - Autor: Bean - Zobrazeno: 4070x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Absence listí prosvětluje scénu a pohled na historický stroje je opravdovou lahůdkou. Zkušeně vychytané.
Gablenz: nezapomnělo se, jen nikdo nechce rozštípnout, co by se tam mělo dělat (dtto děčínské tunely). Je tam nedostatečný průjezdný profil, dolů už se hrabat nedá (už bylo snižováno při elektrifikaci). Způsob uvedení tunelů do normového stavu je známo od Brna - výstavba nového paralelního tunelu pro jednu kolej a zjednokolejnění stávajících tunelů.
Že by kvůli památkářům?
Já si ale nestěžuju, aspoň si člověk připomene, jak vypadala jízda vlakem před desítkami let.
Já si ale nestěžuju, aspoň si člověk připomene, jak vypadala jízda vlakem před desítkami let.
Zirecek: Ten svršek nevypadá, že by zvládl traťovou rychlost 808 km/h, :-).
Můžu se zeptat, z jakých důvodů se na tento úsek zapomnělo při výstavbě koridoru?
Můžu se zeptat, z jakých důvodů se na tento úsek zapomnělo při výstavbě koridoru?
Ten svršek nevypadá, že by zvládl traťovou rychlost 808 km/h, :-).
300 sestikol bylo nahrazeno temi par soukromymi diesely...
Závory v Pečkách se za komára skoro nezvedaly, jak tam furt šibovalo šestikolo s šoupákem. Tolik fabrik, tolik vleček. Dnes je to všechno na kamionech, pokud to vůbec přežilo. Čemu se divíte...
Závory v Pečkách se za komára skoro nezvedaly, jak tam furt šibovalo šestikolo s šoupákem. Tolik fabrik, tolik vleček. Dnes je to všechno na kamionech, pokud to vůbec přežilo. Čemu se divíte...
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko