..: Photo Gallery - Photo details 122.049-0 + 363.045-6 :..
 

122.049-0 + 363.045-6


122.049-0 + 363.045-6Informace o fotografii:
 - Place: Velim
 - Datum: 26.2.2019
 - By: Chary  Send mail
 - Zobrazeno: 2606x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 3

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

Registered user PROST  mail  
Number of user's comments1220 »fotek 0
01.03.2019 (11:47)  
Neznám horší pohled, než na fotku se šumem. Zde ho vidím jenom na auře kolem stožárových halogenů, což je zanedbatelné. Číslo první mašiny se mi jeví jako již mázlé, jinak fotka dobrá. Právě ohledně přesvěcených světel mám raději modrou hodinku, než bitou tmu.
27.02.2019 (23:40)  
Malape: Už jsme to kdysi řešili, měl jsem stejný názor. A dost dlouho si s tím v Lightroomu hrál, protože před exportem to fakt vypadalo líp. Bohužel to vždy narazilo na datový limit ŽP, s víc přiznaným šumem to vyžadovalo drsnější JPEG kompresi a ve výsledku to dopadlo dost podobně, ne-li hůř.

Jardo, budu s tebou muset někdy na tyhle noční lovy vyrazit. Pořídil jsem nový Nikon Z6 a už jsem si hrál i s ISO 256 000. Možná to v kombinaci s pevným sklem zvládne i ten expres :D
27.02.2019 (20:57)  
Malape, ano, expozice dost na hraně. Čas 1/320, ISO 8000, clona f/2,5. Bohužel, moc ostrý úhel, široké ohnisko, a to jel jen devadesát, čili vlastně je to nejpomalejší pravidelně jezdící vlak v tom místě. Expresy ve stošedesáti jsou úplně mimo. S tím šumem nevím, když méně odšumím, tak po zmenšení a odpovídajícím doostření se jen zesiluje šum, ale kresba tam tak jako tak není. Tuto fotku už nemohu sloužit odšumení je jedna z prvních činností, ještě před laděním barev a korekcí, a na to jsem už moc bílý tesák. Ale při nějaké další příští na to budu myslet a udělám pár variací.
Registered user JB 
Number of user's comments297 »fotek 0
27.02.2019 (13:44)  
Ad modernizace: v tomto místě proběhla nadvakrát. Po koridorizaci zůstal perón u budovy (u 4. koleje) v původním stavu, takže z přední jednotky, když byla předjížděna, se vystupovalo do výdřevy ve výhybce, tj. do úrovně temene kolejnice. Jednoho dne začala SŽDC vyhrožovat, že cestujícím do Velimi bude dovolen nástup jen do zadní jednotky a dokonce byla taková poznámka v jízdním řádě. Ale pak našli peníze, předávací kolejiště vlečky ŽZO přestavěli a udělali dospělé prodloužené nástupiště, to je to v popředí. Nárůst dopravy je takový, že je tu předjížděn prakticky každý vlak. Taky dřív nejezdilo tolik osobáků dvojitě.
27.02.2019 (13:36)  
Zajímavý, ale mám nějaké dotazy: Proč nepřiznat šum? Koukalo by se na to o tolik hůř? Podle mě ne, ale nechť to zváží autor.
Tady koukám je trochu i pohybové neostrosti (zřetelné na čele), to ale až tak moc podle mě nevadí. Tuším, že expoziční hodnoty byly opět na hraně? (Vysoké iso, nižší clonové číslo a čas tak, jak vyšel)
27.02.2019 (10:22)  
I modernizace stanice se zjevně dá udělat tak, aby se na tu stanici poté dalo koukat. Nebo to z tohoto úhlu aspoň tak vypadá. Pěkný flek.
26.02.2019 (10:25)  
Při nočním fotografování jde vždy o to, najít dobré místo, dobrý úhel, aby tam bylo dost světla a zároveň aby tam toho zase tolik nevadilo. A že toho může vadit hodně. Lampy na nástupišti, stožáry, sloupy trakčního vedení. Stanice Velim je takový malý skrytý poklad, protože se tam dá krásně fotit například i takto, kdy lampa vpravo dole za hranou fotky akorát neleze do záběru.

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster - Frequently Asked Questions


Info
informacni okenko