Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
113.001-2 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Tábor - Horky u Tábora - GPS: 49°23'42.594"N, 14°38'51.928"E » - Datum: 10.1.2021 - Autor: SimyV - Zobrazeno: 2278x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10- Málo hodnocení pro Rating uživatelů | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Zákaz vzdálenosti otočných čepů nad 16m a délky představku nad 2,5 metru, to nasvědčuje obavám ze zaklesnutí nárazníků.
Tohle se řeší při schvalování typu vozidla, přes nákladní vůz se i sune silou, ovšem vztažný poloměr je přitom 150m. Pokud je tam 120m, tak vznášejí dodatečné požadavky. Zajímalo by mě, jestli teda tam někdy k zaklesnutí nárazníků došlo.
Tohle se řeší při schvalování typu vozidla, přes nákladní vůz se i sune silou, ovšem vztažný poloměr je přitom 150m. Pokud je tam 120m, tak vznášejí dodatečné požadavky. Zajímalo by mě, jestli teda tam někdy k zaklesnutí nárazníků došlo.
Zvláštní. U nehody na Lipence zcela chybí podrobnosti, u druhé nehody je jednoznačně jako příčina určena závada na trati. Vůz dokonce vykolejil zadním podvozkem! Jak z toho vyplývá nemožnost provozovat podvozkové vozy, nelze ani tušit, dokonce výzkum UPa to jako spolupůsobící příčinu vyloučil. I kolejový jeřáb tam projede :-)
Vytáhl bych z muzea Bp s pensylvánskými podvozky. Poradí si se zborcením koleje a elektrické topení mají.
Vytáhl bych z muzea Bp s pensylvánskými podvozky. Poradí si se zborcením koleje a elektrické topení mají.
13.01.2021 (8:49)
Po nehodě Bmto se z trati vytratily vozy Bmto a po 4 letech pak i zbylé osobní čtyřnápravové. Dohledal jsem v archivech K-reportu příspěvěk od K.A.F. s citací toho zákazu pro Lipenku: https://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=2171082
Velké vozy byly na Bechyňce zakázány kvůli přechodnosti po nehodě na Lipence v květnu 2011 (viz http://www.dicr.cz/uploads/Zpravy/DI_VZ_2011.pdf , s. 27). Už předtím, v září 2007 se na Bechyňce mimo koleje vydalo Bmto, byť tam DIČR o přechodnosti nemluvila - viz http://www.dicr.cz/uploads/Zpravy/MU/MU_Tabor_Slapy.pdf
12.01.2021 (21:04)
Máte pravdu, vlakem skutečně moc nejezdím, resp. najezdil jsem se hodně, ale pouze do školy v trase Poděbrady - Nymburk, Poděbrady - Praha. Takže Bixem jsem se skutečně mockrát nesvezl, tudíž jsem usuzoval z obecného vnímání, že čtyřnápravový vůz má lepší jízdní vlastnosti než dvounápravový. Z hlediska účinků na železniční svršek tomu tak bez pochyby je :)
PS: Za poslední roky mám mimo podbíječek, pluhů apod. asi nejvíce najeto na vozech řady Faccs, které jsou velmi vhodné i k focení :D
https://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/742/742828.html
PS: Za poslední roky mám mimo podbíječek, pluhů apod. asi nejvíce najeto na vozech řady Faccs, které jsou velmi vhodné i k focení :D
https://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/742/742828.html
Je to tak. Pak se dostáváme teda k technickým detailům... kdy zde býval často problém s dveřmi, zakouřeným interiérem od zplodin z topení (čímž tedy trpí i Bafíky), problémy s nespolehlivou brzdou... a tak dále.
Já teda nevím, v jakém stavu je svršek na té trati, ale bixy jsem se něco najezdil mezi Olomoucí a Opavou když to třeba jelo ve složení 843 + 020 (ještě původní s klasickými „čtyřkami“), tak jsme se rozhodovali, jestli půjdeme do kraválu nebo na horskou dráhu. Tou modernizovanou variantou jsem jel jen několikrát a sedačky jako v tramvaji mě teda neohromily. Čili o výhodě pro cestujícího bych si to docela rád nechal dovysvětlit. :-D
Jirko, ty moc vlakem nejezdíš co?
Nicméně, na této trati jsou problematické klasické vozy kvůli ostrým obloukům.
Reko jsou Bixy velice nepovedené a problémové. Naštěstí už moc na síti nejezdí... každopádně to že Bix má naftové topení mi nepřijde moc jako nějaký detail. :-)
Nějaké jiné malé vozy co by šly tedy napájet elektrikou neexistují.
Nicméně, na této trati jsou problematické klasické vozy kvůli ostrým obloukům.
Reko jsou Bixy velice nepovedené a problémové. Naštěstí už moc na síti nejezdí... každopádně to že Bix má naftové topení mi nepřijde moc jako nějaký detail. :-)
Nějaké jiné malé vozy co by šly tedy napájet elektrikou neexistují.
12.01.2021 (20:34)
Chary: máš pravdu, to by topení neřešilo, ikdyž z pohledu cestujícího určitě lepší. Měl jsem pocit, že modernizované Bixy byly pokrokovější :)
Metys: nejsem strojvedoucí ani vozmistr, neznám detaily ohledně vozů... asi tak stejně, jako ty neznáš detaily traťových strojů. Proto se právě ptám moudřejších :)
Metys: nejsem strojvedoucí ani vozmistr, neznám detaily ohledně vozů... asi tak stejně, jako ty neznáš detaily traťových strojů. Proto se právě ptám moudřejších :)
12.01.2021 (20:31)
Není ta červená na vozech nějaká nafialovělá? Záběr super, ale tohle docela kazí výsledný dojem z něj. :-)
Hah, strašně by mě zajímalo co by pan Navrátil chtěl nasadit z dostupných vozidel. :D
Já bych byl pro jednotku BR 628, to je takový univerzální vozidlo ne? :D (pro jednoduší pochopení... tato poslední věta je ironická)
Já bych byl pro jednotku BR 628, to je takový univerzální vozidlo ne? :D (pro jednoduší pochopení... tato poslední věta je ironická)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- administratorzy - pytania i odpowiedzi
Info
informacni okenko