..: Galeria zdjęć - detaily fotografie 113.001-2 :..
 

113.001-2


113.001-2Informace o fotografii:
 - Úsek: Tábor - Horky u Tábora
 - GPS: 49°23'42.594"N, 14°38'51.928"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 10.1.2021
 - Autor: SimyV 
 - Zobrazeno: 2010x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Málo hodnocení pro Rating uživatelů

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
14.01.2021 (12:39)  
Poslechnou, rebe, já jsem tam regínu na nějakém osobáku fotil, v červenci roku 2016, a jela na pravidelném os, ale byl to jen vložený výkon mezi lokálkami, resp. brzo ráno přijela z lokálky, půl dne točila Kolín - HavlBrod - Čáslav - Havlbrod - Kolín a dále zase na lokálku. Čili pokusy už byly.

https://www.zelpage.cz/razeni/16/vlaky/cd-5908
registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele500 »fotek 0
14.01.2021 (12:16)  
To se tam spíš objeví brejlovec, jako to bylo 5.1. na 5908.
14.01.2021 (12:09)  
M 474 003: s napětím očekávám, kdy se podle obdobné logiky ČD objeví Regionovy nebo možná v lepším případě repasované Stadlery z Německa (v silnějších dobách třeba ve dvojici :) na osobácích Kolín - Žďár nad Sázavou místo souprav 362 + BDs + Bmto o pár snímků výše...
13.01.2021 (17:07)  
JB-
První člověk, který pochopil, že při polovičním napětí se topí čtvrtinovým výkonem. Jinak se se mnou každý hádá, že při polovičním napětí se topí polovičním výkonem. Při čtvrtinovém výkomu by se v podstatě netopilo vůbec, topnice by byly sotva vlažné. Oddílové vozy z 50tých let měly ruční přepojovač, těžko se nějaký dochoval. Jinak topnice jdou přepojit natrvalo, to bylo realizováno u Btmo.

Takže zbývá otázka, zda se podaří pro provoz schválit RegioPantery a kdy. Pokud ne, tak jak znám logiku ČD, vrátí se RegioNovy. Momentálně RegioNovy jezdí mezi Táborem a Benešovem, ani jediný osobní vlak tam není v elektrické trakci. Takže ani spotřeba nafty nevzroste, pokud se na hlavní trať vrátí elektrické vlaky.
13.01.2021 (16:42)  
Rabín: Zkouška proběhla, táhla to 113.001 a 708, která posloužila jako spojovací článek. Provedené zkoušky snad dopadly dobře, ale prý se kvůli počasí nezměřilo vše, co se měřit mělo. Takže se prý ještě zopakují. Video: https://www.youtube.com/watch?v=JlQLPjtszBk
13.01.2021 (16:22)  
JB: první vozy s elektrickým topením se začaly objevovat až někdy během 50. let 20. stol. s elektrifikací tratě směr Česká Třebová (papíráky a osmidveřáky pozdějších sérií). Takže i po elektrifikaci v roce 1928 se min. do 50. let na Wilsonu určitě předtápělo parou. Pamatuji se na kotelnu pod Italskou ulicí, nevím, čím topila, možná, že mourem, protože okolí bylo značně znečištěné drobným popílkem. A po dobu jízdy na Smíchov, do Vršovic, Libně či Vysočan v soupravách něco tepla určitě vydrželo...
registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele500 »fotek 0
13.01.2021 (16:14)  
3000V, pravda. Topilo by to čtvrtinovým výkonem. Třeba jdou ty topnice přepojit.

Jak vlastně předtápěli na pražských spojkách do roku 1962, ty vozy uměly 1500V? Sotva. Parou?
13.01.2021 (16:01)  
Někdy v září 2020 měly na Bechyňce proběhnout zkoušky průjezdnosti s jednotkou ř. 650/651 (pro nekompatibilitu napájení měla být tažena nebo sunuta lokomotivou nezávislé trakce, tj. asi ř. 742). Ví někdo, zda opravdu proběhly a příp. jak dopadly?
13.01.2021 (15:39)  
Bp s pensylvanskými podvozky topí na 3000V, takže jsme tam, kde jsme byli.
13.01.2021 (14:12)  
Jiří Navrátil a čtyřnápravové vozy:
Čtyři nápravy zvládnou 2x víc skoků než dvě nápravy. Tak to aspoň u těchhle vozů funguje. U Pavlova (Kladno - Praha) dokonce zvládaly let se zataženým podvozkem a dopad natvrdo na kolejnice. Trochu přeháním, ale když to fíra trochu rozjel (traťová rychlost 80km/h) tak pérování nestačilo a několik tvrdých dopadů tam bylo.
Ale na rozdíl od snad všech ostatních mají topení extra výborné. Rozhodně dokázalo roztavit gumovou podrážku mých božíhodfových polobotek.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2021 ŽelPage - administratorzy - pytania i odpowiedzi


Info
informacni okenko