..: Fotogalerie - detaily fotografie 113.003-8 :..
 

113.003-8


113.003-8Informace o fotografii:
 - Úsek: Sudoměřice u Bechyně - Bežerovice
 - Datum: 3.11.2014
 - Autor: Bean 
 - Zobrazeno: 6361x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
23.12.2014 (6:00)  
ad KT8D5N: mozna se pletu, ale vzdycky jsem mel zato, ze minimalne prvni 2ks, ktere jezdi v Brne, jsou novostavby. Poznaji se podle polopanfografu a predsuvnych dveri.
22.12.2014 (16:54)  
Toto je opravdu plodná a inspirativní diskuze, místy připomínající Rádio Jerevan :-)

KT8D5 je opravdu originální produkt ČKD. Označení KT8 samo o sobě nic není, možná by se dalo brát jako "typová řada", z níž se nakonec realizovala jen ta KT8D5. KT4 těžko může vycházet z KT8D5, když je o nějakých 12 let starší. Dále - KT4 není jednočlánkový vůz, ale vůz dvoučlánkový; v Bratislavě nejezdí a nejezdil (možná kdysi nějaký prototyp??), dodávaly se hlavně do NDR, ale i jinam. Nevím, co má společného T6A5 a T3, ale určitě ne koncepci skříně a výzbroj. Naopak většina KT4 má zrychlovačovou výzbroj, tyristorovou mají až pozdější série.
22.12.2014 (11:23)  
KT8D5 je původní verze z ČKD s tyristorovou výzbrojí TV3, určená jako výchozí typ zcela nové variabilní řady, určené k náhradě přestárlých typů T a K (vznikl ještě jednosměrný jednočlánkový model KT4, ten jezdí například v Bratislavě, zatímco v Praze rozšířený, vizuálně podobný novější T6A5 paradoxně vychází ještě z T3). Rekonstrukce se prováděly až vložením nízkopodlažního článku, spolu s přejmenováním na KT8D5.NX(P) a případně dosazením novější výzbroje Progres (to je to P v názvu, zatímco X je pořadové číslo rekonstrukce).
22.12.2014 (10:35)  
Rabíne, na spoustě zastávek se nastupuje z vozovky, sice je to vysoko, ale dá se. Vozíčkáři teda mají problém větší než kočárky. Takže by stačilo zasypat do úrovně temene, ne?

Jaký je požadavek na průjezdní profil na sždc "ve výšce a vzdálenosti nástupiště tramvaje"?
22.12.2014 (9:43)  
Chary: nejen výška peronů - KT8 při šířce skříně 2,5 m od nich bude dost daleko (mezera mezi peronní hranou a vozem). Muselo by se to řešit nějakým výsuvným vehementem. Ledaže by se na Bechyňce zcela resignovalo na nákladní dopravu a trať regionální se převedla na trať tramvajovou... Což by asi nepřešlo přes armádu kvůli občasným transportům techniky (viz o pár obrázků dál).
22.12.2014 (9:05)  
Chary: Ono by napětí byl "problém" i pro ten žabotlam nebo ešus...
KT8D5 je IMHO modernizace původní KT8, ne typ vyvinutý v ČKD.
22.12.2014 (1:26)  
No i v Praze máme tramvaje, co umí jezdit po bezžlábku, ale ještě je tu napětí, výška peronů a profil (hádám, že tam to bude v cajku) a schvalitelnost tramvaje na želesníšní trať. Čili?
registrovaný uživatel Ross  mail  
Počet komentářů uživatele325 »fotek 0
22.12.2014 (0:45)  
Chary: Veškeré Ostravské tramvaje jsou dělány pro železniční svršek. Takže by to tolik nákladné nebylo. Část naších tramvají jezdí dodnes po bývalé vlakové trati a je tam i železniční výhybka (a v Ostravě jich je celkově ještě pár, dokonce dvě s vlakovou pákou).
21.12.2014 (21:34)  
Allegra by byla pro Křižíka poctou ve smyslu, že o jeho elektrizovanou trať má někdo zájem, udržuje ji a přizpůsobuje požadavkům 21. století. Samozřejmě by z tohoto hlediska byla lepší jednotka z našich krajin, ale pořád lépe by Křižík překousl Allegru než smrdutou podbíječku s hajzlem.
21.12.2014 (20:33)  
No tak když už se tu fantazíruje, co by to obnášelo překopat tramvaj pro použití na této trati?
A nebyly náhodou poslední tramvaje z ČKD typ KT8D5N?
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko