Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
113.002-0 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Tábor - Horky u Tábora - Datum: 12.3.2014 - Autor: Bean - Zobrazeno: 4746x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Jožko: nejdřív bys musel na SŽDC vyběhat zrušení zákazu (obstrukce?) pro "klasiky"..
modernizovat něco jako Bdt (což se má stejně dělat/se dělá), hodit za to Sysla (žehličku předělat, aby s ním mohla komunikovat) a jedem ;)
Rabín: nevím, toto rozhodně není můj obor, jen jsem chtěl připomenout jednu dosud zde nezmíněnou, ale velmi významnou, komplikaci. Nákladní doprava tam stále ještě přežívá a bylo by jistě nesmyslné jí házet pod nohy nějaké administrativní a organizační klacky, které by měly zajistit její bezpečnou koexistenci s tramvají. Ale stejně je to jen plkání - tato trať je na okraji zájmu orgánů o ní rozhodujících a investice v řádu desítek milionů do nějakého rozumného vozidla pro zdejší podmínky, se jeví nereálná. Ačkoliv, občas se dějí i věci hodně nepravděpodobné. Mě osobně by se tam nějaká "dálková tramvaj" líbila víc než regina, o zobrazeném vlaku ani nemluvě.
Keprt: a byl by velký úřední problém změnit Bechyňku na tramvajovou dráhu?
KOS Krnov a tam ví jaké nároky musí splňovat podvozek drážního vozidla pro provoz na železnici
A jistě také vědí, jaké se liší pevnostní nároky na tramvajové a železniční vozidlo.
A jistě také vědí, jaké se liší pevnostní nároky na tramvajové a železniční vozidlo.
16.03.2014 (14:37)
Pánová oba jste uhodili "hřebíček po ...". Ano, jde o peníze, ale ne dle rčení jistého pána, "tedy o peníze až v první řadě". Navíc vyzbrojit VarioLF3/2 el. výzbrojí na 1500 V by neměl být zas tak velký problém. Ostatně na produkce této tramvaje se podílí KOS Krnov a tam ví jaké nároky musí splňovat podvozek drážního vozidla pro provoz na železnici. Níže odkaz na VarioLF3/2 s parametry.
http://cs.wikipedia.org/wiki/VarioLF3/2
http://cs.wikipedia.org/wiki/VarioLF3/2
16.03.2014 (14:09)
EMU 89 na normálněrozchodných podvozcích je historie a zároveň utopie. Ale co třeba Vario FL3 s výzbrojí pro 1,5 kV? Vyšlo by to +- jako dlouhá Regionova.
Ano, jihočeský kraj opět vylepšil železnici jak se dalo... Ano Regionova pod dráty nebyla nic moc, tak to hoši vylepšili a už jezdíme elektricky... Co na tom, že za lokomotivou jsou shnilé 010 a posun pro cestující je naprosto nulový a navíc chybí nízkopodlažnost, pořádný hajzlík a lepší sedačky (než v 010), kterou aspoň ten šrotík ze Šumperka má...
Jižní čechy opět ukázali, kde chtějí železniční dopravu mít a podle toho to vypadá v celém kraji - tedy nejhůře v celé ČR
Viktor Suchoň: to by jistě problém není, ale tady je to otázka peněz, takže co si kraj zaplatí, to tam má...
Jižní čechy opět ukázali, kde chtějí železniční dopravu mít a podle toho to vypadá v celém kraji - tedy nejhůře v celé ČR
Viktor Suchoň: to by jistě problém není, ale tady je to otázka peněz, takže co si kraj zaplatí, to tam má...
16.03.2014 (10:09)
A což takhle Regio-Panter, patřičně modifikován pro tuto trať. Kopec by zdolal za mlhy i za deště a ještě by cestující měli kulturní cestování odpovídající 21. století. Nemusí byt přeci pravidlem, že na periferních tratích musí dožívat vždy pouze "kovošrot ČD".
kromě pravidelného zimního zadýmení výfukovýma plynama to byl dobrej vůz
Takže okrem toho, že jazda s ním je zdraviu škodlivá, je to vlastne fajn. Toto je argument, ktorý určite presvedčí mnoho obyvateľov na využitie tejto trate ;-)
Takže okrem toho, že jazda s ním je zdraviu škodlivá, je to vlastne fajn. Toto je argument, ktorý určite presvedčí mnoho obyvateľov na využitie tejto trate ;-)
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko