..: Fotogalerie - detaily fotografie 113.002-0 :..
 

113.002-0


113.002-0Informace o fotografii:
 - Úsek: Tábor - Horky u Tábora
 - Datum: 12.3.2014
 - Autor: Bean 
 - Zobrazeno: 4746x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
17.03.2014 (8:35)  
Jožko: nejdřív bys musel na SŽDC vyběhat zrušení zákazu (obstrukce?) pro "klasiky"..
16.03.2014 (22:28)  
modernizovat něco jako Bdt (což se má stejně dělat/se dělá), hodit za to Sysla (žehličku předělat, aby s ním mohla komunikovat) a jedem ;)
16.03.2014 (19:39)  
Rabín: nevím, toto rozhodně není můj obor, jen jsem chtěl připomenout jednu dosud zde nezmíněnou, ale velmi významnou, komplikaci. Nákladní doprava tam stále ještě přežívá a bylo by jistě nesmyslné jí házet pod nohy nějaké administrativní a organizační klacky, které by měly zajistit její bezpečnou koexistenci s tramvají. Ale stejně je to jen plkání - tato trať je na okraji zájmu orgánů o ní rozhodujících a investice v řádu desítek milionů do nějakého rozumného vozidla pro zdejší podmínky, se jeví nereálná. Ačkoliv, občas se dějí i věci hodně nepravděpodobné. Mě osobně by se tam nějaká "dálková tramvaj" líbila víc než regina, o zobrazeném vlaku ani nemluvě.
16.03.2014 (19:27)  
Keprt: a byl by velký úřední problém změnit Bechyňku na tramvajovou dráhu?
16.03.2014 (18:27)  
KOS Krnov a tam ví jaké nároky musí splňovat podvozek drážního vozidla pro provoz na železnici

A jistě také vědí, jaké se liší pevnostní nároky na tramvajové a železniční vozidlo.
16.03.2014 (14:37)  
Pánová oba jste uhodili "hřebíček po ...". Ano, jde o peníze, ale ne dle rčení jistého pána, "tedy o peníze až v první řadě". Navíc vyzbrojit VarioLF3/2 el. výzbrojí na 1500 V by neměl být zas tak velký problém. Ostatně na produkce této tramvaje se podílí KOS Krnov a tam ví jaké nároky musí splňovat podvozek drážního vozidla pro provoz na železnici. Níže odkaz na VarioLF3/2 s parametry.

http://cs.wikipedia.org/wiki/VarioLF3/2
16.03.2014 (14:09)  
EMU 89 na normálněrozchodných podvozcích je historie a zároveň utopie. Ale co třeba Vario FL3 s výzbrojí pro 1,5 kV? Vyšlo by to +- jako dlouhá Regionova.
16.03.2014 (10:24)  
Ano, jihočeský kraj opět vylepšil železnici jak se dalo... Ano Regionova pod dráty nebyla nic moc, tak to hoši vylepšili a už jezdíme elektricky... Co na tom, že za lokomotivou jsou shnilé 010 a posun pro cestující je naprosto nulový a navíc chybí nízkopodlažnost, pořádný hajzlík a lepší sedačky (než v 010), kterou aspoň ten šrotík ze Šumperka má...
Jižní čechy opět ukázali, kde chtějí železniční dopravu mít a podle toho to vypadá v celém kraji - tedy nejhůře v celé ČR
Viktor Suchoň: to by jistě problém není, ale tady je to otázka peněz, takže co si kraj zaplatí, to tam má...
16.03.2014 (10:09)  
A což takhle Regio-Panter, patřičně modifikován pro tuto trať. Kopec by zdolal za mlhy i za deště a ještě by cestující měli kulturní cestování odpovídající 21. století. Nemusí byt přeci pravidlem, že na periferních tratích musí dožívat vždy pouze "kovošrot ČD".
registrovaný uživatel chio 
Počet komentářů uživatele28 »fotek 0
16.03.2014 (10:04)  
kromě pravidelného zimního zadýmení výfukovýma plynama to byl dobrej vůz

Takže okrem toho, že jazda s ním je zdraviu škodlivá, je to vlastne fajn. Toto je argument, ktorý určite presvedčí mnoho obyvateľov na využitie tejto trate ;-)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko