..: Fotogalerie - detaily fotografie E 422.001 :..
 

E 422.001


E 422.001Informace o fotografii:
 - Úsek: Bechyňská Smoleč - Sudoměřice u Bechyně
 - Datum: 5.12.2015
 - Autor: Jakub Svoboda 
 - Zobrazeno: 5281x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
09.12.2015 (10:20)  
OT Rabín: pokud jde o mikuláše a čerta, tak ti jsou ještě mnohem staršího data.
09.12.2015 (9:50)  
Fajne.
registrovaný uživatel IvoP 
Počet komentářů uživatele40 »fotek 0
08.12.2015 (23:33)  
Tyto vozy jsou v Táboře až od 90. let, na Lipence jezdily naposledy v GVD 1990/91.
registrovaný uživatel JvS 
Počet komentářů uživatele292 »fotek 0
08.12.2015 (22:51)  
Sim: Jo, tuhle otázku (a následnou diskusi) jsem vedl zhruba před rokem na K-reportu, a také mi nikdo nebyl schopen odpověďet, co jsou ty vozy vlastně zač, kde byly vyrobeny, proč skončily na Lipence atd. Přesně jako zde si je někteří pletli s německými "osmidveřáky", ale to je dle mého uplně jiný typ vozu...
08.12.2015 (20:34)  
optus/bazala68: já jsem ale myslel tu ceduli s Mikulášem a čertem, ne tu s kryšpínovským číslem :) - ta je ale nejspíš také tatáž :)

M474 003: tím tvrzením o tom, že se jedná o "normální německé vozy" (doplňuji: původní typ C4i-30) bych si nebyl tak jist. Porovnejte vůz z vašeho odkazu s tímto vozem: http://sheldon1.rajce.idnes.cz/H0_Balm_70_54_28-05_000-3_PIKO/#P1040808.jpg
a http://sheldon1.rajce.idnes.cz/H0_Balm_70_54_28-05_000-3_PIKO/#P1040812.jpg
Tady se jedná přímo o jeden z těch vozů v soupravě. Upozorňuji např. na stejnou šířku všech oken u vozu ČSD vs. užším oknům vedle dveří u "normálního německého vozu", provedení rámu (pochybuji, že zaoblené podvěsy jsou rekonstrukce ČSD; proč by se to dělalo u vozů, které u nás jezdily nejvýše 100 km/h...) a možná i rozvor podvozku.
08.12.2015 (16:33)  
Bobinku mám rád. Je fajn, že se zase projela. Ta cedule jsou zjevně ty z léta 2007: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/100004.jpg
Ono potěší, že cedulky udělané vlastně pro jednu jízdu dělají užitek po další léta.
08.12.2015 (15:10)  
největší sranda je, že tabulka s kryšpínovským označením je tam už od roku 07, kdy jsme si dohodli nasazení kapesní bobiny na sobotní turnus :D
08.12.2015 (15:10)  
Nejsou to přívěsy k motorovým vozům, jsou to normální německé vozy s elektrickým topením, i když z neznámého důvodu měly čísla přípojných vozů. Zůstaly tady po Němcích a protože uměly na rozdíl od většiny tehdejších vozů topit na 1500V tak se nevyřadily. Jinak na Lipence ještě jezdily vozy řady Calm, ty původní k Modrým Šípům se středním vstupem a topilo se v nich v kamnech.


http://www.hobby-shop.cz/%28S%28e52rsbqf03xc0gszaobhi51s%29%29/masinky/spesne/osobni-vuz-2-tridy-bye-655-%2813315-11%29
08.12.2015 (14:31)  
Sim: jsou to přívěsy k motorovým vozům německého původu, vyrobené někdy v letech 1936-40. Původně se používaly na Lipence, zhruba někdy od 80. let minulého století jsou v Táboře. Původně byly na Lipence tři a lišily se rozvorem podvozků a v detailech ve vnitřním uspořádání.
08.12.2015 (14:12)  
Jake vozy jsou ty cervene za lokomotivou? To jsou nejake historicke motoraky, nebo prebarvene osmidveraky?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko