Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
E 422.001 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Bechyňská Smoleč - Sudoměřice u Bechyně - Datum: 5.12.2015 - Autor: Jakub Svoboda - Zobrazeno: 5281x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
OT Rabín: pokud jde o mikuláše a čerta, tak ti jsou ještě mnohem staršího data.
09.12.2015 (9:50)
Fajne.
Tyto vozy jsou v Táboře až od 90. let, na Lipence jezdily naposledy v GVD 1990/91.
Sim: Jo, tuhle otázku (a následnou diskusi) jsem vedl zhruba před rokem na K-reportu, a také mi nikdo nebyl schopen odpověďet, co jsou ty vozy vlastně zač, kde byly vyrobeny, proč skončily na Lipence atd. Přesně jako zde si je někteří pletli s německými "osmidveřáky", ale to je dle mého uplně jiný typ vozu...
optus/bazala68: já jsem ale myslel tu ceduli s Mikulášem a čertem, ne tu s kryšpínovským číslem :) - ta je ale nejspíš také tatáž :)
M474 003: tím tvrzením o tom, že se jedná o "normální německé vozy" (doplňuji: původní typ C4i-30) bych si nebyl tak jist. Porovnejte vůz z vašeho odkazu s tímto vozem: http://sheldon1.rajce.idnes.cz/H0_Balm_70_54_28-05_000-3_PIKO/#P1040808.jpg
a http://sheldon1.rajce.idnes.cz/H0_Balm_70_54_28-05_000-3_PIKO/#P1040812.jpg
Tady se jedná přímo o jeden z těch vozů v soupravě. Upozorňuji např. na stejnou šířku všech oken u vozu ČSD vs. užším oknům vedle dveří u "normálního německého vozu", provedení rámu (pochybuji, že zaoblené podvěsy jsou rekonstrukce ČSD; proč by se to dělalo u vozů, které u nás jezdily nejvýše 100 km/h...) a možná i rozvor podvozku.
M474 003: tím tvrzením o tom, že se jedná o "normální německé vozy" (doplňuji: původní typ C4i-30) bych si nebyl tak jist. Porovnejte vůz z vašeho odkazu s tímto vozem: http://sheldon1.rajce.idnes.cz/H0_Balm_70_54_28-05_000-3_PIKO/#P1040808.jpg
a http://sheldon1.rajce.idnes.cz/H0_Balm_70_54_28-05_000-3_PIKO/#P1040812.jpg
Tady se jedná přímo o jeden z těch vozů v soupravě. Upozorňuji např. na stejnou šířku všech oken u vozu ČSD vs. užším oknům vedle dveří u "normálního německého vozu", provedení rámu (pochybuji, že zaoblené podvěsy jsou rekonstrukce ČSD; proč by se to dělalo u vozů, které u nás jezdily nejvýše 100 km/h...) a možná i rozvor podvozku.
Bobinku mám rád. Je fajn, že se zase projela. Ta cedule jsou zjevně ty z léta 2007: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/100004.jpg
Ono potěší, že cedulky udělané vlastně pro jednu jízdu dělají užitek po další léta.
Ono potěší, že cedulky udělané vlastně pro jednu jízdu dělají užitek po další léta.
největší sranda je, že tabulka s kryšpínovským označením je tam už od roku 07, kdy jsme si dohodli nasazení kapesní bobiny na sobotní turnus :D
Nejsou to přívěsy k motorovým vozům, jsou to normální německé vozy s elektrickým topením, i když z neznámého důvodu měly čísla přípojných vozů. Zůstaly tady po Němcích a protože uměly na rozdíl od většiny tehdejších vozů topit na 1500V tak se nevyřadily. Jinak na Lipence ještě jezdily vozy řady Calm, ty původní k Modrým Šípům se středním vstupem a topilo se v nich v kamnech.
http://www.hobby-shop.cz/%28S%28e52rsbqf03xc0gszaobhi51s%29%29/masinky/spesne/osobni-vuz-2-tridy-bye-655-%2813315-11%29
http://www.hobby-shop.cz/%28S%28e52rsbqf03xc0gszaobhi51s%29%29/masinky/spesne/osobni-vuz-2-tridy-bye-655-%2813315-11%29
Sim: jsou to přívěsy k motorovým vozům německého původu, vyrobené někdy v letech 1936-40. Původně se používaly na Lipence, zhruba někdy od 80. let minulého století jsou v Táboře. Původně byly na Lipence tři a lišily se rozvorem podvozků a v detailech ve vnitřním uspořádání.
Jake vozy jsou ty cervene za lokomotivou? To jsou nejake historicke motoraky, nebo prebarvene osmidveraky?
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko