..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Lethal":

  1 2      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
810.623-9https://www.youtube.com/watch?v=-Ql_N3w6z8k

a takto to tam vypadalo v r. 1994, dneska k nepoznání
04.10.14 - 18:42
T 669.0040Zato dneska je vsecko bez chyby, dneska vypadaji mnohe nadrazi jak domecek jezibaby na kuri nozce a takovychto prasecaku jsou po republice tisice :)24.12.13 - 15:17
363No já nevím, nevěřím, že by byl v jízdní době přes Vysočinu a přes ČT takový extra velký rozdíl. Za 20 let mají cestující dnes možnost se svézt v o něco slušnějším vlaku ale to je tak všechno, jízdní doba se od těch časů moc nezměnila.02.12.13 - 18:18
750.110-9Co se tyce Luhacovic, tam z duvodu maleho nadrazi smi max 5 vozu, spis je ted uz praxe 3-4, napada me snad jedine od Plzne smerem na Domazlice nebo kdyz se postesti tak posilovy spesnak Veseli n M - Brno26.05.13 - 15:11
T 478.4023"Jízdní doba Brno-Blansko (23 km) byla dle jř. 88/89 50 minut"

To si dovoluji oponovat ale prostě tady 50 minut nikde nevidím, osobákem to trvalo kolem 35 minut viz http://www.zelpage.cz/gvd/1988/260_03.jpg, nejpomalejší byl odpolední Os 4712 z Brna 43 minut. Za 50 minut už jste dojeli do Rájce-Jestřebí. Pokud k tomu ještě přičteme i to, že osobáky jezdili dlouhé a tudíž měli pomalejší rozjezdy/brždění, nakonec to není taková tragédie.
22.03.13 - 1:47
350.011-3Sofia 22.00
Bucuresti Nord Gr.A. 8.41-9.20
Budapest-Nyugati 22.57-23.50
Štúrovo 1.05-1.35
Brno Královo Pole 5.42-6.09
Praha Holešovice 9.10-10.14
Děčín hl.n. 12.03-12.18
Berlin Lichtenberg 16.14

to muselo byt svezeni :D (tohle je z roku 1991/92, takze predtim to bylo asi podobne)
09.03.13 - 11:39
754.029-7elektrina by pomohla zkratit jizdni doby u dlouhych souprav ktere casto stavi

byrot: diky za info :)
30.01.13 - 19:38
754.029-7Vi nekdo znaly jestli prave tady jezdili pred lety ty desetivozove Os?30.01.13 - 18:12
810.519-910's, 00's a 90's :D12.01.13 - 16:28
354.195Ross: Dolní lipka ne, Lichkov ano31.03.12 - 13:43