..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Rabín":

  1 ... 227 228 229 230 231 ... 234      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
423.0145Hezky se na to dívá. Určitě to vypadá líp, než kdyby měla na háku "krabičky" 010. Ale možná se jednou dočkáme i toho ;-/13.01.11 - 15:05
422.025Mašinka je patrně na zkušební jízdě po nějaké opravě v Českých Velenicích, možná dokonce premiéra nově vyrobeného komína poté, co předchozí (částečně nýtovaný) upadl při "poskočení" na silničním přejezdu. Bíle lemované nárazníky budou patrně památka na natáčení nějakého filmu z doby 2. světové války. Díky za vzpomínku na "dřevní doby".13.01.11 - 8:13
T 679.1483Králék: od Berty lze ohluchnout mnohem kvalitněji :-). U Sergejů to byl ušlechtilý sonorní (téměř) infrazvuk :-D. A to ještě na tratích býv. SSSR se dosud prohánějí podobné motory v ještě víceválcovém provedení a ve dvojicích, trojicích i čtveřicích :-). Viz knihu p. Šindlauera "Česká Lípa střelnice - Kursk".12.01.11 - 20:27
310.093Podle data bych usuzoval na "den dětí s Posázavským pacifikem", to jezdívají podobné pendly Braník - Modřany a zpět.12.01.11 - 19:50
T 679.1483Astartoth: předpokladám, že opět titíž šotouši budou tleskat ručičkami "škodováckému zázraku", protože jej přece vyrábí "náš zlatý český průmysl" :-)12.01.11 - 19:47
T 478.3280NIcKON, Drahoš Švestka: "Smíchovské" vozy vyráběné v letech 1958-62 vypadaly navenek téměř stejně - Bai (tehdy už "Bp") a Ba (tehdy už "B") měly stejný počet oken i jejich rozteč. Bufetové "BRa" (tehdy už "BR") vypadaly z jedné strany také úplně stejně jako ostatní provedení; z druhé myslím chybělo jedno okno a místo něj tam byl klasický kruhový hospodský větrák se žaluziemi zvenku. V té době se ještě vyskytovaly na rychlících Cheb - Most - Děčín - Zittau - Liberec. A konečně "Backy" byly v té době už vzácné, jako lehátkové jsem je naposledy zažil v roce 1979 řazené do "speciálů" Praha - Varna, později už jen v osobácích jako "B" a spíš na Slovensku. "Smíchováky" v provedení "B" byly v té době už také dost vzácné, skončily o něco dřív než "Bp". Zajímavá byla i série vozů "B", které měly místo jednoho kupé původně ústřednu vlakového rozhlasu (na střeše byla mocná drátová anténa skoro přes celý vůz); toto kupé bylo u některých vozů předěláno na malý bufet. Co já pamatuji (2. polovina 70. let), tak už nefungovalo ani jedno, ani druhé. Zadní vozy jsou spíš opravdu tehdejší vozy "Bhm" nebo "Btm" (Györ/Studénka). Na "kupátkové" vozy Bautzen řazené do osobních vlaků se v té době (80. léta) také pamatuji, ale na severu ne - spíš z Os vlaků Praha - České Budějovice. Obecně lze ke "Smíchovákům" říci, že byly výrobně dost nedotažené, zatékala do nich voda, která se držela v bočnicích, takže dost rezly, což také bylo příčinou jejich relativně krátkého života (poslední dojezdily tuším začátkem 90. let) oproti dnešním vozům...11.01.11 - 14:34
T 478.3280Martin Grill: dovolil bych si oponovat - druhý (a pravděpodobně i třetí) vůz za lokomotivou je spíš tento:
http://www.parostroj.net/katalog/ov/formular.php3?ind=47&ktere=&razeni=0&odkud=0
Další vozy by mohly být tehdejší Bm (dnešní B250). Na konci bych tipoval zavěšenou M 152.0 (810; na Bix se mi to zdá moc hranaté :-)
11.01.11 - 12:43
754.022-2Pokud to vozilo vzduch (ale myslím, že ne vždy), tak předevšim pro katastrofální jízdní doby na polské straně :-/10.01.11 - 16:39
VT 137.322 csKrásná dokumentačka, téměř bez uzardění by ji šlo vydávat za propagační snímek výrobce :-)10.01.11 - 14:17
750.346-9Z hlediska fandovství bude také trochu škoda strojů 750.409 a 410 (ex T 478.4001 a 4002), nicméně z hlediska provozovatele pochopitelné: zbaví se dvou víceméně atypických lokomotiv (omlouvám se určité odbočení od tématu).10.01.11 - 14:15