..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Rabín":

  1 ... 196 197 198 199 200 ... 234      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
2062.042Šimon, Tomáš: tady http://hr.wikipedia.org/wiki/H%C5%BD_serija_2062 se píše, že v Austrálii jsou v provozu. Ale neporozuměl jsem tomu tak, že by se tam vyráběly.
Foto pěkné, uplně slyším, jak s mocným řevem zdolává rychlostí 35 km/h (nebo ještě méně) dost slušný kopec.
11.11.11 - 11:38
2 x M 262Na bublavý hukot a jemné pohupování M 262 také nezapomenu. Za mého dětství jezdily leckde - úžasný byl také např. zrychlený MOs Praha hl.n. - Plzeň Gottwaldovo nádr. (odjezd z Prahy kolem 9:00) ve složení M 262.0 + 2 Balm + M 262.0 + 2 Balm, Smíchov - Beroun a Beroun - Zdice všude projížděl, naopak ze Zdic do Plzně stavěl už téměř všude (snad kromě Svojkovic a bývalého Bukovce). V Plzni se souprava dělila - jedna část pokračovala do Domažlic, druhá do Železné Rudy města...11.11.11 - 8:44
451.079-8Tento úhel pohledu působí, jakoby Palmovka byla v hlubokých lesích :)11.11.11 - 8:11
731.038-6V sousedním Kežmarku jsem trávil rok vojenské služby. Podzim tam byl skutečně takhle nádherný - hlavně ten blížící se druhý, kdy už to bylo za pár do civilu :-)10.11.11 - 11:00
411.902-0 + 411.901-2Martin99: poraďte jak to jednoznačně a jednoslovně nazvat, když nechci použít třeba "elektrické vozíky"? :)09.11.11 - 13:39
411.902-0 + 411.901-2Takhle to v Trenčianske Teplé vypadá od 1. října každou sobotu a neděli - všechny motoráčky hezky spinkají celý den v depu :-(09.11.11 - 12:25
U 57.001 + U 46.002topič: Rambo směřoval svůj dotaz asi tím směrem, že fyzicky přítomna bývá v Třemešné jen U 57 a U 46 tráví většinu času na vagónu v Krnově. Podle data se jedná o Den dráhy, tudíž (jak fotka i linkovaný web napovídají) byly přítomny obě lokomotivy.09.11.11 - 9:17
T 478.3140CzechDave: ten bližší "hytlák" je pošta (řada Fa, pak Postm, později už jen Post; v té době ještě relativně moderní typ vyráběný ve Vagónce Studénka v roce 1971). Na mnoha vlacích tehdy běžné...08.11.11 - 16:48
T 679.1Nad lokomotivou vpravo vykukuje z listí konzola telefonního vedení německého typu. Ve vnitrozemí (tj. v bývalém tzv. Protektorátu) se sice ojediněle vyskytovaly též (např. dnešní trať 014 Kolín - Ledečko), ale spíš bych tipoval na tzv. Sudety...
Fotka jinak zajímavá.
08.11.11 - 13:54
T 426.001jouda bouda, pepas: pamatuji se, že se pro odklízení sněhu na zubačce kdysi používal proudový motor z ruské stíhačky MiG-15 umístěný na plošinovém vagonku a sníh se dílem odfukoval, dílem rozpouštěl. Trať pak byla i při vysoké sněhové pokrývce relativně čistá.08.11.11 - 8:16