..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Wool":

  1 2      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
810.659-3Parádní snímeček - foťte, dokud to jde, příští rok by se snad v rámci investiční akce Rekonstrukce Harrachovského tunelu měla řešit i ledová skála v pozadí tak, aby nedocházelo na namrzání vrstev ledu a jejich následnému odpadávání do profilu v průběhu tání...14.02.14 - 14:36
T 466.0286 + 354.195Svršku nic není, je konstruován na nápravový tlak 196 kN (hmotnost 20 t/náprava).22.04.13 - 22:11
810.543-9Esus - nemystifikovat! Sturc je (snad z Chrastavy ci odkud), manipulacni kolej ma uzitnou delku 74 m a uzivana je.03.11.12 - 21:19
843.011-8Tomes43 - vyřeší to elmag. kolejnicová brzda, kterou jsou DV tohoto typu vybavena.01.03.12 - 20:44
T 426.002 + T 426.003kilian - spodní čelist mi spadla někam pod stůl, parádní snímek.17.12.11 - 21:17
820.056-0 + 914.038-5M262.1183 - tak se v lete prijedte podivat na Zubacku, treba budete prekvapen...15.02.11 - 19:17
M 240.0039Pokud se zadaří, tak tam brzo uvidíme rumunskou ozubnicovou páru řady 40.25.02.10 - 23:14
433.043Perfektní. Čekám na fotografie ze Zubačky, určitě něco máte :)02.05.09 - 14:11
M 262.0209Tak mě napadá... Když popisek zmiňuje nejdelší přímý úsek tratě, byl by někdo z přítomných říci, na které trati leží nejdelší přímý úsek v ČR?29.03.09 - 21:45
705.914.0Hehe, Ajemgud, Vy jste ale borec - cituji "Ale dival jsem se na mapu..." - pokud chcete neco rusit, tak se nestaci podivat na mapu a zhodnotit smerove podminky drahy a lokalizaci zastavek, vy jste tam asi nikdy nebyl. Pripominate mi politiku Martina Rimana, je nutne si uvedomit, ze existuji skutecnosti, ktere se pri vsi vuli nedostanou do kladnych cisel. Subvence nesmime vnimat jako zlo, utapeni penez - pokud tu skutecne spolecenska potreba je, pak je nevyhnutelne ji naplnit. Jiste, z Vasich slov vyplyva, ze alternativou je autobus, s tim ovsem prave pro Osoblazsko nelze souhlasit - lide jsou na vlak zvykli, cestuji jim do skoly, prace, v zime je to mnohdy jediny prostredek, kterym se da dostat do civilizace (nizinata oblast Slezske Hane je idealni pro vznik zaveji atd.), navic uzkokolejka je ve vybornem stavu po rekonstrukci v osmdesatych letech a diky aktivite SZD je posledni dobou vnimana jako turisticka atrakce, viz jedna z fotek kol. Rodnyho ve zdejsi fotogalerii, doporucuji si vsimnout frekvence, ktere zvecneny vlak dosahl. Tato trat ma vcelku veselou budoucnost a ji zastaveni provozu rozhodne nehrozi. A nemluvte zde o ekonomice, trat je i kulturnim dedictvim a hodnoty Vami prezentovane jsou dost dobre temporarni, zatimco drazka tu muze byt porad. Pokud jsme hospodarsky silni, pak dokazeme lokalni drahy dotovat a zajistit tim radnou zivotni uroven.
A Vas postoj - zkurvenost vseho v tomto state - smim se zeptat, cemu se profesne ci studijne venujete? Jak prispivate k tomu, aby to tu dale nebylo, jak tvrdite, na hovno? Nebo jste jen jednim z rady kverulantu? Ja jsem s zivotem v nasi kotline spokojen.
30.09.07 - 18:49