Komentáře uživatele "Peter Svrcina":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
377110 | tady je clanecek o tom lulani toto Polaka : http://www.dailymail.co.uk/news/article-1037177/Polish-tourist-killed-urinating-750-volt-electric-railway-line.html Dodal bych ze to same se stalo i ozralemu cechovi ktery se vyprazdnoval na lamtu ale z te cigani ukradly litinovy kryt tak to pumpoval primo do spoju. Jinak zase uplne vsude to oplocene neni. Elektricke trate to ale maji jako povinne zabezpeceni. Proto elektricke vlaky a jednostky se foti jen z nastupist(a dostat se na nastupiste bez listku je taky problem vsude jsou turnikety) http://www.railfaneurope.net/pix_frameset.html Oni jsou vubec posedli bezpecnsoti. Stavi barak ten musi byt hermeticky oblozen lesenim a protiprachvyma sitema i nad strechou. PAk se stane ze zabezpecovaci prvny pri vystavbe zaberou i vic jak 50% pracovniho casu na oprave fazady apd. | 18.06.09 - 0:36 |
EU07-518 | Horác: to bude tím že to okopírovaly od brutů :D ti mají strašidelných lokomotiv až až http://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_86 | 16.06.09 - 23:28 |
377110 | -Lukáš Hetfleisch : přesně tak. http://en.wikipedia.org/wiki/Class_377 jejich vlaky jsou vlasně metra. vecinou prvni vuz hnaci a druhy hnany a pak zase hnaci. Dodal bych že je to vůbec sranda. Mají tam střidavy i stejnosmerný proud maji jak treti kolejnici tak normalni trolej. I tyto bombardiery mají polopantograf na nekterých jendotkach. Vznikají tak zakazky přímo pro tratě. - mRKEF: co ja jezdil do Farnborough z Lonýnu tak to cele bylo oploceno... před rokem ožralý polák močil na koleje na nadraží a záchranka pouze seškrabavala uhlí co z něj zbylo na peronu - Deadeye: mezi Farnborough a Londonem sem jezdil 450tkama od Simenesema http://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_444 nedokážu říct kolik přesně jezdí po 4 kolejných usecích ale tipl bych 160=200 a koleje jsou rovne(pro strojvůdce až příliš dlouhe a nudné rovné useky) Vzduchové odpružení luxus. = jedna připomínka k napajecí soustavě. Je to asi levnejší ale pokud se stane nejake neštěstí tak v kolejích je pořád proud protože se nepretrhají draty v tomto případě je to asi hodne nebezpečné.´ =Britové ale při stavbě trolejí spotřebují tolik kovu na jejich masivní brany a sloupy že je ekologictejší a ekonomičtější jedna kolej navic (pouze můj pohled na věc)´ =Opravdový problémem jsou neustalé výluky... makaji sice v noci ale i o víkendech a to se pak skoro nedostanete domů | 16.06.09 - 23:21 |
434.2315 + 524.1117 | Miluju tyto historicke fota at uz zeleznice nebo MHD nedavno sem videl jak byl reseny Vaclavak nebo namesti vedle Bezrucova divadla v Ostrave. nevite nekdo o strankach zabivajicimi se prave temato historickyma fotkama z dob p5ed 50 a vice lety? | 28.05.09 - 17:38 |
470.003-5 | Genialni originalni pestre uzasne. Dycha na to nedavna historie jak budovy tak prostredku a preci to vypada uzasne nas zavrhovany. Bud mu zeme lehka. | 18.05.09 - 20:39 |
223.067-0 Arriva | No vidim ze CD budou mit spolecne barevne spektrum s nejvecim svetovym dopravcem. A taky me udivuje jak Ariva setri ... jen dva vagony? No muzeme jim pujcit raci regionovu :) | 09.05.09 - 11:18 |
750.259-4 | V cernobile se mi novej nater snad bude libit jak toto: http://www.novinky.cz/ekonomika/164877-ceske-drahy-daji-vsem-vlakum-stejny-sedomodry-nater.html | 26.03.09 - 12:31 |
440.801-9 | DÉMON: co ja vim tak regionova dostala nove celo hlavne kvuli nove konstrukci deformacni zony a aby se ten novy pult vlezl do vnitr. Jinak bych chtel dodat ze se predevsim jedna o dizajn ktery je v mode. Mam tiskarnu co by natrhla triko i FI :D protoze am uzasny sklon. A pri navrhu novych stroju to nekrade ani penize ani cas. Pokud je rec o spotrebe tak bych se spis zameril na rekuperaci pohon na vodik nebo jine future zalezitosti...dyt zaoblene celo maji skodo vcechny nase stare lokotky a resi to nekdo? Proste to byl udel dizajnerske doby | 22.03.09 - 11:34 |