..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Flaizer":

  1 2 3 4 5 ... 17      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
162.114 RegioJetJoho, já to povídal, že nám pan Jančura ještě ukáže...
Můj osobní názor na soupravu zní: Paráda! Né fakt, na loko bych už nešahal, čelo vypadá prázdně protože jsme si zvyknuli na ceduli a logo ŠéDé, celkový dojem je, že kdyby přijeli dvě stejný soupravy stejné kvality akorát jedna najbrtí a jedna žlutá, tak stejnak vlezu do té žluté, bo ten najbrt na tý lokomotivě je fak humus, ikdyž té žluté tam je moc, přeci to spolu ladí, z druhé strany akorát přehnali to logo RedioJet, to mělo být stejně veliké jako na této straně pod žaluzií... takže co dodat, fotka pěkná, souprava pěkná, takže pěkné, skoro jako reklamní foto z první straně propagačního letáku :) ...
29.08.11 - 22:56
350.001-4Pro neznalé (Rakev,Honza a další) upřesním, tento nátěr měla prototypová ES499.0001 (350.001-4) když vyjela v roce 1974 ze Škodovky, záhy po předání drahám v roce 1975 dostala už modro-krémový nátěr se kterým jezdila až do roku 1991, kdy se ji podařilo dostat zpět tento prototypový nátěr, ten nevydržel dlouho, v roce 1992 dostala totiž na čela žlutý pruhy a v roce 1993 už dostala zvláštní nátěr trikolóry, který také moc dlouho nevydržel a byl nahrazem červeným s bílým pruhem, tak jak ještě donedávna jezdila, než dostala blondski slovenských drah...
Takto vypadala, když vyjela ze škodovky...
http://www.prototypy.cz/rady/350/obr/350001l.jpg
http://www.prototypy.cz/rady/350/obr/350001v.jpg
a zde na stejném Expresu jako ji vyfotil autor ve zdejší...
http://www.prototypy.cz/rady/350/obr/350001n.jpg
snad se nebudete zlobit, že jsem odkázal na fotografie pro upřesnění.
07.08.11 - 13:14
350.001-4Hustý, krysa v továrním nátěru, škoda, že ho měla jen krátce... tohle je už dost velký kus historie, díky.06.08.11 - 17:35
T 478.3204 + T 679.017Wow! =8-O ... perfektní :)01.07.11 - 19:15
Krauss-Linz 1518 (1929)Michal Kupsa: zátěž minimální? tak vysvětlete, že se za těch 70 let provozu nenašla za tyhle krausky náhrada a jako unikát jezdili až do skončení šamotky...(teda našla, jenomže na lehkým svržku ty Faury jezdit nemohli)... asi jste ještě neviděl třeba tuhle "5" bafat do 30 promile, ono 90 koní na 3 nápravách... navíc asi nevíte, že se později z Mladějova na veksl vozili soupravy nadvakrát, páč ty stoje ve 30promile celou soupravu nevyvezli a potřeba vozit byla veliká... z Hřebče plnej vlak cca 200-250tun...
Foto je parádní, třeba ten nádech pracovního nasazení, která je na té četě a mašině poznat...
18.05.11 - 19:42
Pt 47-168Pane jo, to má grády, supr, tohle už ani na nostalgii nigo nevyfotí...

Rabín: Ale je nutné si uvědomit v po jakých tratích se jezdilo... ba je zvlástní, že třeba albík(498) má míň jak poloviční výkon jak třeba krysa(151), ale i přes to zvládaly podobné dojezdové časy co dnes, takže je nutné vzdát hold těm co opravdu uměli s temito stroji jezdit...
28.04.11 - 9:59
111.030-3ikdyž tato fotka není na kvalitativní požadavky želpage to nej, za to její obsah je omnohem zajimavější... hezký, ještě že zapřáhli českotřebovskou chloubu, žehlu 111.030 ... tak mne napadlo, že by o tom mohl vědět známý Třebovák a hle, ví :D .... http://www.klubfoticu.estranky.cz/clanky/kde-hugo-normalne-nejezdi.html03.04.11 - 20:56
122.049-0Tohle je už klasika, pěkně zachycené, bobiny se kdysi hojně vyřazovyli a teď jsou potřeba, i přes svůj věk jezdí a jezdí ... zvlášť se mi líbí ty v těhle starších nátěrech, ty modrý už to není ono...02.04.11 - 19:41
754.018-0nemáte lepší si pořídit terénní auto s plošinou jako mají čezáci? měli by jste pojizdnou plošinu do terénu a to ve výšče až 25m...lepší než sebou tahat štafle...01.04.11 - 16:47
854.035-3 + a Vykropení u Vrutice... a pak Vám napařili pokutu za zdržování provozu se slovy: "oni se tam jenom fotili..."01.04.11 - 16:45