..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Adam Štecher":

  1 2 3 4 5 ... 8      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
742.322-1laminát

Ano, je to tak, kdysi Moravská západní dráha, nebyla klasickou lokálkou s jedním koncovým bodem, nebo s trasou Mn-vlaků s jedním předávacím bodem, takže to pro ni neplatilo.
Dnes bohužel ...
12.06.14 - 10:26
742.322-1A k Hanys a Daniel Janík

Z principu Mn vlaky nemůžou na libovolně zvoleném místě na trati ukazovat vytíženost!

To mohou Pn-vlaky. Ty by ideálně měly být vytížené v celé trase na maximum (zjednodušeně).
Na lokálce s ramenem začínajícím na hlavní trati majícím vozy pro rozvoz na celém úseku tratě, nemůžeme počítat s vytížením na normu ve všech úsecích.
A tady skutečně nejsme hned na začátku trasy Mn-vlaku v České Třebové nebo kus za ní (třeba Třebovice-Mladějov).

Doporučuji se podívat i na starší fotografie třeba z 80-tých let, kdy se nestíhaly odvážet vozové zásilky, ale na konci ramena lokálek se běžně vozil jeden vůz nebo jen hytlák.
11.06.14 - 10:52
742.322-1Krásná fotka. 5*. Mimo jiné ... kompozice - boční pohled versus plastická krajina (ves akorát uprostřed), natřený ložený Es. Pak také akorát vzdálenost Daa-k a boudy zastávky, která je krásně vidět.11.06.14 - 10:34
124.601-6bartik09

Nikdo nenakupuje, ale toto je náhrada vyhozených jednotek FYRA od firmy Ansaldo Breda. Jsou to jejich vozy, ale nově rekonstruované s úpravami na 200 km/h, zamýšlené pro stejné relace jako pro jednotky FYRA.
27.05.14 - 9:21
T 478.3310Blondman:
Pokud vím, tak se na několika brejlích T 478.3 (třeba tuším na 010) testovala verze nového unifiku. A nejen na nich, třeba také na T 457.0.
Takže jako vlaštovku bych to neviděl :-)
To by pak vlaštovky byly třeba i ponorkové nátěry v roce 1977 na E 669.2 :-)

Nádherná fotka. + velmi dobrý sken. 5*
14.02.14 - 19:03
122.004-5Konečně pěkná fotka s Bořeněm. Oceňuji výborně zkomponovaný soulad fotky lokomotivy a vyrovnaně důraz na horu v pozadí. Prostě krajinovka zblízka tak akorát, není upozaděno ani jedno (buď loko nebo hora), takže je i vhodné, že mašina je focená na čelo. A výborná je i kvalita snímku. 5*30.03.13 - 4:42
556.036Výborné, 5*. Ten kouř kolem budovy je úžasný. I jinak nádhera. Třeba je moc pěkný detail zasazení výhybky a toho světlého metrového sloupku, dobře to vyvažuje černobílý záběr.
Krom nápisu na stanici o dataci pořízení snímku svědčí i bicykly za lavičkou před budovou a eurookna. Ale skoro neruší (ani ten nápis či okna).
26.12.12 - 9:08
750.285-9Opravdu pěkné a navíc historie (stav 0.285).

Ad Jiří Bajer

Kupátkové to není, protože obě Bnp mají 11 oddílů (11 velkých oken).
Kupátková mají 9 velkých bočních oken.
29.07.12 - 8:14
ET 445.100Rubmgaakutkt

Skoro jako namalované
Skoro? Ten snímek je podle mně přeeditovaný, je to vidět. Ale pěkné jinak.
11.07.12 - 7:21
742.521-8Rušivý cípek nebe?
Rozhodně nesouhlasím, že rušivý.
Naopak, právě to že je vidět hřeben protějšího kopce dodává snímku na žádoucí plasticitě.
Cípky nebe jsou rušivé pouze v případě, že autor fotografie chce něco skrýt/navodit.
Například při použití větší ohniskové vzdáleností navozovat atmosféru většího horského hřebenu, kde by právě cípek nebe kazil lehce kamuflážní dojem, že ten svah zas až tak vysoký není.
Ale Bezpráví každý zná :-) Takže naopak cípek nebe nedělá uniformní pozadí, ale oživuje.
28.04.12 - 12:30