Fotka | Zpráva | Datum |
430.0x | Možná trochu hazarduji s touto otázkou, ale... Jak myslíte že by si tato jednotka vedla v porovnání s Regio/Interpatherem? | 09.05.16 - 18:41 |
180.011-9 | Tomáš Kraus: A co rekonstrukce 163 na 361? Ta měla smysl? To je taky fakticky nová lokomotiva se "starou" skříní. | 23.03.16 - 7:53 |
371.005-0 | Navíc si myslím, že 380-ek není zas tolik, aby byly pokryty všechny EC do Německa. Pokud to ale Němci budou vyžadovat, nebudou zas mašiny na EC směr Budapest. | 04.03.16 - 21:06 |
150.221-0 + 471.073-7 | Je tady zrovna vidět pěkný rozdíl mezi rovností koridoru a "nekoridoru". | 29.12.15 - 20:21 |
162.118-4 | JvS: Vždyť na Slovenksu jezdí ZSSK stabilně s esem nebo peršingem + 12-13 vozů. Myslím, že to tak je u R Dargov a dalších. | 25.11.15 - 19:23 |
363.033-2 | Jo, nástupistě a "průtah" od zhlaví po zhlaví jsou v Břeclavi povedaná. Ale ještě by to chtělo něco provést s vestibulem. | 17.09.15 - 22:27 |
371.201-5 + 380.010-9 | Pročpak a kampak? | 20.08.15 - 18:48 |
753.751-7 | Zajímala by mě cena celého nákladu. :D | 01.08.15 - 9:07 |
471.032-3 + 480.004-1 | No, ani koridor není zrovna nejrovnější :D | 29.07.15 - 9:39 |
ES 499.0001 | S tím Zdeňkem Junákem jsi měl pravdu. Teď akorát v rádiu povídal, že včera jel vlakem, a že prý se porouchala lokomotiva. Nevíte o tom někdo víc? :D | 18.07.15 - 15:15 |