..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "(gp)":

  1 ... 4 5 6 7 8 ... 80      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
M 262.0V podobném kočkopsím řazení určitě ne. Věř kabelu, kterej dvacet zim mohly hlodat myši.13.08.19 - 23:41
854.021-3 + T 478.1004Když jezdí Kyklop, Stříbrný šíp i Komárek, nelze pochybovat, že by se podařilo vrátit Hydře původní motor. Spouštění je fakt detail.12.08.19 - 15:16
854.021-3 + T 478.1004Obávám se, že peníze budou to poslední, čeho budou mít případní hydromuzejníci nazbyt.11.08.19 - 12:44
854.021-3 + T 478.1004Samozřejmě, že i ten původní motor chcete nastartovat, když už ho tam dáte. Ale čím a jak to uděláte, je z muzejnického hlediska dost jedno.10.08.19 - 20:31
854.021-3 + T 478.1004M474: asi nijak. Takové detaily, jako napětí palubní sítě, jsou z muzejnického hlediska dost podružné.08.08.19 - 19:57
815.001Borovice zrezlá suchem není riziková, z tý už nic nevylítá, rok tam klidně stát vydrží, nemá smysl teď těžit, když do konce vegetačního období uschnou další.06.08.19 - 14:46
Meridian M7DDpokud tu lokomotivu máte, stačí vyměnit lokomotivu. Ale většinou ji máte ve stejném depu jako rezervní jednotku.

Potíž je v tom, že účinnost vysavače se dost blbě pozná a taky se dost blbě měří (ostatně lux už si zabrali fotometři) a vůbec neplatí, že vyšší příkon znamená lepší vysávání.


Naopak, vypínat elektromotor kola při 25 km/h je velice chytré. To je totiž mezní rychlost, kdy se při střetu pravděpodobně nezabijete. Většina cyklistů není schopná jet trvale víc než 25, prostě to neušlapou, takže není důvod dávat elektrům příležitost k riskantnímu předjíždění. Kdo chce jezdit rychleji, ať si koupí helmu a moped, v 5 v Dejvicích, v Brně před 6ou.
05.08.19 - 15:03
Meridian M7DDMotorová jednotka je o čtyři nápravy a dvě čela lehčí. Nikdo odpovědný jednotnou jednotku nenavrhne, protože by to Češi, domnívající se, že ešus je nejlepší, vetovali.05.08.19 - 13:11
Vlak duchovKrásná fotka, kochal jsem se několik minut, a teprve pak jsem si všiml, jaký pěkný to má titulek.04.08.19 - 12:21
477.043Jestli to chápeš jako osobní útok, tak promiň. To byl radostný výkřik nad tím, že bychom se mohli věcně bavit i o formě. Hodni nehodni, o to nejde. Jde o to, že když se pokusíme (žádný majesticus, děláme to oba) nastartovat diskuzi emotivním příspěvkem, dostaneme nikoli věcnou diskuzi, ale zase emotivní příspěvky.

Otázka je, jestli jsou vysoké peróny ošklivé samy o sobě, nebo je to jen náš zvyk, že placaté nádraží je hezké.
03.08.19 - 21:46