..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jiří Bajer":

  1 ... 13 14 15 16 17      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
556.036 + 534.0432Máš pravdu - hned jsem si neuvědomil, že tahle vzpomínková akce bude trvat až do konce příštího týdne. Tudíž se z tohoto úhlu pohledu oprávněně cítím jako blbec... To však neomlouvá moji (a možná nejen moji) netrpělivost konečně si prohlédnout fotky z doby zlatých časů parní trakce a těchto lokomotiv :)13.04.12 - 16:01
556.036 + 534.0432Chary: To se to někomu komentuje, když vidí tu řadu snímků až do konce delší tématické akce... Tak sem s tím, už se těším na 556.0 a 4000 tun na háku :) Vidět to aspoň na fotce - bohužel v roce mého narození skončil pravidelný provoz parních lokomotiv :(

Jinak jsem v žádném případě nechtěl nikoho z přispěvatelů urazit tvrzením "že se zmohl na 556.036 někde na Slovensku" - fotky jsou to v každém případě parádní.
13.04.12 - 9:06
556.036 + 534.0432Nedá mi to se nevyjádřit: Galerie je na několik dní věnována nejlepším českým parním nákladním lokomotivám a všichni se zatím zmohli jen na 556.036 někde na Slovensku :( Já osobně bych v rámci vzpomínání na tuto parádní řadu uvítal více historických ČB fotek štokrů s pořádnými nákladními vlaky, kterým není vidět konec... Když vzpomínat, tak ať je na co ;) Bohužel jsem příliš mladý na to, abych nějakou takovou fotku sám pořídil a vlastnil, ale výkony štokrů byly určitě některými zdejšími uživateli dobře zdokumentovány...12.04.12 - 22:24
477.055M 474 003: Hrot bodce z vidlí se strkal místo závlačky na křížáku, protože vypadávaly některé spojovací čepy (přesně nevím které, ale v některé Dráze je to docela podrobně popsáno). Do rámu - přesněji pod skříňový kotel - se podle toho samého článku za jízdy zasouvaly kusy plechu, aby se kotel tolik nekroutil, pokud mne paměť neklame...04.04.12 - 12:12
EN57-1952 raPěkná fotka Elektrycznego Zespołu Trakcyjnego EN57. Zajímavé je, že jezdí EN57 Kolei Dolnośląskich a ne PKP Przewozy Regionalne.24.03.12 - 23:10
843.011-8Pokud se nadále počítá s provozem 843 na této trati, možná by stálo za úvahu vybavit je neadhezní, tedy kolejnicovou brzdou (koneckonců původně zde provozované M240 ji měly). Ono 57‰ už není žádná sranda a adhezní brzda nemusí být vždy spolehlivá, což dokládají dvě mimořádky docela těsně za sebou.29.02.12 - 18:34
Pozlacená 750.703Díky. Já měl za to, že když je motor a ostatní zařízení ve strojovně menší, bude víc volného místa a bude tedy možnost sát vzduch přes stávající otvory ve vaznici pomocí kanálů (a nerušit jednolitou bočnici brejlovce dodatečnými žaluziemi). Jinak se omlouvám za total OT...28.02.12 - 21:30
Pozlacená 750.703Moc pěkná fotka. Akorát by mě zajímalo, proč 750.7 má proti původní 750 dodáno tolik nových žaluzií v bočnici?28.02.12 - 19:57
642Pěkná fotka. Vogtlandbahn zvloila pěknou barevnou kombinaci, Desiro hezky zapadne do přírody a přitom je i docela dobře vidět.

Kéž by se archivoval stav za socialismu, pokud se objemu nákladní dopravy týče... Ale kultura cestování je v 21. století opravdu jinde, v tom má Antony pravdu. Nehledě na spoustu legislativních změn v oblasti koleových vozidel a infrastruktury. Taková 810 by už dnes těžko prošla jako nově vyvíjené vozidlo.
27.02.12 - 21:13
380.010-9 + 380.019-0Fotka je pěkná, krásně ukazuje koncepci designu Porsche pro škodovácká vozidla - tzv. převrácená popelnice. Výhodou je, že tento tvar lze jednoduše vyrobit z ohnutého plechu (u tramvají není tato možnost využita). 109E a 14T měly skutečně vypadat velmi podobně, úplně původní design 109E se však spíše blížil jednotkám 471 a to vypadalo daleko lépe. Model jsme kdysi měli v kanceláři... Jenže co chcete dělat, když vám ruce svážou předpisy TSI na crashe? A počkejte si na nová vozidla, jejichž design ovlivní TSI Loc&Pas, to nás všechny přejde chuť na focení :(

Jinak i já musím souhlasit s posledním komentářem Antonyho - nové elektrické lokomotivy mohly být již dávno dodány a bez problémů nasazovány v zahraničí. A vsadím se, že by byly díky sériovosti výroby i levnější než 109E, kterou bylo nejprve třeba nákladně vyvinout.
15.02.12 - 19:33