Komentáře uživatele "laminát":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
810.097-6 | Lapil: Dovolím si Vás opravit... Pokud se bavíme o dnešních nových vozidlech, potom nemluvme o "měkkých sedačkách". Těmi měkkými, pohodlnými, se vybavovala vozidla právě v dobách toho dnešní generací zatracovaného socialismu. Dneska, a mládežníci můžou plesat radostí, se vozidla vybavují nepohodlnými fatálně tvrdými sedadly s tvrdými opěradly, navíc mnohem menších rozměrů než dříve... Prostě úpadek, dobře na dráze už bylo... Pardon za off topic, ale je třeba přesně formulovati. Na těch dnešních "moderních" tvdosedadlech není o nic pohodlnější cestování než na dřevěných lavicích v rybácích. Jsem zvědav, kdy se začnou montovat superpohodlná sedadla z překližky, v tramvajích už to začlo... Paráda... :-((( Samozřejmě fotka naprosto úžasná, jen nechápu schopnost ženského organismu v mínusových teplotách viset na stromě v takové výšce..., smekám... | 04.02.17 - 1:45 |
185 | Kampak se asi vezou plechy? A jaké automobily z nich budou? Dobře, že mašina je červená, skvěle vyniká, výrazný bod! Krásná krajinná scenérie, navíc zajímavý vjem zespoda uzavřené kompozice kopcem s vinicemi, řeka jakoby šla pod ním tunelem... | 16.06.16 - 23:22 |
560.006-9 + 560.005-1 | Je zajímavé srovnání vzhledu, údržby a celkovému dojmu z vozidel identické řady 460 jezdící na Olomoucku, Přerovsku a Ostravsku. Lak na slušné úrovni, objevila se reko na tlačítkové ovládání dveří, hlavně ještě prochází dílenskými opravami a interiér většinou původní koženka. Ve vozech standardní pořádek, vandalismem dotčených prvků minimum. Brněnské 560 vzhledem tragédie, dokonale neodstraněné grafitti běžným jevem (nechápu, proč se v místech, kde už je lak doslova vydřený neustálým odgrafitováváním nestříkne obdélník laku nového, jak se to úspěšně před léty dělalo třeba v ČB), interiér různě samodomo pospravovaný... Buď jsou na brněnsku schopnější mládežníci vandalové, nebo není lidská vůle a soudnost v DKV (a na kraji, příp. v Kordisu) s tím něco rázného dělat. Krajská vidina nákupu dalších měněkapacitních a méněpohodlných "panterů" s pochybně fungující klimatizací, jistě, naoko nových, nízkopodlažních a hlavně prezentovaných jako to nejlepší, co tu může jezdit, vždyť je to zas z té škodovky, že? :-( Osobně, mrzí mne, že se k nám nedodávají jednotky Talent (na ÖBB řada 4023, 4024), tyhle považuji za správnou cestu... | 03.06.16 - 10:53 |
362.119-0 | Chary: to je úplně jiné vedení, než to na odkazech... J.U. Ray: Zmiňované vedení je přípojka z obce ke strážnímu domku u předvěsti, nikoli však komořanské, nýbrž předvěsti lulečské ve směru od Komořan... (to jen aby to pochopili i přespolní) :-) Dříve bylo vedeno na dřevěných sloupech tuším se dvěma izolátory (jedna fáze). | 01.06.16 - 15:04 |
749.259-8 | A čím si vysvětlujete to, že jiné zájmové skupiny podobného zaměření jsou se zájmem od odkoupení toho kterého vyřazeného vozidla národním dopravcem odmítány? Náklonnost čistě náhodná? | 06.05.16 - 10:22 |
810.635-3 + 742.013-6 | A.N.: Při sunutí vlaku na širé trati přece dává návěst "Pozor" zaměstnanec v čele vlaku (průvodčí, vlakvedoucí) píšťalkou a zároveň i strojvůdce lokomotivní houkačkou. V čele sunutého vlaku, pokud se pamatuji, musel být zařazen vůz s vyzkoušenou brzdou a záchrannou brzdou, tou se v případě vyskytnuvší se překážky vlak zastavil. Ovšem poslední verse předpisů už záchrannou brzdu nepřikazuje, zřejmě z důvodu toho, že vozů se záchrannou brzdou rapidně ubylo (v nákladní dopravě jí dnes disponují už jen "hytláky"). Zřejmě proto není snaha povolovat pravidelně sunuté nákl.vlaky... Týnec: Vlak v čele s řídícím vozem se nepovažuje za sunutý vlak. | 01.02.16 - 18:37 |
810.635-3 + 742.013-6 | Tedy vlivem jaké okolnosti je vlak (posun) z Vrdů zpět do Skovic řešen jako tažený? Je to tehdy, veze-li zpět pouze kotlové vozy s ethanolem a tedy vůbec nezajíždí z vlečky býv. cukrovaru do stanice a tedy pokud veze panely, jede jako sunutý? Nebo je to jen tehdy, je-li např. býv.stanice Vrdy zaskládána vozy a objetí by nebylo možné? | 01.02.16 - 15:53 |
810.635-3 + 742.013-6 | kyklop499, TAURUS: lihovar - ex. Cukrovar Vrdy, provoz po reko započal 2010 - výroba bioethanolu. malard: dříve probíhal provoz v úseku Skovice - Vrdy (vlečka) zásadně sunutím. Tedy bez objíždění na úvrati ve stanici Skovice. Ze snímku vyplývá, že vlak byl z Vrdů tažen, byla to výjimka, nebo je změna technologie? | 01.02.16 - 14:49 |
184.504-9 | Druhá kolej jak vidno je neježděná, věděl by někdo důvod? | 22.01.16 - 23:31 |
T 47.006 | Osobně mi přijde souprava zbytečně moc blízko budovy, kdyby vlak zastavil tak o nějakých 5 metrů dříve, stín stroje by nebyl vrhán na stěnu budovy, ale do prostor její verandy. Zde vidím nakupené dva hlavní objekty příliš blízko sebe - čelo lok. a průčelí budovy. Ovšem, otázkou je, zda by nebyl vlak přiliš malý vůči mohutné koruně stromu? | 19.01.16 - 10:39 |