Komentáře uživatele "Honnzok":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 362.131-5 | JOKR: Jo, někde údajně je 130 km/h tuším u Rokycan či Hořovic. | 05.11.13 - 15:02 |
| 854.021-3 | paolo3: JJ, vozej, již dlouho. Ale přesto je to to nejtěžší co 854 vozí. A tuším, že bude spousta fírů, který se budou rozjíždět na 100%. A to pak je jekot parádní. | 15.10.13 - 9:28 |
| 854.021-3 | Chary: Velká paráda to se ti povedlo. Škoda, že to má pro mě nepoužitelný rozěř. Jinak bych jí hned dal na tapetu svého PC. Skvost! 5* Mimochodem to musel bejt parádní jekot při rozjezdu a ve stoupání, že? | 14.10.13 - 10:23 |
| 851.028-1 | Fotečka pěkná, neobvyklé místo i kompozice. 5* Dotaz od neznalého: To co vedlo kdysi vedle krokouše na levo, ta kolej, kam směřovala? | 14.10.13 - 10:21 |
| 184.501-5 | Kolik se tady tak jezdí? | 28.09.13 - 19:48 |
| RABDe 500 "ICN" | Všichni: Jasný, díky jdu kalibrovat monitor. | 28.08.13 - 13:42 |
| RABDe 500 "ICN" | Tomáš Kubovec: Zajímavé, takovou přírodní zelenou sem snad ještě neviděl. možná jiným monitorem :-D | 27.08.13 - 21:51 |
| RABDe 500 "ICN" | Astartoth: Taky na to teď koukám, maj to hezy zaježděnou tu polní cestičku a ten zářez je taky paráda. Jo jo tam bydlet to bych chtěl..... Fotečka je parádní úlovek. Jen dotaz nehýbal si s barvami, ta zelená se mi zdá dost nepřirozená. | 27.08.13 - 15:54 |
| ET22-1175 + ET22-156 | Jo, jo tyhle ET 22 jsou dobrý. Měl jsem s nima tu čest a musím říct jede to hezky a síly to má až dost. | 10.08.13 - 9:45 |
| 854.009-8 | Pánové, ty vaše stesky o tomto motorovém vozu mě připadají jako kapátko směšné. Stroje 853, které vozily legendární expresy Vidnobona na trase Berlin - Wien, v sestavě M296.1+Aam+BRam+Bam+Aam+M296.1, jezdící mimo jiné také přes Tábor a České Velenice, jak již správně vzpomíná pan strojvedoucí, který tento vlak vozil "Za dobu mé služby na MEx se nevzpomínám, že by motorová Vindobona nedojela z důvodu neschopnosti, vždy tam byl ještě druhý motor, který za cenu prodloužené jízdní doba dokázal vlak sám odjet a že se občas nějaké porucha vyskytla – např. ulomené listy na ventilátoru chladící vody, kdy se motor neuchladil a stopoval." Viz stránka o 854 www.854foto.net a článek o MEX Vindobona. Tyhle motoráky nebyly žádný krumply, byly to špičkové stroje, které se dorovnali Německé konkurenci! Rakušané nebyly schopni nejméně dva cykly vůbec jezdit, nebyly schopny vyrobit, stroj splňující podmínky. Na expresu hydrodynamika ani takové koncepce nevadila a nikomu trnem v oku nebyla. Stroj stejně mastil 120 km/h několik desítek minut v kuse a asi se i párkrát z té Vídně rozjel než se dostal do Prahy. Koneckonců jaký přenos výkonu měl německý stroj VT 18.16 vozící Vindabonu po té co nám skončil cyklus jejich vození? Hydrodynamiku! | 02.08.13 - 9:36 |










