Komentáře uživatele "Miroslav Zikmund":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
363.033-2 | Mašinka jezdila pro 628 do Vsetína strojově z Přerova, pak pokračovala směr Hodonín / Břeclav nebo v sobotu do Olomouce. Různá niveleta traťových kolejí je pravděpodobně dána různou dobou výstavby jednotlivých traťových kolejí, druhou možností je problém s ujíždějícím svahem - viz ta opěrná zeď ... | 15.02.11 - 12:01 |
372.006-7 | Mirko (28.01.2011 (8:52) ): řekl bych, že ta barča v závěsu nemá s výlukou na 210 nic společného, protože vlak 9203 vozila v "RL 6" barča TS 751 "s trvalým bydlištěm" v Čerčanech ... V "kladiva" vozila manipulák 85201. Turnusově měla jet 141 z TS 120. | 28.01.11 - 22:29 |
230.028-3 | Ondrej Sykora : které depo, jemuž záleželo na unifikaci, máte na müsli. | 20.01.11 - 16:50 |
751.004-3 | Kampak vyrazila "starožitnost" s pomocným vlakem na výlet ? | 18.01.11 - 12:18 |
T 478.3280 | kilian : na osobácích Praha - Chomutov - Cheb, včetně "půlnočního" R 638 do Chebu (pošťák), před tím osobák 9810 - jako povinně místenkový rychlík s poštou jezdily chomutovké M 262.0, jezdily soupravy ve složeni Da + 4 Bai (s jedním průvodčím), z Prahy do Chomutova Da v čele vlaku. Už si nepamatuji, zda se v Chomutově objíždělo se služebním vozem nebo jezdil z Chomutova do Chebu na konci ... Ta souprava na obrázku je patrně ústecká (vozové depo Ústí nad Labem / ŽST. Ústí nad Labem) - 5 vozů. Někdy od roku 1976 se v Severozápadní dráze šestivozové soupravy zkrátily na pětivozové, aby se mohlo jezdit s jedním průvodčím. Mám za to, že na "severu" se maďarské Bai (21-18 xxx) neobjevily a jezdily tam jenom Bai 21-19 xxx ze Studénky ... V řazení vlaků se uváděly pouze vozy Bai, bez rozlišení typu (Smíchov, Studénka, Maďarsko). | 11.01.11 - 17:22 |
749.264-8 | Martin Klecán : ačkoli pravidelný oběh 749 existuje - jeden dvoudenní, jeden třídenní a pak "sobotní a nedělní" vlaky, tak u těchto lokomotiv je dodržení oběhu, především obrat v Praze sázkou do loterie ... | 01.01.11 - 19:02 |
150.213-7 + 371.015-9 +371.005-0 + Elfíci | Záleží na tom, kolik to mělo brzdících procent. Od oka bych to střelil na nejvyšší rychlost 80 km/h. | 13.12.10 - 20:40 |
6010.001-3 | Tomáš Kraus : o komfortu těchto jednotek si může nechat "vlajková loď ČD a.s." nechat jen zdát. To je jako srovnání trabantíka s meďákem ... Část souprav měla nucené větrání, posuvné dveře ... Svého času jezdily taky na FJB z Vídně do Gmündu na spěšných vlacích bez špajzáku. Rekonstruovat "hnací" vozidlo na trojsystémovku by při stávajícím vývoji techniky nemusel být problém ... | 21.11.10 - 19:53 |
810.165-1 | NIcKON ; s dovolením, co to píšete za nesmysly. Jaký přechod se po vstupu do EU zrušil ? Při vstupu do EU se zrušila pouze celní kontrola, jinak tam až do vstupu do „Schengenského prostoru" normálně fungovala pasová kontrola. „Pasováci" tam měli i železniční pasové razítko a jezdili na nádraží ... Původní přechod Jiříkov - Neugersdorf se změnil na přechod „pro pěší a cyklisty" a měl jen denní provozní režim. „Dole" v Jiříkově byla později ještě zřízena turistická hraniční stezka Jiříkov-Filipov - Neugersdorf, mezi nádražími v Ebersbachu a Jiříkově se dalo od jisté doby chodit přes turistickou hraniční stezku, já ji pamatuji ještě s budkou pro celníka, pak i ten celník zmizel. Po obnovení osobní dopravy Rumburk - Ebersbach byla v Ebersbachu celnice i německý pasovák, někdejší pasovák ČSFR tam jezdil na motorce ze silničního přechodu v Jiříkově, ale neměl železniční pasové razítko ... | 31.10.10 - 19:50 |
671.001-6 | zaza : nejen Blonski, ale i Najbrt i ten "cirkus Elefant" ... Dale Cooper : ale to "opotřebování" součástek je stejné, jako když jezdí kolem dokola na okruhu v rámci "zkoušek". Po pravdě řečeno, nějak mi chybí v paměti informace o tom, že by se něco podobného dělalo v tuzemsku se 471 po schválení a předání zákazníkovi ... a nejen se 471. Spíše bych řekl, že to je testovací jízda, jak se bude souprava chovat na náročném stoupání ... což se na okruhu přece jen nasimulovat nedá ... | 31.10.10 - 13:23 |