Brno — Pomalu, ale jistě končí období, kdy bylo lepší se Brnu vyhnout. Na dálnici mezi Vyškovem a Brnem od počátku prázdnin téměř nebylo dne bez nehody a tím pádem řidiči stáli v kolonách. Opravy a díky „stávkující“ OHL ŽS i „neopravy“ zase ztrpčují život řidičům jedoucím od Prahy. A demolice viaduktu a tím pádem vytvoření z průjezdného brněnského hlavního nádraží dočasně jen nádraží hlavové s příjezdem z jedné strany je věc, kterou v Brně dlouho nepamatují. Část vlaků proto míjí hlavní nádraží, některé začínají svou cestu až na nácestných nádražích. Pojďte se tedy podívat, jak se stavební práce v brněnském železničním uzlu projevily a jak je zachytili někteří fotografové mezi 15. a 31. červencem.
Nezvykle jak pro Brňany, tak i návštěvníky města působilo „náhradní“ nádraží: Brno dolní nádraží. Sem se dříve neměli šanci dostat.
Některým možná ukápla i slza…
Mezi tím probíhaly stavební práce u hlavního nádraží a před budovou se střídal jeden autobus náhradní dopravy za druhým.
Na své si přišli i fotografové, když mohli osobní vlaky zachytit na místech pro ně nezvyklých, kam se obvykle podívají jen vlaky nákladní.
Jako bonus ještě přidejme video od jednoho z našich čtenářů.
Diky za info, ze prave ja jsem "nikdo" :-)))
Asi bude nejlepší tento problém přenechat generaci, která se teprve narodí.
TTtrain: Co je lepší? Asymetricky umístěná 1 tramvajová linka u nádraží* nebo 7 tramvajových linek do všech směrů, až na konečnou bez přestupu?
*) Zvládnete to na současnou zastávku Zvonařka za 3 minuty? Je to bezmála 800 metrů...
Otázka nádraží v Brně zní: "Rekonstruovat Horní anebo Dolní?"
Ta vzdalenost hlavni-dolni je stejne jako od nadrazi na Ceskou. Cesta je ale slozitejsi. Zatimco na Ceskou se jde "porad rovne" (OK, mozna trochu dilema nastane v polovine cesty:), tak na to dolni clovek v podstate netrefi.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.