Úvodem bych chtěl poděkovat Andrew33 za nominaci. Vždy, když jednou za čtrnáct dní vyjde rubrika „šotovýběru“, tak si říkám, jestli bych do toho šel, až mě jednou někdo osloví. Netrvalo to zas tak dlouho a bylo to tu. V první chvíli jsem váhal, zda do toho jít či ne, ale nakonec jsem si řekl, že je to dobrá výzva a přijmu ji. Z počátku to vypadalo dobře a byl jsem rád, že je z čeho vybírat. Když však na konci prvního týdne dva dny po sobě vylezly tři nebo čtyři fotky denně, začal jsem se obávat a po pravdě i trochu litovat, že jsem do toho šel. Druhý týden mi to však vynahradil a já mohl s chutí koukat, prozkoumávat a vybírat fotky ze zdejší fotogalerie. Při výběru jsem hodně přemýšlel a váhal co vybrat. Tak se pojďte podívat na můj výběr fotografií, jež mě nejvíce zaujaly za posledních čtrnáct dní.
Praha — Červnové počasí si pohrálo s jízdní dobou větší části spojů Českých drah, o čemž jste se mohli dočíst v článku Když nejsou koleje, neprojedete; dva týdny komplikací na dráze. Statistiky však nevyznívají tak černě, neboť oproti loňskému červnu došlo dokonce ke zlepšení plnění grafikonu přibližně o 2,5 %. Podle statistik ČD dojelo v červnu včas nebo se zpožděním do 15 minut 97,13 % spojů (tj. 218 093 spojů z celkem 224 551 vypravených). 25 % zpoždění vzniklo na základě povětrnostních vlivů, povodní, nehod a sebevražd. Největší část zpoždění zhruba ve výši 40 % tvořily závady na železniční infrastruktuře a pouze 10 % zpoždění bylo vinou závad na vozovém parku ČD.
ISSN 1801-5425
historie ŽelPage
Veřejné použití obsahu bez výslovného souhlasu autora není dovoleno.
zc.egaplez@ofni
© 2001-2024 Spolek ŽelPage