Pardubice — Šestnáct dnů, zhruba 11 tisíc kilometrů a 700 kilometrů denně. Takovou vzdálenost a čas musel na začátku listopadu překonat první přímý vlak z čínské provincie Chu-pej do Pardubic. Souprava složená z padesáti kontejnerů s komponenty pro výpočetní techniku z hlavního města provincie, Wu-Chan, vyrazila 24. října přes Kazachstán, Rusko, Bělorusko a Polsko dále Česka, kde z důvodu absence vlečky a logistického centra v blízkosti Pardubic, kam pro společnost Foxconn zásilka mířila, byl vlak trasován na překladiště u břehu Labe nedaleko od Mělníka, odkud byl náklad zpět přepraven kamiony. I přes tuto drobnou vadu na kráse souprava 9. listopadu dorazila na místo určení v porovnání s lodní přepravou o polovinu rychleji.
Pardubicko - Včera před 20. hodinou večerní došlo k usmrcení osoby v kolejišti hlavního železničního tahu mezi Pardubicemi a Olomoucí. Na místě pak zasahovaly složky IZS a přítomni byli také kriminalisté. Z tohoto důvodu byl úsek z Pardubic do České Třebové nedaleko Uherska neprůjezdný. Podle dostupných informací neznámého člověka srazil R 706 Hradišťan, jedoucí z Luhačovic na Prahu. „Provoz byl zastaven na obou kolejích a obnovení záleží na délce vyšetřování nehody policií na místě neštěstí“, sdělil večer mluvčí Drah Ondřej Kubala.
Rudoltice v Č. - Nové, moderní kontejnerové překladiště mělo již dva roky stát na Orlickoústecku. Překladiště, jakožto významný logistický bod při překládce zboží z kamionů na železnici, mělo být vybudováno nedaleko Rudoltic. Paradoxně již na rok 2006 byl plánován testovací, zkušební provoz. Ještě v minulém roce investor tvrdil, že vše bude v provozu v lednu tohoto roku.
ISSN 1801-5425
historie ŽelPage
Verejné použitie obsahu bez výslovného súhlasu autora nie je dovolené.
zc.egaplez@ofni
© 2001-2024 Spolek ŽelPage