..: Arriva spouští provoz vlaků do Benešova i Trenčína :..

Jednotka 845/945.001, foto: Arriva vlaky Praha – Železniční dopravce Arriva vlaky spustí v pondělí 29. února provoz dvou nových linek. Zatímco každý pracovní den vyjede 7 párů zrychlených spojů z Prahy do Benešova, o víkendu motorová jednotka řady 845/945 zavítá na Slovácko a do Trenčínského kraje. V příměstské dopravě již Arriva provozovala linku z Prahy do Kralup nad Vltavou (na podzim 2013), trasa do Benešova je tedy druhou v pořadí. Jízdenky dle tarifu dopravce budou v prodeji přímo ve vlacích a na internetu, spoje nejsou integrovány v systémech PID a SID. Za cestu z Prahy do Benešova cestující zaplatí 50 Kč, ušetřit mohou například s týdenní či měsíční jízdenkou nebo nákupem online. Na trase na Slovensko pak Arriva propojí Prahu a Olomouc s Uherským Brodem, Bojkovicemi a Trenčínem. Vlak se na cestu na východ vydá v sobotu v 8.40 ráno, do cíle dorazí v 13.42. Nedělní zpáteční spoj odjíždí v 14.19, do Prahy přijede v 19.24. Základní jízdné z Prahy do Trenčína stojí 350 Kč, výhodnější cenu pak zaplatí držitelé průkazu ISIC či žákovského průkazu.

Zdroj: Arriva vlaky


Radek Papež Poslat mail autorovi | 22.2.2016 (21:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Jízdní řád

Další z regionu Česká republika (celá) Slovensko (celé)


  1 2 3 4 5 ... 9      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Sim 
03.03.2016 (16:48)  
Mno, ja na to koukam asi takhle:
- system, kde jde vsem o blaho cestujicich a nikomu o osobni zajem je sice fajn, ale v realu ho asi neuvidime
- system, kdy jde o osobni zajmy a ve vysledku to znamena, ze verejny sektor vcelku slusne funguje (jinak receno, obira se, ale furt dost zbyde i na fungovani systemu) je vcelku pouzitelny stav a tak nejak je to politicky optimalni model
- system, kdy jde spis o osobni nezajmy a kvuli tomu se delaji kixy, ktere ve vysledku znamenaji, ze to stoji mraky penez a stejne to nefunguje, je bohuzel stale naprosto bezny a verejnemu sektoru tak nejak vlastni. Ve smyslu hesla "kdyz se nechce, je to horsi, nez kdyz to skutecne nejde".

A zatimco prvni model muzeme videt v PR vsech, model druhy a treti muzeme videt v realu. Zatimco system druhy je vlastni konkurencnimu prostredi, system treti se podobne bratrickuje s monopolem.

A i kdyz druhy system neni moralne uplne cisty, je to porad mensi zlo, nez system treti. Proto budme radi za ten druhy a snazme se podporovat jeho existenci a rozvoj.
registrovaný uživatel SYN 
03.03.2016 (13:25)  
Proti soukromníkům nenapíši ani slova špatného

Prakticky netřeba, bohatě to obstaráte za nás většinu ostatních...

Jen idiot se domnívá že jde o "zlepšení regionální dopravy". To je PR pohádka

Že je to PR na tom se zřejmě shodneme. Jen se neshodneme v tom že je to jednoznačně negativní... ostatně, k "obyčejnému PR" se již častokrát snížil i modrý dopravce...

Cestující se svými zájmy, potřebami je každému v popsaném kolotoči státních (krajských) prašulí zcela šumák

Domnívám se že dojení "společných peněz" touto cestou se bohužel nevyhneme ani když zachováme nezměněný současný systém. Tvrzení o kolik míň nebo víc to v jaké konfiguraci bude je (minimálně pro mně) totálně neověřitelné, a tedy cokoliv kdo o tom prohlašuje nemohu přijímat jinak než maximálně osobní názor... a to pro MNĚ je stále na vodě.
registrovaný uživatel Petr budvar  mail  
02.03.2016 (22:00)  
arj.: Záleží na tom, co chcete číst. Napíšu li, že 38 000,- bych si představoval jako adekvátní, budete křičet "že je to moc a nedivíte se komplotům krajských satrapů s pupkatými ozlacenými taxikářskými, ehm, autobusovými bossy. A že to zdůvodňuje cenu vlaku 3x - 29x vyšší vůči busu". Napíšu li, že 11 000,- je až až, vysvětlíte mi, že položky mzdy nehrají moc velkou roli - a pak třeba přijde "argument" - omílaná částečná nepravda o zlatých padácích ČD. Každopádně vyšší řídící článek u bus firem bere mnohem více (a tvoří jej celkově mnohem více lidí), nežli obdoba u Národního dopravce ("zlaté padáky" ČD mělo několik prominentů - což nebetyčně nafoukla reklama, které se zde tolik věří). Prachy na navyšování odměn bus managerů se najdou tam, kde se nejméně řve. U řidičů. Že ti jsou blbí, nechajíce si to líbit, je jiná věc. Já bych za hod. plat nižší, nežli má pomocnice v kuchyni mateřské školy nedělal:) Ale primárně bych s jejich blbostí dlouhodobě nepočítal - jak to činíte Vy v poslední větě. Že by si časem nevydupali více? Ještě k tomu vlastně ani nevíte, kolik průměrně vydělávají, takže je to stejně alchymie.
registrovaný uživatel arj 
02.03.2016 (20:29)  
Petr budvar: Vlaky XXx x dražší nežli busy

Onehdá jsem Vám na Dopravním webu položil otázku (bez Vaší odpovědi): Jaký je +- měsíční plat personálu, který musí být ve vlaku? (tj. fíry, vlakvedoucí/ho, průvodčí/ho)

Možná, že odpověď na tuto otázku umožní posoudit, kolikrát je vlak jen na této položce "mzdové náklady" (zcela objektivně) dražší než autobus (s jediným členem personálu - řidičem s platem maximálně 20 tisíc hrubého vč. příplatků a přesčasů)
registrovaný uživatel Petr budvar  mail  
02.03.2016 (15:40)  
Díky za pochvaly, potěšily od obou. Někdo alespoň pochopil, o co kráčí. S tím "všeobecným zlem" je to poněkud jinak - 29.02.2016 (20:04) jsem situaci popsal myslím sdostatečně. Včetně toho, že každého normálního člověka to musí štvát, tyto manýry. Na kraji aby se pomalu začali ošívat, protože spor o "uniklé zisky (Augusta prachy dostává a MY je chceme taky, taky jezdíme a lepším, německým:), jako dostává on!)" je nemine. To co vidíte Vy, Pikeheade, je jen to co se ukazuje veřejnosti - takovéhle věci se dá mimo výnos budoucí přikleplý po proběhlém a event. vyhraném soudním sporu využít i coby reklamy - téměř zadarmo. Nejsem udiven, že to někoho zaskočí a jistě zcela omylem, z rozčilení utrousí nějaké to ostřejší slůvko. Jančurovy metody mají dalšího nástupce, jak mnozí už pochopili. A ten už to takhle dělá nějaký pátek.
02.03.2016 (10:49)  
Budvar, Laborec: Stále jsem nepochopil, proč kritiku objednatele vedete pod informací o Arrivě a prošpikováváte to útoku na fiktivní protivníky, kteří chtějí nahrazovat lokálky autobusy.

Neexistenci intergrované dopravy v celém StČ kraji nemůže vyřešit sama Arriva, ale může být jedním z přínosných partnerů v dosažení tohoto cíle. To, že začal jezdit ten motorák je jednoznačně pozitivní a vaše interpretace, Budvare, že je to další projev všeobecného zla, je interpretací negativistického magora.
registrovaný uživatel Laborec425  mail  
02.03.2016 (8:30)  
Petr budvar: Plně souhlasím. Je to tak a kdo si namlouvá něco jiného, sám uvidí, jak to dopadne (dopadlo) :D.
registrovaný uživatel Petr budvar  mail  
01.03.2016 (15:30)  
Babylon: Že se jich tam vejde. Tolik. A nemačkají se ani drobet. Ojetina, jejíž úroveň zdejší železniční odboráři řízený:) průmysl dožene za nějakých 10-15 let (jak jsem skoro četl níže). To pak jednomu nevadí ani ta bezkoncepční neprovázanost (když se uďá šikovné PR tomuto "brandovému produktu"). Já jsem jejímu kouzlu podlehl skoro také. Hlavně jak dojemně líčili Arrivu coby "zachránce regionálek" třeba v Netolicích na jakési šou. Nu co, řeči se plácají, voda teče a lidi chytřejší nebudou...
01.03.2016 (14:33)  
"Maršrůtka" s ojetinami a blbě placeným personálem fundamentálně NESLOUŽÍ ke zlepšení veřejné dopravy

V neděli jsem jednou takovou "maršrůtkou" jel. Myslím, že těch skoro tisíc cestujících bude mít poněkud jiný názor.
registrovaný uživatel Petr budvar  mail  
01.03.2016 (11:17)  
Ne, Babylone, to je věcí regulátora. Státu, který musí zajistit základní věci (čili to co zajímá cestujícího - NElomený tarif, provázání spojů, rozumné rozložení spojů, rozumnou dopravní obslužnost území). Objednatel ve smyslu zvyklostí v ČR je složen povětšinou z pijavic čekajících na úplatky zA prosazení, propagaci "těch správných". Čímž nechci říci, že jsou pijavicemi šmahem všichni, porozhlédněme se po krajích a obrázek si udělejme sami. Jejich neustálé poukazování na "trh", či "Vlaky XXx x dražší nežli busy", je dáno jen potřebou směrování toků financí. Dění okolo veřejné dopravy v poslední době začíná čím dál více připomínat taxikářské šarvátky. "Maršrůtka" s ojetinami a blbě placeným personálem fundamentálně NESLOUŽÍ ke zlepšení veřejné dopravy (to nikoho odpovědného nepálí, jak se neustále přesvědčuji při víkendových výletech), ale k vytvoření precedensu (ten potřebují pro prachy budoucí), jak jsem psal včera. Cestující se svými zájmy, potřebami je každému v popsaném kolotoči státních (krajských) prašulí zcela šumák, tak si tu alespoň nenamlouvejte nějaké bludy "o zlepšování".
  1 2 3 4 5 ... 9      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2016 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko