..: Arriva spouští provoz vlaků do Benešova i Trenčína :..

Jednotka 845/945.001, foto: Arriva vlaky Praha – Železniční dopravce Arriva vlaky spustí v pondělí 29. února provoz dvou nových linek. Zatímco každý pracovní den vyjede 7 párů zrychlených spojů z Prahy do Benešova, o víkendu motorová jednotka řady 845/945 zavítá na Slovácko a do Trenčínského kraje. V příměstské dopravě již Arriva provozovala linku z Prahy do Kralup nad Vltavou (na podzim 2013), trasa do Benešova je tedy druhou v pořadí. Jízdenky dle tarifu dopravce budou v prodeji přímo ve vlacích a na internetu, spoje nejsou integrovány v systémech PID a SID. Za cestu z Prahy do Benešova cestující zaplatí 50 Kč, ušetřit mohou například s týdenní či měsíční jízdenkou nebo nákupem online. Na trase na Slovensko pak Arriva propojí Prahu a Olomouc s Uherským Brodem, Bojkovicemi a Trenčínem. Vlak se na cestu na východ vydá v sobotu v 8.40 ráno, do cíle dorazí v 13.42. Nedělní zpáteční spoj odjíždí v 14.19, do Prahy přijede v 19.24. Základní jízdné z Prahy do Trenčína stojí 350 Kč, výhodnější cenu pak zaplatí držitelé průkazu ISIC či žákovského průkazu.

Zdroj: Arriva vlaky


RaPa Poslat mail autorovi | 22.2.2016 (21:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Jízdní řád

Další z regionu Česká republika (celá) Slovensko (celé)


  1 2 3 4 5 ... 9      Zpráv na stránku:   
01.03.2016 (11:01)  
Budvare, mě fascinuje, kde na tyhle vaše modrorudý kydy chodíte.

Co je podle Vás ideologie? Že Ariva na svý triko provozuje prodělečnou demo linku bo Benešova? Že ukazuje, že na 221 kriticky chybí spěšná vrstva? Že by nedejbože mohla vstoupit do tendru v PID a nabídnout lepší poměr výkon/cena než ČD?

A jestli chcete nadávat na tarif, tak jděte na krajský úřad, ten provozuje megapičovinu zvanou SID, díky němu neexistuje integrace do Benešova, díky němu nemá Benešov ani Čerčany rychlou a integrovanou vrstvu pro spojení do Prahy. Co se děje od Benešova na jih je ještě větší tragédie.
01.03.2016 (10:53)  
Proti soukromníkům nenapíši ani slova špatného - ovšem v momentě, kdy dořeší tarifní politiku, spoje (v lukrativních časech se to jezdí, na sedla privátník zvysoka prdí), neřešených věcí je plno
To je ale věcí objednatele, ne dopravců, kteří jezdí na vlastní triko a vzájemně si konkurují.
registrovaný uživatel Petr budvar  mail  
01.03.2016 (9:30)  
Starouš: To by ale musela ustoupit taková ta řekněme reklamní "logika" - "soukromník jezdí vždy levněji, nežli strašlivý staháátní odborářůplný moloch" (abych se rétoricky blížil zdejší běžné argumentační rovině). Protože dle toho, co navrhujete by zvýšené náklady na vedení vlaků v sedlech zkreslovaly hospodářské výsledky "molocha" (v tomto případě). A to co s kladným řevem zdejší všeználci akceptují u busů versus vlaků (známý, do palic ovcí všemožně tlačený gemisch srovnávání hrušek&jablek) nastane i u lukrativních příměst. Ti cestující by se nemačkali ještě radši, bylo li by to na jeden doklad platný pro oba "konkurenty".
01.03.2016 (8:55)  
Petr budvar, to je ale přeci správně. V sedlech jezdí linky, které jsou dotované (no jistě, ve špičkách taky, ale tam nejsou ve ztrátě) a pokud je ještě ve špičce zákaznický potenciál, tak "vypomůže" nedotovaný soukromník. Je na tom něco špatně, že se lidi nemusí mačkat v přeplněných soupravách?
registrovaný uživatel Petr budvar  mail  
01.03.2016 (8:41)  
Jojo, odbory do toho divadélka ještě zataženy nebyly, nyní jsem již docela spokojen (a Vy jste nevyplul ze svých "argumentačních" kruhů).
Proti soukromníkům nenapíši ani slova špatného - ovšem v momentě, kdy dořeší tarifní politiku, spoje (v lukrativních časech se to jezdí, na sedla privátník zvysoka prdí), neřešených věcí je plno, ale opět se (pokolikáté)ukazuje, že vítězí ideologie nad logikou...
01.03.2016 (7:15)  
Petr Budvar: "agresivní precenens"? "stínový Augusta"? To mi připomíná odborářské skřeky před tím, než začal jezdit Jančura.

Je velmi pozitivní, že Arriva - stejně jako RJ v dálkovce - ukazuje schopnost provozovat osobní dopravu, protože to jasně ukazuje, že jediné, co chybí k transparentnímu přidělování těchto veřejných zakázek, je ve své podstatě kriminální jednání objednatelů.
registrovaný uživatel Petr budvar  mail  
29.02.2016 (20:04)  
Jako agresivní vytváření precedensu je to docela promyšlený tah... Když zkoušeli Kralupy, tak ještě nejezdil "stínový" Augusta (který to hladce dostal z úplně jiných důvodů). Teď to má už trochu jinačí pozadí, lepší podmínky. Vidno i ve snahách jihočeských bafuňářských matlalů (soc/kom k tomu, hehe) posadit na koleje firmu místního zbohatlíka. Za každou cenu. Prachy posílané ČD jsou cílem (v kterém jiném oboru se dá ještě "tržnit"). Jen idiot se domnívá že jde o "zlepšení regionální dopravy". To je PR pohádka,neustále podkládaná linkou Pha-Ova. O prachy především! Vymáhaných třeba i soudně, při zpackaných (záměrně?) v.ř. Jak se schyluje ve veřejně dopravním blbákově na Jihu, kupříkladu.
29.02.2016 (8:41)  
No tak jsem s tím jel... akcelerace pěkná a v chodových vlastnostech jsem nepoznal rozdíl proti Bee na rychlíku. Potvrzuju Keprtův popis schodů. Kdo to srovnával s regiošukem, ať si dá doma před zrcadlem pohlavek. :)

Obsazenost (vlak v 7:06): Benešov minimum, po cestě to vzrostlo cca. k 20%.

Dvě zaznamenané masařky:
1) V salonu je nainstalovaný elektrický vyvíječ "vůně" (mívají to v hospodách na záchodech) - je to blbý nápad, odporně to smrdí a ne každý je zvědavý na to dýchat během cesty tuhle chemii.
2) Z tady zmiňované nabídky deštníků a džusů jsem si do vlaku přinesl fixní ideu, že umí i vařit kafe, což není pravda. :)
registrovaný uživatel Hrubfr13  mail  
28.02.2016 (20:57)  
adam karlík: Jel's někdy Arriva vrakem(=busem)? Já bohužel ano, jak Arriva "expres" (Karosa z 90. let, několikrát dveře držely jen na izolepě, občas v červnu nefunkční klima), tak Arriva v rámci PID (tam ji alespoň tlačí standarty kvality). Ani jedno dobrá věc nebyla.
registrovaný uživatel Keprt 
27.02.2016 (14:57)  
Pikehead: 628 má oproti "klasickým" vysokopodlažním vozidlům pohodlnější schůdky - více "rozvinuté do prostoru". Ale samozřejmě proti současné produkci je to hendikep.
  1 2 3 4 5 ... 9      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko