..: Od března více vlaků SuperCity Pendolino na západ čech :..

Pendolino u Plzně, foto: Daniel Houdek Plzeň — Je tomu již téměř rok, co České dráhy nasazují svoje elektrické jednotky řady 680 Pendolino i na jinou vnitrostátní relaci, než tu z Prahy na Ostravsko. Každou sobotu a vybrané státní svátky pokračuje vlak SC 502 Pendolino od Bohumína z Prahy až do Františkových Lázní a po poledni se pak vrací zpět. Zatímco od prosincového nového jízdního řádu se s touto praxí nic nezmění, v březnu příštího roku se počet vlaků SuperCity na západ Čech rozšíří. K sobotnímu spoji přibyde ještě shodný vlak v neděli, který pojede v celé trase o dvě hodiny později, tj. v 10.45 z Prahy. Navíc dráhy zavedou i nedělní večerní pendolino z Prahy do Plzně a v pondělí brzy ráno zpět. Spojů do Ostravy naopak proti současnému stavu mírně ubude.

Zdroj: POVED - konečný návrh JŘ (PDF)


Michal Jaroš Poslat mail autorovi | 20.10.2012 (8:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu ČR Karlovarský ČR Plzeňský ČR Praha


  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   
22.10.2012 (17:01)  
turista - Je pravda, že 1. třída stojí 120/200 Kč, ale vy mluvíte o ČD Promo, které do 2. třídy stejně neexistuje ...

A co cestující, který má časový doplatek do 1. třídy?
22.10.2012 (16:51)  
Osobně bych byl radši s těma lázeňskýma městama, aby se v sobotu jezdilo jak jezdí- tedy Bohumín - Praha - Plzeň - Mariánské Lázně - Cheb - Františkovy Lázně a v neděli vzít ještě to další významné město po trase Bohumín - Praha - Ústí nad Labem - Karlovy Vary - Cheb - Františkovy Lázně.
22.10.2012 (15:31)  
vikititor
Tak dlouho jsme palaky, až náš pán půh (gř) vyslyšel :-).

Plzeň - Praha je krátký úsek, ale souběžně s ním vede dálnice. Mám dost skušeností s koženkovými R na Cheb.. A děkuju ČD za osvěžení vozového parku směr na Plzeň. Určitě se mi velmi líbí nápad vozit oba dny 680ku až do Františkových lázní - takto se tam dá v klidu pobýt a druhý den zpět. SUPER!

A všichni VŠ povinný určitě ocení večerní spoj na Prahu.. Luxustní.
22.10.2012 (14:52)  
Ad Martyss - Mnichovák s Brejlovcem. ProsimTě to nebyla kritika Pendolina, to je důvod k napití a hlavně pro mladší čtenáře připomenutí, že tady kdysi jezdily Expresy i za železnou oponu a to 3x denně. Dnes už je máme 4x denně! Bohužel v trase plívy (obyč.R), což není vinou KCOD, ale kapacity trati na 171, 200 a na budoucí stavbě Ro-Plz. To je záležitost bývalého vedení SŽDC.

Velmi potěšující je i naklápěcí přípoj na další 4R v Chebu! Tak se lze dostat do Norimberka 8x denně cestovní dobou 5 hodin a to jak severní, tak jižní trasou.

Zcela nově se naskýtá pro obyvatele Norimberka a přilehlého okolí osmihodinová jízda klopidlem v sobotu do Ostravy a v neděli zpět. Velmi vhodné aby si zajeli zachlastat do Stodolní a poté vyzkoušeli co s jejich útrobami udělá naklápění. Třeba se mezi nimi najde někdo kdo podpoří kdysi slibovanou drátizaci z Norimberka do Chebu. Pak by se Pendolino konečně podívalo na německé koleje. Na tratích, kde kralují 610 a 612 by nikoho neuráželo.
22.10.2012 (12:32)  
ČD PROMO Praha-Plzeň do dvojky existuje:
http://www.cd.cz/vnitrostatni-cestovani/jizdenka/jizdne-a-slevy/-11769/.
A pokud k němu mám časový doplatek do 1. třídy (což mám), tak mohu jet, potřebuji pak už jen místenku, která je za 120 Kč dost nezajímavá. Takže nakonec jedu R nebo Ex.
registrovaný uživatel M 
22.10.2012 (12:25)  
KK - Mne by to nevadilo, naopak bych to velmi privital:) Ale v JR to nevidim, tak mne to zaujalo. Jestli je Liben dobry napad nebo ne ale objektivne posoudit nedokazu, protoze tam mam vyznamny subjektivni pohled...
22.10.2012 (10:49)  
Zajímavé, souhlasím že Plzeň je jedna z mála rozumných relací, kam se ta Pendolina teď dají posílat.

EC174: S tím Smíchovem jste to opravdu netrefil - jestli tam jezdíte jen Pendolinem, asi se to moc nedá posoudit. Z osobáků tam vystupuje tak polovina lidí a z rychlíků minimálně třetina. Prakticky pro celou levobřežní část Prahy je Smíchov lepší než hl.n., a i z centra to kolikrát vychází lepší. Kdybyste nutil obyvatele celého Jihozápadního města včetně Řep jezdit na hl.n., znamená to prodloužení cesty aspoň o půl hodiny. A i do Dejvic do školy jsem z tratě 171 spíš jezdil přes Smíchov, protože to bylo rychlejší - holt trasa metra A se "netrefila" na hl.n. Teď bydlím poblíž Kačerova (metro C), takže logicky bych z tratě 171 měl jezdit na hl.n., ale ten Smíchov vůbec není k zahození - s trochou štěstí jsem za 20 minut autobusem s jedním přestupem doma, zatímco na hl.n. než ten vlak dojede, než projdu podchodem a čekám tam na plné metro, pak další přestup...

Cca v roce 2005 projížděl Smíchov dopolední expres ve směru z Prahy do Plzně. Vzhledem k tomu, že tehdy nebyl do Chebu zdaleka dvouhodinový interval rychlíků a na tenhle vlak navazoval v Plzni aspoň osobák, bylo to vyloučení "smíchovských zákazníků" docela úlet a samozřejmě už se to neopakovalo.
registrovaný uživatel Indi  mail  
22.10.2012 (10:48)  
Přijde mi, že ČD už stahují na Ostravě kalhoty :)
22.10.2012 (10:33)  
Nastoupil bych, ale za 120 Kč místenky mne ani nenapadne, protože tolik mne nestojí ani jízdenka. :-) ČD PROMO jde za 80 Kč sehnat zcela bez problémů.

SC Místenka Praha-Plzeň stojí k jízdence v pokladně 35 Kč, při nákupu přes eShop 34 Kč.
Je pravda, že 1. třída stojí 120/200 Kč, ale vy mluvíte o ČD Promo, které do 2. třídy stejně neexistuje ...
22.10.2012 (9:53)  
na hlavním nádraží skoro nikdo nenastupuje (do 1. třídy naprosto nikdo)

Nastoupil bych, ale za 120 Kč místenky mne ani nenapadne, protože tolik mne nestojí ani jízdenka. :-) ČD PROMO jde za 80 Kč sehnat zcela bez problémů. A za cenu té místenky nedostanu odpovídající plnění ani náhodou. Takže bych uvítal, kdyby se něco změnilo i zde. Třeba akční ceny místenek i do první třídy. Jinak to ti 2-3 lidi ve dvou vozech nezachrání.
  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko