..: Karlovarské minerální vody začaly s opravou své vlečky v Kyselce :..

Lokomotiva dopravce Hanzalík, foto: Vojtěch Beran Kyselka - Společnost Karlovarské minerální vody na začátku května po mnoha letech dohadů a příprav zahájila kompletní rekonstrukci své vlečky, která vede z tamního závodu a napojuje se na trať číslo 140 poblíž stanice Vojkovice. Jak uvedl ředitel firmy Alessandro Pasquale, firma by na koleje chtěla přesunout zpočátku asi třetinu svých přeprav, zejména do vzdálenějších míst republiky, například na Moravu a do Slezska. První vlaky by se na nově zrekonstruovanou vlečku měly podívat koncem srpna letošního roku.

Lokomotiva dopravce Hanzalík, foto: lukyy - K-Report.net Mnoho let nepoužívaná vlečka byla ve špatném stavu neumožňujícím provoz, ačkoli firma tvrdí, že vlečku stále alespoň minimálně udržovala. První vlaky by se na zrekonstruované vlečce měly objevit, jak už bylo uvedeno, v letošním srpnu. Do té doby musí dělníci stihnout vyměnit až 600 pražců a několik set metrů kolejnic. Drážním dopravcem pro Karlovarské minerální vody bude společnost Autodoprava Hanzalík, která bude nyní podnikat i v železniční dopravě a již zakoupila k tomuto účelu několik starších lokomotiv a desítky vagonů. Důvodem je dle ředitele Pasqualeho malá flexibilita nejsilnějšího českého nákladního dopravce ČD Cargo. "České dráhy nám nabízely zavést jeden vlak denně, což však pro nás bylo nepřijatelné. Někdy potřebujeme tři vlaky, jindy žádný," odůvodňuje Pasqual výběr soukromého dopravce. Firma Hanzalík mimo lokomotiv a nákladních vozů nakoupila také dva starší osobní motorové vozy řady 831.

Zdroje: Karlovarské minerální vody, Česká televize, Autodoprava Hanzalík


Michal Jaroš Poslat mail autorovi | 20.5.2012 (15:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Karlovarský


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
23.05.2012 (14:19)  
M@ra
Honzíkovi se to vyplatí hlavně proto, že je více dopravce nežli národní :-)

Astartoth
Radši dejte na konec smajlík. Člověk nikdy neví. Narazil jsem už na dost blbů, kteří podobné věci mysleli vážně :-)

Karel Kovářík
Poté co jsem slyšel pár zkušeností z ČD Cargem, bych řekl, že obstarožní vozový park je v cargu to poslední, co by zákazníkům vadilo.
registrovaný uživatel Kakov 
23.05.2012 (14:18)  
ad vozy: takže je vidět, že KMV nejsou jeho jedinou aktivitou na železnici, to je fajne
právě v dnešní době, by silniční dopravci mohli být Ti kteří z vlastního zájmu, přesunou část svých silničních přeprav na železnici...

ad šroty: šroty to jsou ať s tím jezdí ČD či kdokoliv, ale je "překvapující", že právě soukromníci shánějí ty šroty a né moderní vozidla, ale důvody jsou zřejmé cena a schválení k provozu
registrovaný uživatel Jan Máca  mail  
23.05.2012 (12:50)  
(old): No já nevim, ale podle ilustračních obrázků a vlastních očí to byly spíš nějaké Habins nebo jak se to jmenuje... A byly to vlastní vozy, které také koupil. Takže pro CZ-AHD ;-)
Karel Kovářík: Je to v tomhle ohledu poněkud složité, ale licenci má ;-)
23.05.2012 (12:38)  
Se mi líbí, jak pokaždé, když si soukromník koupí to samé, co mají ČD, tak je to najedou šrot ...
registrovaný uživatel M@ra 
23.05.2012 (10:49)  
Cokoliv kamkoliv aneb ČD cargo bojuje o zákazníka. Nechápu, jak se to může vyplatit nějakému "Honzíkovi", co jezdí s pár šroty i pod dráty a ne velkému "národnímu" dopravci...
registrovaný uživatel Kakov 
23.05.2012 (10:30)  
zajímavé je, že na webu SŽDC jsem Hanzalíka nenašel mezi dopravci ;-)
registrovaný uživatel (old) 
23.05.2012 (9:05)  
Karel Kovářík: a co vezly?

Ucelenou soupravu cisteren spol. AHD (Švýcarsko)
registrovaný uživatel Kakov 
22.05.2012 (20:17)  
a co vezly?
registrovaný uživatel (old) 
22.05.2012 (14:18)  
ad Hanzalík
Berty od Hanzalíka jezdí vesele i pod dráty ...
Viděno min. týden mezi Jihlavou a Horní Cerekví (směr: Veselí n/L).
[a konec-konců je to zřejmé i z ilustračních obrázků]
registrovaný uživatel sersa  mail  
22.05.2012 (10:58)  
Leta jsem bydlel nad prijezdem z one inkriminovane silnice do K.Varu (pak studia a pak presun za praci) a za ta leta si nepamatuju jediny vojensky konvoj ktery by tudy projizdel, kdyz uz, tak treba americani po I/6 dal do vnitrozemi a odtud snad pres Podborany - ono taky ta silnice dal za Kyselku je dimenzovana max na karosu nebo avii s rohlikama - cokoliv vetsiho by tam v poctu vetsim nez jedna proste uvazlo.
To ze KMV do te silnice investovaly 100M byl proste jen dusledek toho, ze provoz kamionu do rekonstrukce v podstate vymazal jakekoliv krajnice a co chvili se musel nejaky kamion sbirat ze skarpy (myslim ze dodneska by se tam daly najit leckde zbytky prepravek a rozbitych flasek) - tudiz to nebylo moc o altruismu, spis o proste nutnosti, protoze ztraceny naklad taky neco stoji :)
K otazce lazni kyselka - no to je taky tragedie, KMV bych do toho asi primarne netahal - ty baraky se prodavaly nanekolikrat, pokazde nejakemu zajemci ze byvale sssr s tim ze to je hned u varu, takze v podstate zlata zila - jenze proste to vary nejsou... takze to je tam kde to je...
Kazdopadne dobra zprava ze se to tam vraci zpatky na koleje - uz jako trileteho me tam ten most z uzkou koleji a s tim vsim fascinovalo a bylo by fakt skoda toho nevyuzit.

ad Zdenek S: uz je neco na K-reportu v sekci trat 140
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2018 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko