..: Třetí série Regionov podpoří zaměstnanost na Šumpersku :..

814.002-2 Šumperk — Je jich 161, žádná nenese barvy svého majitele a všechny slouží v regionální dopravě ve všech koutech České republiky. Ano, jsou to modernizované motorové vozy Regionova z produkce šumperské firmy Pars nova, člena skupiny Škoda. Po slavnostním předání posledních tří z 24 kusů třívozových jednotek řady 814.2 Regionova Trio přichází od Českých drah již třetí kontrakt, který šumperským přinese 1,6 mld. korun. Do dvou let bude dodáno dalších 62 modernizovaných dvouvozových jednotek řady Regionova — zvýšení komfortu v mezích možností Regionov se dočkají v Středočeském, Jihočeském, Plzeňském, Libereckém a Ústeckém kraji. Náměstek generálního ředitele Antonín Blažek letos v září na předávání výročních cen ACRI uvedl, že dráhy nemají zájem ve větší míře nakupovat ze zahraničí a tento kontrakt to jen dokládá. Podle generálního ředitele Pars nova Tomáše Ignačáka jsou tímto zachráněna pracovní místa pro 250 zaměstnanců společnosti. Jestli se stále počítá s vývojem a výrobou řídicích vozů řady 961 pro ČD, ředitel Ignačák v tiskovém prohlášení neuvádí.

Zdroj: České dráhy, ŽelPage


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 11.11.2010 (11:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel strejcekms  mail  
11.11.2010 (14:31)  
Flexaretista - možná by jsme se na těch 25 mega za ojetinu dostaly...
11.11.2010 (14:02)  
Jako vylepšení se určitě plánuje dosazení dvojsedačky v provedení 1. třída. Už se těším, až se svezu trojitou trojicí na EC z Prahy do Ostravy. Nic jiného než žlutozelený mor totiž brzo ČD nebudou mít k nasazení...
11.11.2010 (13:57)  
Vážení, za kolik se pořídí jedna jednotka nového nebo max. 8 let použitého Desira nebo Regioshuttle?
registrovaný uživatel Sim 
11.11.2010 (13:52)  
chio > naaahodou, kdyz uz to zustane viset nekde na mezi, tak se z toho diky nizkopodlazni casti lip vyskakuje do pole :-D
registrovaný uživatel chio 
11.11.2010 (13:37)  
Karel Kovářík: ja takisto poznám nešotoušských zákazníkov a tým sa Regionova páčila, pokiaľ sa nezačala hýbať. Že je to dvojnápravový krám, ktorý má na výhybkách blízko k vykoľajeniu, vnútri je neskutočný kravál a vozidlo má problémy so stúpaniami či jesennými/zimnými podmienkami, spozná aj nešotouš. A potom je moderný interiér slabá záplata.
11.11.2010 (13:30)  
Takhle kazit dnešní hezkej den....
11.11.2010 (13:00)  
Na řídícím voze 961 se pracuje, teď ukazovali v ŽM hotové laminátové čelo pro tento vůz - je to typově odvozené z dvoupodlažního vozu 951 ZSSK. Takže se třeba dočkáme.
Stejně tak se snad v roce 2012-2013 dočkáme těch nových motorových jednotek, vyráběných v licenci Alstom (Coradia LINT 41). Škoda totiž prohlásila, že správná doba pro vývoj nového vozidla jsou dva roky, a zřejmě to platí i pro "vývoj" vozidla vyráběného v licenci.
registrovaný uživatel TTtrain  mail  
11.11.2010 (12:48)  
"ZVÝŠENÍ KOMFORTU" - velmi vtipné, být dnes 1.dubna, snad bych se i zasmál. Jak daleko je doba, kdy se 810 promění v jídelní, nebo lůžkový vůz?
11.11.2010 (12:45)  
SYN: 1,6 mld lomeno 250 lidí lomeno dva roky: 270 tis Kč na pravcovníka a měsíc. #$@€!* drahý sociální systém, kdy na jednoho potenciálnícho nezaměsnanécho vynaložíme měsíčně 12 průměrných měsíčních platů, aby potenciálně nezaměsnaný zůstal zaměstnaný.
registrovaný uživatel Gomez 
11.11.2010 (12:43)  
Chudáci cestující z výše zmíněných krajů,již teď je lituji. Nedávno jsem jel touto vychvalovanou jednotkou.Bylo to asi jen dvacet kilometrů,ale byl jsem z jízdy vytřepaný jak "Detva" - pro mladší ročníky cigareta z dob minulých.Jednotka byla natolik hlučná,že nebylo slyšet hlášení informačního systému.Moc bych za to nedal,že porušuje hygienické normy pro vnitřní prostor.Je vidět,že úředníci ČD,kteří jsou zodpovědni za nákup tohoto paskvilu nejezdí vlakem,protože pokud by tomu tak bylo, nedopustili, aby se něco takového objevilo na našich kolejích.
  1 ... 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko