..: Třetí série Regionov podpoří zaměstnanost na Šumpersku :..

814.002-2 Šumperk — Je jich 161, žádná nenese barvy svého majitele a všechny slouží v regionální dopravě ve všech koutech České republiky. Ano, jsou to modernizované motorové vozy Regionova z produkce šumperské firmy Pars nova, člena skupiny Škoda. Po slavnostním předání posledních tří z 24 kusů třívozových jednotek řady 814.2 Regionova Trio přichází od Českých drah již třetí kontrakt, který šumperským přinese 1,6 mld. korun. Do dvou let bude dodáno dalších 62 modernizovaných dvouvozových jednotek řady Regionova — zvýšení komfortu v mezích možností Regionov se dočkají v Středočeském, Jihočeském, Plzeňském, Libereckém a Ústeckém kraji. Náměstek generálního ředitele Antonín Blažek letos v září na předávání výročních cen ACRI uvedl, že dráhy nemají zájem ve větší míře nakupovat ze zahraničí a tento kontrakt to jen dokládá. Podle generálního ředitele Pars nova Tomáše Ignačáka jsou tímto zachráněna pracovní místa pro 250 zaměstnanců společnosti. Jestli se stále počítá s vývojem a výrobou řídicích vozů řady 961 pro ČD, ředitel Ignačák v tiskovém prohlášení neuvádí.

Zdroj: České dráhy, ŽelPage


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 11.11.2010 (11:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel M 
11.11.2010 (16:52)  
Tak vidim, ze zachranarske matematice se uz nekdo venoval:)
registrovaný uživatel M 
11.11.2010 (16:46)  
Rekneme, ze by se to dalo poridit i TREBA (!!) za 1.3 miliardy, tedy o 300 milionu levneji. Prumernej delnik ve sumperske sroubarne ma 20 tisic hrubyho. 250 takovych lidi (jejichz mista je treba zachranovat) si za dva roky vydela 10 milionu. Takze i kdyby ti "zachraneni" meli na pracaku 40, tak budou zachraneni mnohem lip a jeste se usetri nejaka ta kacka treba na nemocnici nebo skolu nebo divadlo. No ale hlavne ze jsme zachranili 250 pracovnich mist, ze:-))

Pozn.: Pokud se to za 1.3 (nebo za cokoliv pod 1.6) poridit neda, tak je prohlaseni o zachranenych mistech zcela zbytecne...
registrovaný uživatel Sim 
11.11.2010 (16:33)  
Tomáš Palíšek > tak zrovna dizajn je jedna z tech lepsich vlastnosti, ktere autori Regine poslali do kolebky :-)
registrovaný uživatel danz  mail  
11.11.2010 (16:21)  
Nove vozy CD: po protahovani vcera podepsali kontrakt na regionovy, na zacatku roku bude prvni 961, do vyberoveho rizeni na JPJ dala nabidku pouze Vagonka. Uvidime, zda Pars uspeje s nabidkou licencnich DMU...
11.11.2010 (16:13)  
Kdyby budoucí RegioNova měla aspoň klimatizaci a nižší hlučnost... Ale ona ta Regína bude mít ještě k tomu design vhodný 90.let! To je na pováženou!
registrovaný uživatel happy 
11.11.2010 (15:54)  
Karel Kovářík
Zhruba za dvě RN se dá pořídit jeden RS1.
registrovaný uživatel Kakov 
11.11.2010 (15:38)  
chio, flexaretista a jini:

já jsem si samozřejmě všech nedostatků RN vědom takže abych to řekl polopatě dle mého názoru.....

oproti nereko 810 je RN opravdu pokrok a lepší svezení.....
to ale neznamená, že RN je moderní, kvalitní a současným požadavkům plně vyhovující vozidlo, ano i nově zrekonstruovaná RN je svými vlastnosti za zenitem moderního vozidla.....

proto jsem psal, zda opravdu "nízká cena" vyváží nedostatky, to je ale věc, kterou posoudit neumí (nemám přehled o cenách)
příklad: v okamžiku kdy za cenu 1 nové jednotky zrekostruuji 20 RN, má smysl jako dočasné opatření přistoupit na reko RN, pokud by za 1 novou byly 2 reko pak už by bylo lépe si připlatit za nové, ale....

prosím všichni to berte jen jako obrazný nástin!!!!! né jako bernou minci
registrovaný uživatel Rokytka  mail  
11.11.2010 (15:36)  
To bude radost to opravovat, přístup uplně na nic a nejlepší bude až budou mít nějaký léta za sebou..........!
registrovaný uživatel stoupa  mail  
11.11.2010 (14:40)  
No jo, já vím, že v PARSu jde o bývalou ŽOSku, ale to, že od cinkání klíčema dráha ani hrdý domácí průmysl nepřinesl cosi soudobého, nedvounápravového, vlastního .... A ještě budem hrdi nato, že ten stav zakonzervujeme.

No jo, no jo. Tak holt dneska zase pojedu domů novou eSbáhnou, nebo si skočím na "patro" od Bombardiera?
11.11.2010 (14:38)  
Jestli chce někdo podpořit zaměstnanost, ať vyžaduje KVALITU. Pak se pohrnou zakázky i od jiných evropských dopravců a Pars bude potřebovat další stovky lidí...

Nemyslím si, že je celý pracovní a inženýrský kolektiv Parsu tvořen bandou alkoholiků. Určitě tam budou i šikovní lidé. Ale ta kvalita nějak není vyžadována, takže mi jejich šikovnost zůstává skryta - aspoň tedy na českých lokálkách... Hydry se jim pravda vydařily víc.

Jak může mít někdo tu drzost prezentovat jako moderní stroj, kde je v salonu po rozjezdu tak hlučno?? (nemyslím redakci ŽP, spíš narážím na ty různé regionální estrády spojené s předáváním Regionov)
Holt management zákazníka Parsu asi opravdu nejezdí vlakem. Nejspíš se vlaků i štítí...
  1 ... 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko