..: Třetí série Regionov podpoří zaměstnanost na Šumpersku :..

814.002-2 Šumperk — Je jich 161, žádná nenese barvy svého majitele a všechny slouží v regionální dopravě ve všech koutech České republiky. Ano, jsou to modernizované motorové vozy Regionova z produkce šumperské firmy Pars nova, člena skupiny Škoda. Po slavnostním předání posledních tří z 24 kusů třívozových jednotek řady 814.2 Regionova Trio přichází od Českých drah již třetí kontrakt, který šumperským přinese 1,6 mld. korun. Do dvou let bude dodáno dalších 62 modernizovaných dvouvozových jednotek řady Regionova — zvýšení komfortu v mezích možností Regionov se dočkají v Středočeském, Jihočeském, Plzeňském, Libereckém a Ústeckém kraji. Náměstek generálního ředitele Antonín Blažek letos v září na předávání výročních cen ACRI uvedl, že dráhy nemají zájem ve větší míře nakupovat ze zahraničí a tento kontrakt to jen dokládá. Podle generálního ředitele Pars nova Tomáše Ignačáka jsou tímto zachráněna pracovní místa pro 250 zaměstnanců společnosti. Jestli se stále počítá s vývojem a výrobou řídicích vozů řady 961 pro ČD, ředitel Ignačák v tiskovém prohlášení neuvádí.

Zdroj: České dráhy, ŽelPage


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 11.11.2010 (11:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 3 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   
11.11.2010 (19:58)  
Třeba by se dala jednou udělat druhá fáze rekonstrukce a posadit to na jinej pojezd ;-) ale už se pomalu smiřuju s tim, že mě to přežije. Můžem tomu zatim třeba začít řikat "Husákova pomsta". Život s osmset desítkou na věčný časy a nikdy jinak.

Jestli je dvoudílnej RS jen za dvojnásobnou cenu (novej) tak je to opravdu šlápnutí do h****. A ty VŘ běžej určitě dál, nebylo v tom taky něco co Bárta stopnul?
registrovaný uživatel Neonym  mail  
11.11.2010 (19:06)  
George_Couser: tak doufám, že brzy budou k vidění na kolejích. Štve mi, že začínám potkávat regíny i tam, kde 810 nebyly. Se Stadlerem nebo Desirem bych souhlasil. 814 mě hrozně mrzí, protože ten vlak má skvělý interiér, myslím že komfortnější než Desiro nebo Stadler, ale když se to rozjede, tak je dobrý pocit pryč. A to mě na tom vlastně vadí nejvíc. Regionova se mi moc líbí, ale je to hroznej kšunt.
11.11.2010 (18:58)  
Neonym: Nevím, ale ty RN jsou na základě 4 výběrových řízení, kdy první bylo již někdy v roce 2004, čili v průběhu 6 let. To co jsem vyjmenoval byly VŘ na nová vozidla jen v rámci letošního (čili jednoho) roku...
registrovaný uživatel Neonym  mail  
11.11.2010 (18:49)  
George_Couser: No právě. 33,8,15 a najednou 161 regionov. Já už to vzdal, už nevěřím tomu, že k nám do Nýrska(a jsou i horší tratě) přijede do konce mého života něco lepšího než Bp, spíš doufám, že i ty nenahradí regína. A to jsem hodně mladý. Kdyby to mělo klimatizaci, neklepalo se to tolik a bylo by v tom slyšet alespoň vlastního slova, tak je to fajn vláček.
11.11.2010 (18:42)  
Neonym: A co již uzavřené VŘ na 33 RegioShuttlů? VŘ na další 4 vozy tohoto typu. VŘ na 8 dvoupodlažních el. jednotek? VŘ na 31ks dvouvozových motorových jednotek, VŘ na 15 třívozových el. jednotek, VŘ na nákup 4 dvouvozových el. jednotek, probíhající dodávky 15 ks dvoupodlažních el. jednotek,....?
registrovaný uživatel SYN 
11.11.2010 (18:40)  
Jonáš: připomínám že RS1 je pro Vysočinu za 53MKč, za těch předpokládaných 85MKč je něco o velikosti zhruba RN trio...
Jo a taky bych úplně neignoroval fakt že když vyrobíte RN, ubyde jedna 810 a přívěšák, neříkám že je to velká ztráta ale přece... Při nákupu nové jednotky zůstane stará 810 k dispozici, třeba do zálohy pro případ (docela častých) poruch...
registrovaný uživatel Neonym  mail  
11.11.2010 (18:39)  
Takže na nic pořádného nikdy nebude, prože se vždycky nakoupí za všechny peníze tenhle kšunt. Super:(
11.11.2010 (17:53)  
S Regionovou na věčné časy a nikdy jinak!
FRK
11.11.2010 (17:25)  
Čili místo 62 RN necelých 20 moderních jednotek (85 vs. 26 mil.), to už trochu rozdíl je. Blbý je, že to Husáka přežije skoro stejně dlouho jako jeho děti.

Počítá se taky s nějakym oprášenim sólo 810, nebo ty zůstanou v "nálezovym stavu"?
registrovaný uživatel tarten 
11.11.2010 (17:09)  
Flexaretista: Vážení, za kolik se pořídí jedna jednotka nového nebo max. 8 let použitého Desira nebo Regioshuttle?

No to by jich předně někdo musel být ochoten několik desítek střelit.

Jinak ale výběrové řízení na 31 nových motoráků ála Desiro běží, otvírání obálek 14. prosince. 2 635 mil. Kč, tj. 85 mil. Kč za kus "včetně dodávky servisních dílů ... příslušné technické dokumentace ... včetně všech předepsaných průkazů způsobilosti."
http://www.isvzus.cz/usisvz/usisvz01009Prepare.do?znackaForm=6005007205002

Větu "dráhy nemají zájem ve větší míře nakupovat ze zahraničí" beru jen jako PR pro vylepšení xichtu této zakázky.
  1 ... 3 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko