Praha/Děčín — Mediální kampaň podpořenou reálným provozem vlakových spojů představí dopravce RegioJet, dceřiná společnost Student Agency Radima Jančury. Začne tento čtvrtek v Praze a o den později se přesune do Děčína, čímž započne „turné“ prezentačních jízd s jízdným v symbolické výši. Zveřejněny jsou změněné jízdní řády pro vlaky, které po dva pracovní týdny budou vypravovány mezi Litvínovem a Ústím nad Labem. Přeprava vozidel do Prahy a prezentační jízdy tento čtvrtek a pátek však budou rovněž otevřeny pro veřejnost, přičemž nasazena zde bude dvojice motorových jednotek Siemens Desiro Classic. Provozní ředitel RegioJetu Jan Paroubek potvrdil, že do Děčína budou od pronajímatele přivezeny právě dnes.
První prezentační jízda se uskuteční tento čtvrtek, 22. dubna, kdy se dvoudílná souprava jednotek Desiro vydá z Děčína do Prahy a později zpět. Tisková konference bude uspořádána přímo ve vlaku mezi Prahou a Kralupy nad Vltavou. V pátek 23. dubna pojedou dva páry vlaků mezi Děčínem a Ústí nad Labem. Všechny jízdy jsou veřejné. Jízdní řád s laskavým svolením firmy RegioJet zveřejňujeme.
Vlaky 22. dubna 2010:
Stanice | R 1. nsl. 777 | R 1. nsl. 774 | R 1. nsl. 775 | R 1. nsl. 776 |
---|---|---|---|---|
Děčín hl.n. | 8.43 | — | — | 15.15 |
Ústí nad Labem hl.n. | 8.58 – 9.00 | — | — | 14.53 – 14.55 |
Lovosice | 9.15 – 9.16 | — | — | 14.35 – 14.36 |
Kralupy nad Vltavou | 9.55 – 10.01 | 11.33 | 12.03 | 13.31 – 13.33 |
Praha–Holešovice | 10.20 – 10.22 | 11.08 – 11.10 | 12.24 – 12.26 | 13.08 – 13.10 |
Praha hl.n. | 10.32 | 11.00 | 12.36 | 13.00 |
Vlaky 23. dubna 2010:
Stanice | R 1. nsl. 6805 R 1. nsl. 6804 | R 1. nsl. 6841 R 1. nsl. 6840 | R 1. nsl. 6807 R 1. nsl. 6806 | R 1. nsl. 6843 R 1. nsl. 6842 |
---|---|---|---|---|
Děčín hl.n. | 9.00 | 11.16 | 11.45 | 14.44 |
Ústí nad Labem hl.n. | 9.23 – 9.25 | 10.50 – 10.52 | 12.08 – 12.10 | 14.18 – 14.20 |
Ústí nad Labem západ | 9.27 | 10.48 | 12.12 | 14.16 |
Podle sdělení společnosti navíc došlo ke změně jízdních řádů linky Litvínov – Ústí nad Labem z provozních důvodů Správy železniční dopravní cesty. Zveřejněn je aktualizovaný jízdní řád.
Zdroj: RegioJet
Takže podle toho co píšete, autobus může jet jen 80 km/h. No dobrý-hádat se s Vámi nebudu a budu si myslet své. FRK
Řidič motorového vozidla o maximální přípustné hmotnosti nepřevyšující 3 500 kg a autobusu smí jet mimo obec rychlostí nejvýše 90 km.h-1; na dálnici a silnici pro motorová vozidla rychlostí nejvýše 130 km.h-1. Řidič jiného motorového vozidla smí jet rychlostí nejvýše 80 km.h-1.
Tak až příště budete někoho chtít tahat na pranýř, tak si zjistěte, jestli nekecáte.
Ale vidim to, že když se sejde ve vlaku 100 ajťáků a každý s noteboočkem tak budou rádi když se jim načte google...
Autobus, který jede 130 po naší silnici by musel mít odpojen omezovač na 100 km/h. a za to je velký "flastr" a po nehodě u Nažidel si to jen málo řidičů troufne. Snad jen ten, který je podnikatel a řidič v jedné osobě a tudíž jej mimo policie nemůže nikdo potrestat. Solidní firma by s ním udělala krátký proces. Někteří autobusoví dopravci mají autobusy očipované a dostávají podrobný výpis jejich jízdy, včetně rychlostí. FRK
Osobně se domnívám, že problém tkví v barvě. SA busy i Regiojet mobilní internet mít mohou, protože jsou žluté, zatímco Pendolino a české IC/EC jsou modré :))
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.