..: RegioJet přinese Jaro na želenici :..

Desiro Classic, RegioJet - vizualizace, foto: RegioJet Praha/Děčín — Mediální kampaň podpořenou reálným provozem vlakových spojů představí dopravce RegioJet, dceřiná společnost Student Agency Radima Jančury. Začne tento čtvrtek v Praze a o den později se přesune do Děčína, čímž započne „turné“ prezentačních jízd s jízdným v symbolické výši. Zveřejněny jsou změněné jízdní řády pro vlaky, které po dva pracovní týdny budou vypravovány mezi Litvínovem a Ústím nad Labem. Přeprava vozidel do Prahy a prezentační jízdy tento čtvrtek a pátek však budou rovněž otevřeny pro veřejnost, přičemž nasazena zde bude dvojice motorových jednotek Siemens Desiro Classic. Provozní ředitel RegioJetu Jan Paroubek potvrdil, že do Děčína budou od pronajímatele přivezeny právě dnes.

První prezentační jízda se uskuteční tento čtvrtek, 22. dubna, kdy se dvoudílná souprava jednotek Desiro vydá z Děčína do Prahy a později zpět. Tisková konference bude uspořádána přímo ve vlaku mezi Prahou a Kralupy nad Vltavou. V pátek 23. dubna pojedou dva páry vlaků mezi Děčínem a Ústí nad Labem. Všechny jízdy jsou veřejné. Jízdní řád s laskavým svolením firmy RegioJet zveřejňujeme.

Vlaky 22. dubna 2010:

StaniceR 1. nsl. 777R 1. nsl. 774R 1. nsl. 775R 1. nsl. 776
Děčín hl.n.8.4315.15
Ústí nad Labem hl.n.8.58 – 9.0014.53 – 14.55
Lovosice9.15 – 9.1614.35 – 14.36
Kralupy nad Vltavou9.55 – 10.0111.3312.0313.31 – 13.33
Praha–Holešovice10.20 – 10.2211.08 – 11.1012.24 – 12.2613.08 – 13.10
Praha hl.n.10.3211.0012.3613.00

Vlaky 23. dubna 2010:

StaniceR 1. nsl. 6805
R 1. nsl. 6804
R 1. nsl. 6841
R 1. nsl. 6840
R 1. nsl. 6807
R 1. nsl. 6806
R 1. nsl. 6843
R 1. nsl. 6842
Děčín hl.n.9.0011.1611.4514.44
Ústí nad Labem hl.n.9.23 – 9.2510.50 – 10.5212.08 – 12.1014.18 – 14.20
Ústí nad Labem západ9.2710.4812.1214.16

Podle sdělení společnosti navíc došlo ke změně jízdních řádů linky Litvínov – Ústí nad Labem z provozních důvodů Správy železniční dopravní cesty. Zveřejněn je aktualizovaný jízdní řád.

Zdroj: RegioJet


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 21.4.2010 (11:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Pozvánky

Další z regionu ČR Praha ČR Středočeský ČR Ústecký


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
22.04.2010 (17:45)  
Na prezentaci jsem byl a bylo to krásné. St.Ag.-RJ to měla dobře připravené. FRK
registrovaný uživatel khunas  mail  
22.04.2010 (17:34)  
vtom pripade pokud bi jedna jizdenka platila na obe spolecnosti tak souhlasím se zavedením
ale pokud by neplatila a ja si musel kuúpovat listek zvast tak neouhlasím

ny draqze by vznikl jeste vetsi chaos nez je
registrovaný uživatel M 
22.04.2010 (17:27)  
Pokud by to bylo v ZDO (vlakem dotovane statem), tak by zjevne zalezelo na te smlouve s objednatelem. Mozne jsou obe varianty.
registrovaný uživatel khunas  mail  
22.04.2010 (17:18)  
mam dotas kdyby se tyto vlaky provozovali normalne v pravidelnem provozu spolecne s cd a ja si koupil listek u cd jel bych s cd mu potom prestoupit na tento vlak aniž bych si musel koupi zvlast listek pro tuto společnos nebo lidtek plati na obe
dik za odpoved vrta mi to hlavou
registrovaný uživatel M 
22.04.2010 (17:03)  
Tolik ucastniku a zadny nenapsal reportaz (a nevyzkousej spojeni) primo z terenu? Ze to zase zbyde na JP?:-))
22.04.2010 (16:18)  
livingproof: ano, takže nejsem jediný kdo si toho všimnul, když jsem jel směrem do Kralup, seděl jsem přesně v polovině vozu a dalo se to snést, při cestě z Kralup jsem seděl hned u první třídy a tam to bylo dost k nevydržení, napadlo mě že to mohla být klimatizace, ale nejsem jsi vůbec jist
22.04.2010 (16:14)  
Jo jinak stevardce "nefungoval přístroj", takže od cca 7 přítomných cestujících nevyžadovala ani tu pětikorunu :)
22.04.2010 (16:07)  
detlef+babilon: Jel jsem ve 13:00 z hl.n. a něco tam skutečně "hrčelo" :) Ale jen v jedné půlce, tak jsem si přešel dopředu. Jakoby něco silně rezonovalo.

Jinak jsem měl v plánu vystoupit v Roudnici, kterou však vlak navzdory zdejšímu grafikonu svižně profrčel a zastavil na 20 minut až v Hrobcích.
registrovaný uživatel PeS 
22.04.2010 (16:02)  
Iwq: a proc by optiku neprodali? Vzdyt je to jejich obor podnikani = CD Telematika. Od veho maji propojovaic mista apod?

A k tem koridorum: ano, koridory ano, ale psal jsem prve rychlikove trate, napr. HK-Chlumec-Celakovice-Praha a urcite se najdou dalsi. No uvidime, stejne by melo jednodussi to mit pokryte napr. cdma O2 a 4g tmobile a prepinat podle dostupnosti. V autobusech to beha, vlak by byla drazsi o vice ap po vagonech.

Ad Zlutasek - kez by se to projelo i kolem naseho domecku a mohl jsem timhle jezdit do prace. Ale uvidime, aby to bylo 50/50 a musel jsem kupovat dve ctvrtletni jizdenky, to by se take moc nevyplatilo.
dopisovatel nebo člen ŽP CzechDave  mail  
22.04.2010 (15:32)  
Výborně, konečně se ledy začínají hýbat. Je fakt, že nám, co cestujeme hodně na Západě, přijdou tyhle vlaky úplně normální, ale hromada vohnoutů z ČR vidí něco takového poprvé v životě a začnou se ptát, proč to ČD nemá, kde je problém. Pokud to Jančurovi pomůže k nějakému pravidelnému nasazení souprav v rámci ZDO, tím lépe. Jen ještě vyřešit vzájemné uznávání jízdních dokladů ČD/Regiojet, případně zavést přestupní uzly Jančura bus / Jančura vlak a byl by to životaschopný koncept.

Jančurovi v tomhle ohledu fandím. Jen houšť a větší kapky.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko