Praha/Děčín — Mediální kampaň podpořenou reálným provozem vlakových spojů představí dopravce RegioJet, dceřiná společnost Student Agency Radima Jančury. Začne tento čtvrtek v Praze a o den později se přesune do Děčína, čímž započne „turné“ prezentačních jízd s jízdným v symbolické výši. Zveřejněny jsou změněné jízdní řády pro vlaky, které po dva pracovní týdny budou vypravovány mezi Litvínovem a Ústím nad Labem. Přeprava vozidel do Prahy a prezentační jízdy tento čtvrtek a pátek však budou rovněž otevřeny pro veřejnost, přičemž nasazena zde bude dvojice motorových jednotek Siemens Desiro Classic. Provozní ředitel RegioJetu Jan Paroubek potvrdil, že do Děčína budou od pronajímatele přivezeny právě dnes.
První prezentační jízda se uskuteční tento čtvrtek, 22. dubna, kdy se dvoudílná souprava jednotek Desiro vydá z Děčína do Prahy a později zpět. Tisková konference bude uspořádána přímo ve vlaku mezi Prahou a Kralupy nad Vltavou. V pátek 23. dubna pojedou dva páry vlaků mezi Děčínem a Ústí nad Labem. Všechny jízdy jsou veřejné. Jízdní řád s laskavým svolením firmy RegioJet zveřejňujeme.
Vlaky 22. dubna 2010:
Stanice | R 1. nsl. 777 | R 1. nsl. 774 | R 1. nsl. 775 | R 1. nsl. 776 |
---|---|---|---|---|
Děčín hl.n. | 8.43 | — | — | 15.15 |
Ústí nad Labem hl.n. | 8.58 – 9.00 | — | — | 14.53 – 14.55 |
Lovosice | 9.15 – 9.16 | — | — | 14.35 – 14.36 |
Kralupy nad Vltavou | 9.55 – 10.01 | 11.33 | 12.03 | 13.31 – 13.33 |
Praha–Holešovice | 10.20 – 10.22 | 11.08 – 11.10 | 12.24 – 12.26 | 13.08 – 13.10 |
Praha hl.n. | 10.32 | 11.00 | 12.36 | 13.00 |
Vlaky 23. dubna 2010:
Stanice | R 1. nsl. 6805 R 1. nsl. 6804 | R 1. nsl. 6841 R 1. nsl. 6840 | R 1. nsl. 6807 R 1. nsl. 6806 | R 1. nsl. 6843 R 1. nsl. 6842 |
---|---|---|---|---|
Děčín hl.n. | 9.00 | 11.16 | 11.45 | 14.44 |
Ústí nad Labem hl.n. | 9.23 – 9.25 | 10.50 – 10.52 | 12.08 – 12.10 | 14.18 – 14.20 |
Ústí nad Labem západ | 9.27 | 10.48 | 12.12 | 14.16 |
Podle sdělení společnosti navíc došlo ke změně jízdních řádů linky Litvínov – Ústí nad Labem z provozních důvodů Správy železniční dopravní cesty. Zveřejněn je aktualizovaný jízdní řád.
Zdroj: RegioJet
Vypravci: Pokryti CDMA je hodne dobre a da se pouzivat ve vlaku (uspesne pouzivam HK->Pha->Plzen->Stribro), obcasne vypadky jsou, ale to by slo dokryt gprs, kdyby se hodne chtelo. Pouziti wifi je prave sikovne v tom, ze lze pouzit vicero zpusobu pripojeni podle aktualni situace.
Ale to by musel nekdo platit ony datove tarify a zakaznik by to mel zdarma nebo extra za priplatek. U zlutasku to lze, u modrasku budou radi ze zmodraji...
Úzké hrdlo není v repeateru, ten může přenášet klidně i gigabajty ale v samotném pokrytí signálem. Které možná není ideální, ale ke slovu tristní má dost daleko. Kyslíčí CDMA pokrývá prakticky celé území a GPRS/EDGE od Tmobilu i Wasrfónu nejméně 70%. Pravda 1 Mb/s to není, ale ve vlaku nepotřebujete stahovat videa z P2P, normálnímu člověku 64 kb/s bohatě stačí :)
Musím nesouhlasit. Pokud se nepletu. repeater je pouze bránou pro Váš mobil/modem, aby mohl komunikovat s okolím "jako kdyby vlak nebyl". Tudíž Vy musíte mít aktivní (gprs=64kb/s, víc repeater nepustí, což podle mne není internet) tarif. Pokud se jedná o případné rychlejší připojení (max. 1Mb/s) převedené do wifi ve voze, to je dostupné pouze u TO2 v krajských městech a max. na D1. Pokrytí koridorů je (jak je uvedeno v článku) stejné jako v celé republice - tristní. Pokud by dopravce chtěl přenášet vyšší datové toky do vozidel jedoucích (na koridoru) vcelku vysokou rychlostí, musel by vynaložit (vzhledem k výnosům) neúměrné náklady.
Myslím, že 10 minut bez internetu by každý přežil. Ale hlavně, že máme výmluvu.
faigja: pražské jazdy sú samozrejme zadáčo.
PŠ
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.