Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Karviná - Dostat se přímým vlakovým spojem z Karviné do Prahy nebude od zavedení nového grafikonu ČD tak jednoduché jako dosud. Od 10.12. se totiž budou spoje kategorie IC Karviné vyhýbat. Oficiálním důvodem je zahájení stavby železničního koridoru Bohumín - Mosty u Jablunkova a díky tomu i přeložení vlaků EC/IC přes Horní Lideč. Z Karviné tak bude jezdit jediný přímý spoj (IC Ostravan), který vyjede krátce po půl šesté ráno a v Praze bude před desátou hodinou. Vedení karvinského magistrátu považuje vlakové spojení Karviné s hlavním městem za velmi špatné a chce situaci řešit na úrovni kraje a s vedením Českých drah.
zdroj: Moravskoslezský deník
Payus | 6.12.2006 (9:00)
Související zprávy
06.12.2006 (9:44)
R 422 Cassovia 3:20, IC 580 Ostravan 5:35, R 600 18:14, R420 Excelsior 23:02
Čili fakt nic moc, ale aspoň se naučí jezdit tak jako ostatní - s přestupy ;o) . Nevím proč zrovna kurviná by měla mít direktní spojení s Práglem...
A navedení Hradčan a Košičanu "spodem" po 280 je kravina, věřím v dočasnost tohoto řešení - čili že po znovuzprovoznění 320 se IC navrátí, a na ValMez opět zbudou pouze rychlíky (no a Fatra ať si zůstane EC ;o) )
Čili fakt nic moc, ale aspoň se naučí jezdit tak jako ostatní - s přestupy ;o) . Nevím proč zrovna kurviná by měla mít direktní spojení s Práglem...
A navedení Hradčan a Košičanu "spodem" po 280 je kravina, věřím v dočasnost tohoto řešení - čili že po znovuzprovoznění 320 se IC navrátí, a na ValMez opět zbudou pouze rychlíky (no a Fatra ať si zůstane EC ;o) )
06.12.2006 (9:42)
že by 1 přestup byl tak těžký?
06.12.2006 (9:19)
Jeden jediný spoj z Karviné na Prahu (Ostravan), trochu omyl ne?
http://jizdnirady.atlas.cz/DepRes.asp?tt=a&from=3&from=0&from=3525&froml=-1&to=3&to=0&to=6149&tol=-1&date=15.12.2006&time=0:00&dateall=0&isdep=1&link=B8AC
http://jizdnirady.atlas.cz/DepRes.asp?tt=a&from=3&from=0&from=3525&froml=-1&to=3&to=0&to=6149&tol=-1&date=15.12.2006&time=0:00&dateall=0&isdep=1&link=B8AC
06.12.2006 (9:13)
Nic proti Payus, ale neni uz tech opakovanych zprav z MS kraje prehrsel? Ja osobne povazuji prevedeni vlaku pres Horni Lidec za dobry napad. Mimochodem, vozba mezistatnich vlaku tankodromem zvanym trat 320 opravdu neni idealni, Karvina neKarvina... Pet let to vydrzite a pak bude jezdit pendolino az do Karvine ;-)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko