Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Karviná - Dostat se přímým vlakovým spojem z Karviné do Prahy nebude od zavedení nového grafikonu ČD tak jednoduché jako dosud. Od 10.12. se totiž budou spoje kategorie IC Karviné vyhýbat. Oficiálním důvodem je zahájení stavby železničního koridoru Bohumín - Mosty u Jablunkova a díky tomu i přeložení vlaků EC/IC přes Horní Lideč. Z Karviné tak bude jezdit jediný přímý spoj (IC Ostravan), který vyjede krátce po půl šesté ráno a v Praze bude před desátou hodinou. Vedení karvinského magistrátu považuje vlakové spojení Karviné s hlavním městem za velmi špatné a chce situaci řešit na úrovni kraje a s vedením Českých drah.
zdroj: Moravskoslezský deník
Payus | 6.12.2006 (9:00)
Související zprávy
06.12.2006 (10:53)
Libouš: On nekecá, Kurviňok je u nás běžné, asi tak jako Ostravakum nikdo neříká jinak než chachaři.
06.12.2006 (10:52)
Libouš: Neříkám že by neměly, klidně ať jich jezdí kolik chce. Ale určitě by se tak nemělo dít na úkor jiného spojení...
06.12.2006 (10:36)
tu KuTom: pro Čechy snad taky, ne? Nebo snad Češi na Slovensko vlakem nejezdí?!
06.12.2006 (10:33)
84: aha, drsny sever. a proc by nemely jezdit vlaky pres Horni Lidec?
06.12.2006 (10:23)
Libouš: To není vtip, takhle se to u nás na severu píše.
06.12.2006 (10:13)
84: mas pro to oznaceni "kravina" nejaky racionalni duvod? a tak laciny vtip, jako napsat o Karvine "kurvina" jsem od tebe necekal
06.12.2006 (10:10)
Doporučuji skutečně důkladně ověřit informace, které se zde píší. Od nového GVD EXISTUJÍ 2 přímé spoje Karviná - Praha v kategorii IC. Tím druhým PŘÍMÝM je IC 548/9 "Olše", i když jede přes Petrovice u Karviné. Takže naprostý souhlas s KuTomem
06.12.2006 (10:08)
"Oficiálním důvodem je zahájení stavby železničního koridoru Bohumín - Mosty u Jablunkova"
V tomhle ČD/ZSSK absolutně nechápu. Kvůli "připravovaným" výlukám je zbytečná vata v úseku Praha-Kolín už snad 5 let.
Je sice fakt, že v prosinci 2007 mají podle předběžného harmonogramu začít přípravné práce mezi Bystřicí a Jablunkovem, ale kvůli tomu odklonit na celý rok EC je teda kravina na n-tou.
V tomhle ČD/ZSSK absolutně nechápu. Kvůli "připravovaným" výlukám je zbytečná vata v úseku Praha-Kolín už snad 5 let.
Je sice fakt, že v prosinci 2007 mají podle předběžného harmonogramu začít přípravné práce mezi Bystřicí a Jablunkovem, ale kvůli tomu odklonit na celý rok EC je teda kravina na n-tou.
06.12.2006 (10:04)
KuTom: Jak říkám - chápu to jako dočasné opatření, které bude s opravením trati 320 zrušeno. A pokud nebude, měly by přibýt adekvátní spoje tam, odkud se vzaly...čili minimálně dva páry IC/EC/Ex přes Karvinou a Ostravu.
06.12.2006 (9:56)
Jěště EC 548 OLŠE 09:15 přes Petrovice, která se zde spojuje s COMENIUS (13 min zdržení). Jinak nemyslím si že převedení EC vlaků na Slovensko přes Lideč je kravina. Myslím si, že zkrácení cestovní doby až o 1h bude pro slováky velkým lákadlem.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko