Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Karviná - Dostat se přímým vlakovým spojem z Karviné do Prahy nebude od zavedení nového grafikonu ČD tak jednoduché jako dosud. Od 10.12. se totiž budou spoje kategorie IC Karviné vyhýbat. Oficiálním důvodem je zahájení stavby železničního koridoru Bohumín - Mosty u Jablunkova a díky tomu i přeložení vlaků EC/IC přes Horní Lideč. Z Karviné tak bude jezdit jediný přímý spoj (IC Ostravan), který vyjede krátce po půl šesté ráno a v Praze bude před desátou hodinou. Vedení karvinského magistrátu považuje vlakové spojení Karviné s hlavním městem za velmi špatné a chce situaci řešit na úrovni kraje a s vedením Českých drah.
zdroj: Moravskoslezský deník
Payus | 6.12.2006 (9:00)
Související zprávy
06.12.2006 (17:21)
Payus:
Olza a Ostravan původně vůbec neměly jezdit (resp. Ostravan jenom z Bohumína), takže vyjednali aspoň něco.
Olza a Ostravan původně vůbec neměly jezdit (resp. Ostravan jenom z Bohumína), takže vyjednali aspoň něco.
06.12.2006 (16:48)
Roman83: ...přes Vítkovice? humus. to at ten dům hrůzy nejdřív opraví
06.12.2006 (16:46)
Libouš: jsem z tohoto regionu,proto píšu newsky právě odsud...vlastně hledám celou Moravu,a to že se na Vsetínsků momentálně nic neděje je prostě fakt.pokud máš jiný názor a víš o něčem,co jsem mohl přehlédnout,tak mi pošli odkaz a já to sem zpracuju. Předem dík.
a že opět píšu o Karviné...no,v předchozí newsce o Kurvine...Kurviňáci jednali s ČD a ty přislíbily zachování,nebo aspon ne zrušení všech spojů do Práglu...jestli se jim podařilo něco vyjednat se můžeš dočíst právě v této news-ce.
a že opět píšu o Karviné...no,v předchozí newsce o Kurvine...Kurviňáci jednali s ČD a ty přislíbily zachování,nebo aspon ne zrušení všech spojů do Práglu...jestli se jim podařilo něco vyjednat se můžeš dočíst právě v této news-ce.
06.12.2006 (13:59)
babilon:
Přes Havířov je půlhodinový takt Os, kdyby byl i přes Karvinou, tak se nemusí zavádět cypoviny typu IC 548/549 Olza.
Přes Havířov je půlhodinový takt Os, kdyby byl i přes Karvinou, tak se nemusí zavádět cypoviny typu IC 548/549 Olza.
06.12.2006 (13:57)
Převedení na trať280 je opravdu kravina. Ty tratě jsou prakticky ve stejném stavu (naštěstí 320 se už snad narozdíl od 280 dočká koridoru) a že to bude lákadlo pro Slováky? Určitě jich nebude tolik, kolik teď do/z vlaků na/vy-stupovalo na Ostravsku.
06.12.2006 (12:19)
Sice jsou od nového GVD InterCity,EuroCity přes Lideč rychlejší cca o 45 minut než přes Bohumín, ale stačilo jen zrušit 15 minutové zastavení v Bohumíně(fakt o nervy) a v Třinci a rázem by jsme se přiblížily k jízdní době přes Valašsko. Takže IC EC přes Ostravu,Karvinou a český Těšín. Co se týcě Havířova tak bych tam k Hutniku taky něco přidal... oni jsou potichu, protože jsou zvyklí být ve stínu ostatních (Ostrava,Karviná)
06.12.2006 (11:47)
Já si myslím, že pokud by se vlaky na Slovensko vrátily na sever (a doufám, že ne), tak by jely přes Stodolní (nebo jak se to bude jmenovat) a Havířov. Mmch. Havířov je větší než Karviná, mají stejný počet přímých denních spojů do Prahy (v noci žádný) a neremcají.
06.12.2006 (11:30)
84: nepochopil jsi, zlate casy skoncily s GVD 2004/5 kdy jezdily vlaky bez priplatku
06.12.2006 (11:25)
Libouš: Pendolina si vymyslely ČD, nikdo je tu nepotřeboval...a pro mě za mě ať si je taky pošlou na 280. Ty zlaté časy (které končí se stávajícím GVD) by se zase hezky rychle měly vrátit, jinak ČD přijdou o fůru zákazníků...ne kařdý ma na SC tarif, ne každý chce při cestování z Ostravy do Prahy přesedat, ne každý chce jezdit přes ValMez...
06.12.2006 (11:13)
84: do Ostravy jezdi pendolina a dost ostatnich spoju. A zlate casy kdy do Ostravy A dal na vychod jezdily z Prahy vlaky ve dvouhodinovem taktu jsou pryc
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko