..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "mirek_2037":

  1 2 3 4 5      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
475.179 + 701.485-5Šotoušové nevymysleli přezdívku šlechtična. V knížce Miloslava Hlavatého Svět na kolejích z roku 1964, se k lokomotivě řady 475.1 uvádí název štokr a nebo šlechtična.08.04.18 - 20:41
556.0Týnec: Určitě. 556.0181 měla celý rok 1974 kulaté nárazníky, na kouřovém plechu ozubené kolo s pěticípou hvězdou, poněkud větší hvězda na dýmnici a hlavně, kouřový plech na straně topiče je v dolní části poněkud ohnutý k lokomotivě. Tohle přesně měla 556.0181. Jsou tam ale ještě další drobné detaily, které to potvrzují. Nic měně fakt je ten, že vzhled parních lokomotiv se v pravidelném provozu měnil v krátkých časových intervalech. Tahle mašinka už v srpnu 1974 vypadala docela jinak. Budu rád, když mě někdo přesvědčí o tom, že je to jiný štokr.05.10.15 - 19:45
556.0Ten štokr je 556.018105.10.15 - 18:23
477.025Ferina: Velice vzácná fotka, řada 477.0 jezdila na této trati pravidelně naposled v roce 1974. Papoušek 477.025 byl zrušený v roce 1975 (přesné datum nevím). Pokud se pozorně podíváte, mašinka má na straně topiče v horní části ohnutý kouřový plech. Podle fotek co mám, to tak bylo až v květnu 1974. No a při porovnání dalších podrobností s fotkou z roku 1974, by to datum 1975 mohlo být reálné. Snad další znalci doplní.16.08.15 - 19:44
T 466.0 + 433.0Ta mašinka 433.053.29.06.15 - 22:02
751.122-3rsx: Já jsem přesně tento vlak Rn 45057, tentýž den fotil na nádraží v Moravských Budějovicích, takže jsme od sebe stáli cca 200 metrů. Zajímavá náhoda!05.01.15 - 17:57
750.711-4stoupa: V 60. letech 464.0,1,2, 477.0 a koncem 60. let 556.0 spolu s T478.1, které tu pak kralovaly dalších třicet let. V nákladní dopravě předválečné 534.0 a v 70. letech 556.0.09.01.14 - 18:23
750.711-4Jejda, Lenko, nebylo to tam trochu nebezpečný?08.01.14 - 20:45
T 478.3bartik09: Ano, ono 31.12. 1978 nechumelilo, ono pršelo a bylo teplo. Po půlnoci přišla inverze a prudce se ochladilo, ale pořád pršelo. Do rána bylo všechno během několika hodin zamrzlé. Na silnicích a na chodnících byla všude souvislá vrstva ledu, foukal šťiplavej severák a veškerá doprava byla ochromená. V té době ještě zasáhly do provozu parní lokomotivy. Pokud vím, dne 16. ledna 1979 vykonala lokomotiva 475.1142 poslední traťovou službu s osobním vlakem 4023 do Přerova a zpět do Brna s osobním vlakem 4002 Myslím, že v tom období ještě torzo parních lokomotiv nahradilo zamrzlé motorové lokomotivy i jinde Byl bych moc rád, kdyby někdo doplnil další výkony parních lokomotiv v té době.11.08.13 - 20:38
750.118-2Nejsou ty brejle přesně nad místem, kde spadla 354.109, když v srpnu 1959 voda podemlela zeď pod tratí?01.07.13 - 12:39