Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
750.711-4 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Vladislav - Vladislav zastávka - GPS: 49°12'45.162"N, 15°58'30.08"E » - Datum: 22.1.2013 - Autor: Lenka - Pozn.: R 669 - Zobrazeno: 8787x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Taky jsem si říkala, že by stálo za to udělat zde více fotek i v jiném ročním období. Určitě se tam zase zastavím. To místo je možná trochu opomíjené, protože když svítí slunce, trať je tu dost zastíněna stromy.
A děkuji, jsem ráda, že se fotka líbí!
A děkuji, jsem ráda, že se fotka líbí!
Jiří Kocurek: Kdyby pořádně četli, nemuseli by mě nikam honit, nic takového totiž netvrdím.
09.01.2014 (18:23)
stoupa: V 60. letech 464.0,1,2, 477.0 a koncem 60. let 556.0 spolu s T478.1, které tu pak kralovaly dalších třicet let. V nákladní dopravě předválečné 534.0 a v 70. letech 556.0.
09.01.2014 (18:02)
Pane Burian,tak jezdili tu jak 464.0 tak obě 464.2 a hlavně 477.0.Na nákladech,(někdy i na Os) pak štokří a ze Zástavky s postkkem 524.0,někdy čtyřkola později T 458.1.Pak uš přišly berty,myslím v r.1967.Třeba mě někdo doplní.....
09.01.2014 (17:45)
Velice povedené! Také se přimlouvám za dokončení cyklu: Jaro, Léto a Podzim :)
NIcKON: Tož to by Vás v Třebíču hnali, strkat je do Čech...
NIcKON: Tož to by Vás v Třebíču hnali, strkat je do Čech...
Pro Vít Burian
Vitku díky za info. Blíže znám Brno 1957 až 1962, a to krom několika M 262 a Hungárii s jednotkami GANZ, bylo vše na páru. Směr Jihlava jsme nejezdili, dědové dávali přednost jiným lesům. :-) A pak jen pražské rychlíky přes Žďár a Havl.Brod pod drátem, nebo s parou přes Třebovou s přepřahem. Ale jmenované stroje v Jihlavě byly. Jak byly turnusovány, netuším. Proto můj nejapný dotaz.
Vitku díky za info. Blíže znám Brno 1957 až 1962, a to krom několika M 262 a Hungárii s jednotkami GANZ, bylo vše na páru. Směr Jihlava jsme nejezdili, dědové dávali přednost jiným lesům. :-) A pak jen pražské rychlíky přes Žďár a Havl.Brod pod drátem, nebo s parou přes Třebovou s přepřahem. Ale jmenované stroje v Jihlavě byly. Jak byly turnusovány, netuším. Proto můj nejapný dotaz.
09.01.2014 (16:23)
Paní Lenko,To je focený z té skály?Nějak si neuvědomuji,že by tam byl nějaký příhraďák.Moc děkuji za tip,i když je to jen Katroš.Já totiž většinou jdu až nad viadukt.
09.01.2014 (16:17)
NIcKON: Vy jste tedy kacíř! Auta a dodávat snímku železnice dynamiku? :))
Snímek je pěkný, líbí se mi.
Snímek je pěkný, líbí se mi.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko