Komentáře uživatele "M 474 003":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
2 x M 131.1 | V Kralupech jezdily ze začátku 810+Balm pak přišly Baafx a jezdilo se s čím se povedlo. Po připojení Baafx za 810 obyčejně svítila kontrolka izolačniho stavu, strojvedoucí měli připomínky, když jim byl nabídnut Balm, kde podobný problém nehrozil, tak bylo najednou vše v pořádku a izolační stav najednou nevadil. | 19.08.10 - 21:19 |
742.217-3 + 162.013-7 | JAKÝCH 600V ??? Pokud se tam zatoulalo nějaké napětí tak pak po pokusu o jeho použití ze strany strojvedoucího spolehlivě zmizelo. Tak asi část cesty byla napěťová výluka a část cesty ne, snad je lepší použít energii z troleje co největší část cesty. | 03.08.10 - 18:26 |
754.008-1 + 750.022-6 | Měla by tam být bezpečnostní agentura a pokutovat a pokutovat. To jsou rovnou 2 přestupky pohyb v kolejišti a těžebním prostoru. Na Čechy musí být přísnost. | 22.07.10 - 8:16 |
854.008-0 | Zrovna jsem koukal v poledne na vlak stejného řazení z Prahy do Mělníka. Neodvezl by těch 48 kaštanů levněji autobus??? | 16.07.10 - 16:44 |
T 334.024 | Nikde není psáno, že musíme všechno zmenšovat v měřítku, to by bylo nádraží 5 metrů dlouhé, naopak drobné detaily musíme zvětšit aby nezanikly. Ten plíšek lze umístit pinzetou, na peřejkovém voze bude držet rovně, horší by bylo kdyby se uvolnil a někde něco vyzkratoval. Koncovku nebo třeba lampu veřejného osvětlení taky uděláš větší, podle toho jakou máš diodu a nebude vadit když bude 1 1/5 x větší, hlavně když bude svítit. | 30.06.10 - 22:25 |
T 334.024 | To je ale ošklivý podvod. Já se nebavím o tom, zda na téhle fotce na tomhle vlaku jsou koncovky, ale jak by se to dalo udělat v modelu. V souladu s předpisy musí být na konec vlaku řazen vůz, který splňuje určité parametry, třeba ruční brzdu, takzvaný návěstní, a těch by bylo na kolejišti několik a řadily by se na konec vlaku, když se to nelíbí s těma magnetama. Taky by to chtělo si něco přečíst, třeba od pana Zuzky. | 30.06.10 - 16:47 |
T 334.024 | To víš že byl rychlostník s mašinkou. Proč v modelu napodobovat komplikace a problémy? Řidiči modelových aut nejsou takový dobytek jako skutečných, aby se kvůli nim musel komplikovat provoz. Koncovky: Jako bývalému hradláři mi velmi chybí, co takhle umístit do vozu magnet a koncovky vystříhat z plechu od konzervy a nabarvit? | 30.06.10 - 12:36 |
T 478.3101 | V tomhle místě si poveze vždycky něco na střeše, mně víc vadí že je to souprava která tady nikdy nejezdila. Tohle jezdilo naposledy Nymburk Rumburk s 4 nápravovým služebním vozem. | 28.06.10 - 18:10 |
753.720-2 + 753.717-8 + 724.601-0 + 740.774-5 | Jo to je cisterna se rtutí. Kolik lokomotiv smí jet najednu, já jsem někde četl ze 2. | 20.06.10 - 9:33 |
M 262.0209 | Co bys tam chtěl, modrou poštu? Takhle to jezdilo okolo Tábora motor+hytlák+Balm. Ten služební prostor v M262 je velmi malý. Tyhle služební vozy jsou nejstarší vozidla v pravidelném provozu, viděl jsem na štítku 1948. | 20.06.10 - 9:30 |