..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "M 474 003":

  1 ... 82 83 84 85 86 ... 94      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
2 x M 131.1V Kralupech jezdily ze začátku 810+Balm pak přišly Baafx a jezdilo se s čím se povedlo. Po připojení Baafx za 810 obyčejně svítila kontrolka izolačniho stavu, strojvedoucí měli připomínky, když jim byl nabídnut Balm, kde podobný problém nehrozil, tak bylo najednou vše v pořádku a izolační stav najednou nevadil.19.08.10 - 21:19
742.217-3 + 162.013-7JAKÝCH 600V ??? Pokud se tam zatoulalo nějaké napětí tak pak po pokusu o jeho použití ze strany strojvedoucího spolehlivě zmizelo. Tak asi část cesty byla napěťová výluka a část cesty ne, snad je lepší použít energii z troleje co největší část cesty.03.08.10 - 18:26
754.008-1 + 750.022-6Měla by tam být bezpečnostní agentura a pokutovat a pokutovat.
To jsou rovnou 2 přestupky pohyb v kolejišti a těžebním prostoru. Na Čechy musí být přísnost.
22.07.10 - 8:16
854.008-0Zrovna jsem koukal v poledne na vlak stejného řazení z Prahy do Mělníka. Neodvezl by těch 48 kaštanů levněji autobus???16.07.10 - 16:44
T 334.024Nikde není psáno, že musíme všechno zmenšovat v měřítku, to by bylo nádraží 5 metrů dlouhé, naopak drobné detaily musíme zvětšit aby nezanikly. Ten plíšek lze umístit pinzetou, na peřejkovém voze bude držet rovně, horší by bylo kdyby se uvolnil a někde něco vyzkratoval. Koncovku nebo třeba lampu veřejného osvětlení taky uděláš větší, podle toho jakou máš diodu a nebude vadit když bude 1 1/5 x větší, hlavně když bude svítit.30.06.10 - 22:25
T 334.024To je ale ošklivý podvod. Já se nebavím o tom, zda na téhle fotce na tomhle vlaku jsou koncovky, ale jak by se to dalo udělat v modelu. V souladu s předpisy musí být na konec vlaku řazen vůz, který splňuje určité parametry, třeba ruční brzdu, takzvaný návěstní, a těch by bylo na kolejišti několik a řadily by se na konec vlaku, když se to nelíbí s těma magnetama. Taky by to chtělo si něco přečíst, třeba od pana Zuzky.30.06.10 - 16:47
T 334.024To víš že byl rychlostník s mašinkou. Proč v modelu napodobovat komplikace a problémy? Řidiči modelových aut nejsou takový dobytek jako skutečných, aby se kvůli nim musel komplikovat provoz.
Koncovky: Jako bývalému hradláři mi velmi chybí, co takhle umístit do vozu magnet a koncovky vystříhat z plechu od konzervy a nabarvit?
30.06.10 - 12:36
T 478.3101V tomhle místě si poveze vždycky něco na střeše, mně víc vadí že je to souprava která tady nikdy nejezdila. Tohle jezdilo naposledy Nymburk Rumburk s 4 nápravovým služebním vozem.28.06.10 - 18:10
753.720-2 + 753.717-8 + 724.601-0 + 740.774-5Jo to je cisterna se rtutí. Kolik lokomotiv smí jet najednu, já jsem někde četl ze 2.20.06.10 - 9:33
M 262.0209Co bys tam chtěl, modrou poštu? Takhle to jezdilo okolo Tábora motor+hytlák+Balm. Ten služební prostor v M262 je velmi malý. Tyhle služební vozy jsou nejstarší vozidla v pravidelném provozu, viděl jsem na štítku 1948.20.06.10 - 9:30